ha ahquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat een jankbal kan dat zijn zeg
Zou hij zich hier nog laten zien als ZA bijna alle stemmen heeft gekregen en dus het WK?
Je bedoeld "ha ha"quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:15 schreef Meki het volgende:
[..]
ha ah![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:16 schreef rubbereend het volgende:
het filmpje over Marokko: http://tinyurl.com/2s6bp
Wat vind je van de filmpjequote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:16 schreef rubbereend het volgende:
het filmpje over Marokko: http://tinyurl.com/2s6bp
Het is HET filmpje... niet DE...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat vind je van de filmpje
ik vind de filmpje mooi. Maar ik heb ook helemaal nix tegen Marokko. Ze bouwen ook een paar mooie stadions en een grote plus, tis volgend jaar al bijna allemaal af.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat vind je van de filmpje
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind de filmpje mooi. Maar ik heb ook helemaal nix tegen Marokko. Ze bouwen ook een paar mooie stadions en een grote plus, tis volgend jaar al bijna allemaal af.
Maar je hoort het alleen van Mekiquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:00 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Morgen hoor je het wel van mij of Marokko het krijgt
Ok meester en nuquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:22 schreef Kos het volgende:
[..]
Het is HET filmpje... niet DE...
vandaar het woord BIJNAquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:23 schreef Meki het volgende:
[..]
niet alles - Grand stade van Casablanca gaat binnenkort worden gebouwd
ik volg het nieuws op het voetquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar je hoort het alleen van Meki![]()
Komt uiteraard nergens in de media
![]()
Waarom is Mandela nou weer zielig???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
Het zou inderdaad leuk zijn dat Marokko het wordt, maar ik reken er niet op (en Meki dat moet je ook niet doen hoor). Ik weet wel bijna zeker dat Zuid Afrika het mag hosten vanwege zielige Mandela.
Ik denk het wel ( insa-allah )quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
Het zou inderdaad leuk zijn dat Marokko het wordt, maar ik reken er niet op (en Meki dat moet je ook niet doen hoor). Ik weet wel bijna zeker dat Zuid Afrika het mag hosten vanwege zielige Mandela.
Zuid-Afrika op Financieel gebied, ticketing, veiligheid en moet een gedeelte van de trainingsfaceliteiten vernieuwenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:30 schreef rubbereend het volgende:
rapporten van de FIFA over landen; http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/africa/3684199.stm
Marokko moet op Medisch gebied, de trainingsfaceliteiten en op het gebied van de ticketing nog heel wat doen
Volgens de rapporten is eigenlijk alleen Libië kansloos
Wat is er nou weer mis met Mandela?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
Niets, maar het is zielig dat ie zo oud is en dus bijna dood gaat. Het zou een fantastische "cadeautje" zijn omdat ze de vorige keer het hosten misliepen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Mandela?.
De man heeft zich jarenlang kapot gevochten voor Z-A, natuurlijk wil hij het daar hebben!
Mandela zit bij FIFA te huilen voor WKquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Mandela?.
De man heeft zich jarenlang kapot gevochten voor Z-A, natuurlijk wil hij het daar hebben!
Dus?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Mandela zit bij FIFA te huilen voor WK![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |