quote:Op maandag 10 mei 2004 15:35 schreef BoJo het volgende:
tering stelletje baggeraars, weeeet je wel hoeveel ik bij heb moeten lezen!!!!
Jullie zijn allemaal ASO's![]()
![]()
Sarcastisch?quote:Op maandag 10 mei 2004 15:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu fokt ze gezellig mee..
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:35 schreef BoJo het volgende:
![]()
Ja, daar stond ik ook al van te kijken....quote:Op maandag 10 mei 2004 15:34 schreef carfreak het volgende:
[..]
Stel: je bent 50, rijdt in een oude, gare Hyundai, vindt het leuk om wedstrijdjes te doen met CRX'jes en je vrouw vindt het ook nog leuk!![]()
vallen en opstaan blablablablaquote:Op maandag 10 mei 2004 15:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik was nog naar dat BTCC plaatje aan het zoeken... had ik dat maar noooooit gedaan
Ja duh, ben Jr. Moderator daarquote:Op maandag 10 mei 2004 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie dat je trouwens ook op hondamatics zit
Owquote:Op maandag 10 mei 2004 15:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja duh, ben Jr. Moderator daar
Gezellige club!
Heel veel...quote:Op maandag 10 mei 2004 15:35 schreef BoJo het volgende:
![]()
geen id.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
En sta je nog steeds klem?![]()
Ja, maar als Tim's CRX weer klaar is, komen jullie toch ook wel eens op de meetings he?quote:Op maandag 10 mei 2004 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
OwVandaar dat ik je daar niet heb herkend
maar ik kom er niet zo supervaak.. heb niet zoveel te posten daar
Iedereen die elkaar al kent behalve Timmetjuh en ik
Heel foutquote:Op maandag 10 mei 2004 15:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, daar stond ik ook al van te kijken....Van die mensen had ik het ookniet verwacht, maar dat wijf was ook nog zo enthousiast als de pest...
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar als Tim's CRX weer klaar is, komen jullie toch ook wel eens op de meetings he?
Je kan ook gewoon in een bmw z4 gaan zitten, heb je hetzelfde claustrofobische gevoel... en hij ziet eruit alsof ie blijft drijven op water dus de beleving moet bijna hetzelfde zijnquote:Op maandag 10 mei 2004 15:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
geen id.
ff over op, lijkt me wel grappig om een x met een onderzeeer mee te varen. Alleen niet te lang want ik denk niet dat ik het lang ga uithouden in zon ruimte met allemaal dezelfde idioten
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in een bmw z4 gaan zitten, heb je hetzelfde claustrofobische gevoel... en hij ziet eruit alsof ie blijft drijven op water dus de beleving moet bijna hetzelfde zijn![]()
hehe bijna danquote:Op maandag 10 mei 2004 15:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in een bmw z4 gaan zitten, heb je hetzelfde claustrofobische gevoel... en hij ziet eruit alsof ie blijft drijven op water dus de beleving moet bijna hetzelfde zijn![]()
Goed bezig! Maar ik zal er niet bij zijn ben ik bang... Om 4 uur vertrekken van zaterdag op zondag...quote:Op maandag 10 mei 2004 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We staan als het goed is op het terrein met Japfestival bij Hondamatics
Er is in ieder geval een plaatsje voor ons gereserveerd![]()
Ging je niet doorsparen voor een V6??quote:Op maandag 10 mei 2004 15:39 schreef BoJo het volgende:
Binnenkort maar eens een verlagingssetje onder m'n Alfa pleuren
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Goed bezig! Maar ik zal er niet bij zijn ben ik bang... Om 4 uur vertrekken van zaterdag op zondag...![]()
Plus dat het voor mij wat ver is en niemand mijn auto in deze staat wil zien...
Maar dat gaat nog goed komen!
Ik wil dan bij deze jullie aanspreken op deze be-lachelijke regel, zeker wanneer het toyota chats betreft, moet er goed gekeken en overlegd worden welke cs open blijft.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... Maar deze was eerder, dus mag open blijven...
voel je je benadeeld???quote:Op maandag 10 mei 2004 15:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik wil dan bij deze jullie aanspreken op deze be-lachelijke regel, zeker wanneer het toyota chats betreft, moet er goed gekeken en overlegd worden welke cs open blijft.
dank u voor uw aandacht.
Ohjaquote:Op maandag 10 mei 2004 15:43 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ging je niet doorsparen voor een V6??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |