vraag even wat bans aan andersquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Komt omdat POL niet geboycott wordt momenteel.
Voorkeuren?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
vraag even wat bans aan anders
Uhmmmm ga ik maar niet hardop zeggenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voorkeuren?
Komt omdat...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Komt omdat POL niet geboycott wordt momenteel.
Komt DOORDAT moet het zijn, Dagonetje.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ja?
Nix geen vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voorkeuren?
Hey Silly, welkom !quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Uhmmmm ga ik maar niet hardop zeggen
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Komt DOORDAT moet het zijn, Dagonetje.
Ik heb hier nog wel een lijstje, maar de meeste daarvan waren vorige week al geband. Imo was een week te kort, maar goed. Misschien kun je een voorstel doen om deze users nogmaals te bannen, omdat de vorige eigelijk te kort was.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voorkeuren?
Wie staan er allemaal op dat lijstje waarde KB ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een lijstje, maar de meeste daarvan waren vorige week al geband. Imo was een week te kort, maar goed. Misschien kun je een voorstel doen om deze users nogmaals te bannen, omdat de vorige eigelijk te kort was.
Beter, dat is goed nieuws, laat dat WK maar zitten, wij hebben Olie !quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
Muwhaha! Marokko heeft weer eens olie gevonden meteen 17 contracten uitgegeven. Ze zijn nu bezig met boren om te kijken of het ECHT goeie kwaliteit olie bevat
Potentiëlen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie staan er allemaal op dat lijstje waarde KB ?
Ik heb nou nooit begrepen wat daar mee wordt bedoelt, potentiële wat ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Potentiëlen.
Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Behoor ik ook tot die categorie ?
Natuurlijk, maar juist die intentie maakt ze potentieel.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:23 schreef sp3c het volgende:
het ligt natuurlijk allemaal aan de intentie van de potentie!
Wijlen islamcritici zullen in de hel belanden vanwege hun tevens laxerende ongeloofquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar zijn alle gezellige trollen gebleven ? Ik noem een:
- Dora
- Akkersloot
- X-ray
- Venray
- etc.
- Strolie75
Het is nl. aardig rustig hier en dan ga je toch dat soort mensen missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |