Het is een mercedes MLquote:Op maandag 10 mei 2004 19:02 schreef Fugie het volgende:
ml ?
die vat ik nietquote:Op maandag 10 mei 2004 19:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heheh we hebben het over een mercedes he. Reken maar dat daar dik geld voor gevraagt word.
En dan nog eens het geld voor de leen wagen van die dag. Heeft me vader recht op. Is een auto van de zaak die ECHT nodig is. Daar bij komt de velg. Dus dat gaat wel meer worden dan 600 euro. En het zit precies op een vouw lijn. En nu weet ik al dat m,n vader dit gaat laten doen bij de beste van de beste schade hersteller
quote:Op maandag 10 mei 2004 19:04 schreef Fugie het volgende:
o die
Het randje van de wielkas loopt naar buiten. Precies op die plek zit die deuk. Dus het is niet zo makkelijk als een deuk in de deur. Is vrij lastig op precies op die plek het ding weer totaal strak te krijgen.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
die vat ik niet
uitdeuken is uitdeuken. maakt niet uit welk merk.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heheh we hebben het over een mercedes he. Reken maar dat daar dik geld voor gevraagt word.
En dan nog eens het geld voor de leen wagen van die dag. Heeft me vader recht op. Is een auto van de zaak die ECHT nodig is. Daar bij komt de velg. Dus dat gaat wel meer worden dan 600 euro. En het zit precies op een vouw lijn. En nu weet ik al dat m,n vader dit gaat laten doen bij de beste van de beste schade hersteller
laterquote:Op maandag 10 mei 2004 19:07 schreef BazzoS het volgende:
ben weg, laterrr
Bij mijn peugeot voor netzoiets al die mercedes was zon deuk was al 1700 euroquote:Op maandag 10 mei 2004 19:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
schade voor de corolla, een deuk in de deur er moet een nieuw voorscherm aan. gespoten en al getaxteerd op 1200 euro. das wel even wat meer schade dan dit, wat ik zo van de foto kan afleiden.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:11 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Bij mijn peugeot voor netzoiets al die mercedes was zon deuk was al 1700 euro
we zullen zien. ik denk dat het wel mee zal vallen...quote:Op maandag 10 mei 2004 19:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
schade voor de corolla, een deuk in de deur er moet een nieuw voorscherm aan. gespoten en al getaxteerd op 1200 euro. das wel even wat meer schade dan dit, wat ik zo van de foto kan afleiden.
denk ik ook.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:22 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
we zullen zien. ik denk dat het wel mee zal vallen...
Als de auto all-risk verzekerd is wel ja.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:36 schreef ook_gek het volgende:
hmmm m,n vader krijgt een leen auto. Want daar is hij voor verzekerd. Maar word dat ook op die verzekering verhaalt dan? Want dan kan het nog leuk worden die prijs
Jep dat is diequote:Op maandag 10 mei 2004 19:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als de auto all-risk verzekerd is wel ja.
Een beschaafde 4 cm. Moet nog wel over drempels kunnenquote:Op maandag 10 mei 2004 20:35 schreef hermandeperman het volgende:
hoeveel cm???
Ja tis nu een Jeepquote:Op maandag 10 mei 2004 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
haha.... daarom vroeg ik het ook
maar 4cm is wel mooi denk ik ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |