www.worldstadiums.com, overzicht van de stadions in de wereld. en het einde van jouw beweringquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron
en dat is met alle sportenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
www.worldstadiums.com, overzicht van de stadions in de wereld. en het einde van jouw bewering
*zucht*quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:59 schreef Meki het volgende:
[..]
en dat is met alle sporten
die in Casablanca is voetbal
Maar dat is in Noord-Amerikaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*zucht*
het Estadio Azteca te Mexico city daar gaan dr 114.465 in
het Jornalista Mário Filho te Rio (het Maracana) daar gaan dr 103.045 in
en als je t nou nog nie gelooft; ook het Camp Nou is met 98.000 groter
ja zo lust ik er nog wel 10, je gaat gewoon t gebied verkleinen en ooooo Camp nou ligt in Barcelonaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar dat is in Noord-Amerika
Maar die van Casablanca wordt de grootste van Afrika en Europa
die is erg mooi net als die van Casablancaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja zo lust ik er nog wel 10, je gaat gewoon t gebied verkleinen en ooooo Camp nou ligt in Barcelonaen dat is echt europa
al moet k wel ff kwijt dat t stadion wat ze in Marrakesh gaan bouwen erg mooi is
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
fijne discussie hier
Waarom vind je die niet mooiquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:33 schreef rubbereend het volgende:
*zucht* je neemt toch nix aan en je geilt alleen maar op dat stadion in casablanca, wat ik niet eens een bijzonder mooi stadion vind
dat heb ik nou inmiddels ookquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:41 schreef BZ het volgende:
Alleen al door Meki hoop ik dat Zuid Afrika het WK krijgt.
Wuhahahahaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb ik nou inmiddels ook
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Marokko het toegewezen krijgt.
Prachtig land, mooie cultuur en een WK in een Arabisch land is sowieso wel leuk voor de verandering..
De stadions zijn ook erg mooi..!
Go Marokko!
[edit]
Zo te zien kijken een hoop mensen zich weer blind op het woordje Marokko...
Die voorspelbaarheid heeft ook wel weer z'n charme, het geeft aan dat er eigenlijk geen tegenargumenten zijn om het niet in Marokko te houdenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[edit]
tegenargumenten ?? voorargumenten wordt het juistquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die voorspelbaarheid heeft ook wel weer z'n charme, het geeft aan dat er eigenlijk geen tegenargumenten zijn om het niet in Marokko te houden
Gezien de gang van zaken omtrent het WK06 geef ik Z-A de grootste kans. Goedmakertje van de FIFA..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die voorspelbaarheid heeft ook wel weer z'n charme, het geeft aan dat er eigenlijk geen tegenargumenten zijn om het niet in Marokko te houden
werderom, wat mij betreft mag marokko t krijgen, net zoals zuid Afrika, Marokko heeft ook een leuk voetballende nationale ploeg. In dat andere topic staat een link naar en prachtig promotiefilmpje vor Marokko. Alleen dat gezeur van Meki staat mij tegen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Marokko het toegewezen krijgt.
Prachtig land, mooie cultuur en een WK in een Arabisch land is sowieso wel leuk voor de verandering..
De stadions zijn ook erg mooi..!
Go Marokko!
[edit]
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien de gang van zaken omtrent het WK06 geef ik Z-A de grootste kans. Goedmakertje van de FIFA..
Marokko geniet mijn persoonlijke voorkeur moet ik zeggen. Ik kan iig geen tegenargumenten bedenken waarom Marokko niet zou voldoen..
Kwam het op tvquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:45 schreef Code13.0 het volgende:
Ik ga bijna hopen op Marokko, na Mandela bezig gezien te hebben op RTLZ.
De wereld is het aan ZA verplicht
ik wacht er ook opquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:03 schreef Mutant01 het volgende:
Shit, heb ik dat ding om 1 uur gemist! ARGH, heeft iemand een link naar de stream van de presentatie?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |