jij soliciteer d tquote:Op maandag 10 mei 2004 15:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
toyotas zijn gewoon sloom![]()
Ik probeer hier een serieus punt duidelijk te maken. Ik verwacht dan ook geen flauwe opmerkingen o.i.d.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
toyotas zijn gewoon sloom![]()
nee jofunu was aant solliciterenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij soliciteerd
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
En mijn 155 is een terreinwagen vergeleken met die van andere ARTCers (clubleden).
je weet het zelf ook heel goed....quote:Op maandag 10 mei 2004 15:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik probeer hier een serieus punt duidelijk te maken. Ik verwacht dan ook geen flauwe opmerkingen o.i.d.
Dit mag best eens ter sprake komen in een slowchat. is weer eens wat anders dan bagger, niet?
Ik ben het hier ondanks dat Tjabbo vandaag ongesteld is volledig mee eens.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik probeer hier een serieus punt duidelijk te maken. Ik verwacht dan ook geen flauwe opmerkingen o.i.d.
Dit mag best eens ter sprake komen in een slowchat. is weer eens wat anders dan bagger, niet?
maak je na deze een 171a slowchat met die toyotaquote:Op maandag 10 mei 2004 15:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja belachelijke regel.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je weet het zelf ook heel goed....
degene die de eerste maakt blijft staan....
Wat zei ik nou net. Géén baggerquote:Op maandag 10 mei 2004 15:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ben het hier ondanks dat Tjabbo vandaag ongesteld is volledig mee eens.
Hoi Tjabboquote:Op maandag 10 mei 2004 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net. Géén bagger
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja belachelijke regel.
Ik weet het, ik ben er wat laat mee, maar beter laat dan nooit zou ik zeggen dus als we nu eens kunnen overleggen dat de toyota slowchats een uitzondering vormen, is het grootste deel van PTA iig tevreden. lijkt me een aanradertje...
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jazeker. daar ook ?quote:Op maandag 10 mei 2004 15:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hoi Tjabbo![]()
alles goed ?![]()
leuk joh.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en solliciteert is met een t
whehe meen je dit nou echt serieus dat we voor toyota een uitzondering moeten maken???quote:Op maandag 10 mei 2004 15:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja belachelijke regel.
Ik weet het, ik ben er wat laat mee, maar beter laat dan nooit zou ik zeggen dus als we nu eens kunnen overleggen dat de toyota slowchats een uitzondering vormen, is het grootste deel van PTA iig tevreden. lijkt me een aanradertje...
Jawel, ghehe kom ik bij de dokter met een dikke knie drukt ze op de andere knie en pijn joh !! Was wel even een droog aankijk moment.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jazeker. daar ook ?
Ja dat lijkt me toch wel logisch.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
whehe meen je dit nou echt serieus dat we voor toyota een uitzondering moeten maken???
Maw als een alfa topic eerder is dan een toyota gaat alsnog de alfa dicht??
Naja. niet als het erg veel later is natuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
whehe meen je dit nou echt serieus dat we voor toyota een uitzondering moeten maken???
Maw als een alfa topic eerder is dan een toyota gaat alsnog de alfa dicht??
Toyota is met een hoofdletter.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Naja. niet als het erg veel later is natuurlijk.
Maar zoals net zeg maar. Als het slechts een minuutje of 2 scheelt.
Het toyota topic had me écht veel gezelliger geleken.
Als je later de lijst terugkijkt, staat er ineens zo'n stomme boot in, je zult met me eens zijn dat dat niet wenselijk is en dat we daar toch eens iets voor moeten bedenken. niet dan?
toyota is geen eigennaamquote:Op maandag 10 mei 2004 15:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toyota is met een hoofdletter.
wel een naam van een bedrijf dus met hoofdletterquote:Op maandag 10 mei 2004 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
toyota is geen eigennaam
huiliequote:Op maandag 10 mei 2004 16:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wel een naam van een bedrijf dus met hoofdletter
Schrijf een hoofdletter:
· aan het begin van een zin: Hij werkt in de bouw
· bij persoons- en aardrijkskundige namen en afleidingen daarvan: Karel, de heer Meijer; Goes, Frankrijk; Karels jas; de Franse taal
· ter uitdrukking van respect: God is liefde
· bij aanduidingen van vorsten, staatshoofden en kabinetsleden wanneer hun staatsrechtelijke functie bedoeld is: Zijne Koninklijke Hoogheid; de Minister
· bij namen van instellingen, organisaties, bedrijven enz.: Europese Unie, KU Nijmegen, VLD, Toyota
Voor meer informatie : zie website www.vandale.nl
ja ik snap je....quote:Op maandag 10 mei 2004 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Naja. niet als het erg veel later is natuurlijk.
Maar zoals net zeg maar. Als het slechts een minuutje of 2 scheelt.
Het toyota topic had me écht veel gezelliger geleken.
Als je later de lijst terugkijkt, staat er ineens zo'n stomme boot in, je zult met me eens zijn dat dat niet wenselijk is en dat we daar toch eens iets voor moeten bedenken. niet dan?
zou het graag doen zodra het edit bugje is opgelostquote:Op maandag 10 mei 2004 16:02 schreef BoJo het volgende:
Er zitten wel meer vage SC onderwerpen in de SC lijst
FAQ Plains, Trains & Automobiles
die de modjes weleens bij mogen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |