Ik denk dat Veissière er is vanwege zijn franse achtergrond. Maar die zal dus niet lang mee gaan aangezien frankrijk wel door zal gaan naar de volgende rondes.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Jammer van Veissière, de rest zijn goede scheidsrechters, zelfs Merk en Meier als ze hun ego's niet de bovenhand laten voeren
Als Italie niet de finale haalt gun ik het hem zeker. Ik denk dat dit de beste scheids is die we ooit gehad hebben in het Internationaal voetbal.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik vrees dat je gelijk hebt mbt Veissière, ik zou Collina een finale als afscheid gunnen, maar eerlijk gezegd wil ik ook wel dat Italië de finale haalt, lastig
ja, domme regel van die leeftijdgrensquote:Op maandag 10 mei 2004 12:35 schreef Glatze het volgende:
Wat echt heel triest blijft is dat goede scheidsen door de leefdtijdsgrens moeten kappen. Colina kan nog jaren mee.
Ik mis inderdaad Wegereef.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:20 schreef tong80 het volgende:
Idd vreemd dat er geen Nederlander tussen zit.
Ivanov, Veissiere, Gonzalez, Nielsenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:30 schreef Doc het volgende:
Ik haal deze even naarVBL.
Wie zijn er tot dusver belabberd?
Collina, Merk, Michel en ook Frisk valt me mee.quote:Wie zijn er goed?
die Gonzalez beweert nog dat hij goed gefloten heeft ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:05 schreef DutchGooner het volgende:
Mejuta,die scheids van Italie-Denemarken en Nederland-Tsjechie is vervroegd naar huis gestuurd,nu Meier nog.....
quote:Via persbureau Efe liet Mejuto weten erg teleurgesteld te zijn. 'Ik ben verdrietig, want volgens mij heb ik goed genoeg gepresteerd om door te gaan.'
Goed genoeg gepresteerd laat me niet lachen. In de meest onnozele kaarten geven(of in het geval van Totti niet) en het niet geven van penals daarin heeft die gepresteerdquote:Via persbureau Efe liet Mejuto weten erg teleurgesteld te zijn. 'Ik ben verdrietig, want volgens mij heb ik goed genoeg gepresteerd om door te gaan.'
Er zijn meer dan 13 wedstrijden gespeeld hoor... Het is tussen de 4 en de 5 gemiddeld....quote:Op zondag 27 juni 2004 20:24 schreef Dos37 het volgende:
De scheidsrechters van dit toernooi hebben al 133 gele kaarten en 6 rooie kaarten uitgedeeld een record. komt neer op een gemiddelde van bijna 10 per wedstrijd.
Even kijken hoor, maar 133/27 is geen 10.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:24 schreef Dos37 het volgende:
De scheidsrechters van dit toernooi hebben al 133 gele kaarten en 6 rooie kaarten uitgedeeld een record. komt neer op een gemiddelde van bijna 10 per wedstrijd.
Merk dus de finale, en Collina en Frisk de halve finales.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:37 schreef DIGGER het volgende:
Ik schat Collina in voor de finale, en Merk en Haugo voor de semi's.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:
Ik denk Merk de finale. Collina heeft er al veel gekregen.
Was dat tijdens de wedstijd? Dat heb ik dan gemist... Wat heeft ie gezegd? Kwam het overeen het de "home referee" van Advocaat?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:45 schreef okee6 het volgende:
Stelling: Frisk floot gisteravond uit zelfbescherming alle twijfelgevallen naar Portugal
bijvoorbeeld omdat Engelse kranten eerder de adresgegevens van Urs Meyer publiceerden
Vandaag is verder bekend geworden dat de UEFA een onderzoek instelt naar de woorden die Van Nistelrooy met Frisk had. Volgens mij had de spits wel een punt, maar moet ie dat uiteraard niet aan Frisk laten weten. Is scheidsrechteren nog wel te doen of moeten er twee scheidsrechters per wedstrijd fluiten?
Absolute flauwekul, Frisk heeft Nederland zelfs gematst door Overmars z'n 2e geel, terecht verdiend, niet te geven, Oranje heeft totaal geen recht van klagen over de scheids.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:45 schreef okee6 het volgende:
Stelling: Frisk floot gisteravond uit zelfbescherming alle twijfelgevallen naar Portugal
bijvoorbeeld omdat Engelse kranten eerder de adresgegevens van Urs Meyer publiceerden
Ik niet eigenlijk. Van Nistelrooij stond geen buitenspel. De overtreding van Van Nistelrooij vond ik nou niet zo erg eigenlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:12 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind deze 'kritiek'; op de scheids zo onzinnig, de scheids heeft niks met het verloop of de uitslag van de wedstrijd te maken gehad, en dat was bij Engeland - Portugal wel anders.
van Nistelrooy stond wel buitenspel volgens mij.. hetzij met centimeters.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Van Nistelrooij stond geen buitenspel. De overtreding van Van Nistelrooij vond ik nou niet zo erg eigenlijk.
Het is btw natuurlijk ook meer de fout van de grens, maar hij stond echt geen buitenspel dacht ik... En al zeker geen halve meter...quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:59 schreef DIGGER het volgende:
Van Nistelrooij stond inderdaad een half metertje buitenspel. Niet veel, wel buitenspel.
had verwacht van hem, omdat ie ook zo vaak opzettelijk 'passief' buitenspel loopt, ie dit wel doorhad en de bal aan Seedorf zou laten, die niet buitenspel liep en ook met de pass gevaarlijk had kunnen worden.
hij gaf bijles zekerquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:49 schreef pascalheister het volgende:
waarom fluit colina zo weinig
En dat was juist onterechte kritiek. Er hing iemand op die keeper, dus terecht afgekeurd.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:12 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind deze 'kritiek'; op de scheids zo onzinnig, de scheids heeft niks met het verloop of de uitslag van de wedstrijd te maken gehad, en dat was bij Engeland - Portugal wel anders.
Johan Cruijff: "elk weldenkend mens kan begrijpen dat een speler op die positie (Robben) geen 12 overtredingen tegen kan krijgen"quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:30 schreef methodmich het volgende:
Frisk floot niet zo slecht.
Zijn de velden korter geworden?quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:10 schreef DIGGER het volgende:
Een halve meter op een veld van dik 90 meter lang is niet veel hoor
Het was eerder 10 centimeter. En die verdediger had eerder aan de bal gekomen dan Seedorf.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:59 schreef DIGGER het volgende:
Van Nistelrooij stond inderdaad een half metertje buitenspel. Niet veel, wel buitenspel.
had verwacht van hem, omdat ie ook zo vaak opzettelijk 'passief' buitenspel loopt, ie dit wel doorhad en de bal aan Seedorf zou laten, die niet buitenspel liep en ook met de pass gevaarlijk had kunnen worden.
Daar geloof ik niet in.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:25 schreef Sloggi het volgende:
Waarschijnlijk niet, maar het kan toch een factor zijn (ook bij andere wedstrijden).
Dat moet je voor zijn als voetbalbond.
Dat kun je nog beter Mejuto Gonzalez laten fluiten ...quote:Op maandag 5 juli 2004 13:49 schreef Coelho het volgende:
Waarom geen zuidamerikaanse scheidsrechters bij het EK, en europese bij de [hoeheetdatdingookalweer]? Dan is de belangenverstrengeling een stuk kleiner, of er moeten scheidsrechters zijn die de zeevaarders die hun land ontdekt hebben, willen voortrekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |