Jaquote:Op maandag 10 mei 2004 10:05 schreef Magneet het volgende:
kewl maarreh nog andere spannende dingen gebeurd?
Ik heb een zweep, neem jij de handboeien mee?quote:Op maandag 10 mei 2004 10:06 schreef yvonne het volgende:
Shark.Bait en ik hebben nu een date
Zitten standaard in mn tassiequote:Op maandag 10 mei 2004 10:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb een zweep, neem jij de handboeien mee?
Nu ik Yvonne gezien heb, ben ik dit toch op een andere manier gaan lezen; Yvonne was dus indrukwekkend...quote:Op zondag 11 januari 2004 17:26 schreef Magneet het volgende:
Hallo,
Jullie zien mij misschien niet zo vaak posten hier in c&h maar ook ik heb interresse in de historie en dan zoals zovelen met name de eerste en tweede wereldoorlog. Ik ben dan ook al een keer met Yvonne naar Ieperen geweest en ik moet zeggen dat het zéér indrukwekkend was!
Heb jij ook al een date met shark.bait? Ik ook!quote:Op maandag 10 mei 2004 10:06 schreef yvonne het volgende:
Ja
Shark.Bait en ik hebben nu een date
Mannen die kunnen lezenquote:Op maandag 10 mei 2004 10:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Uit dat andere topic.
[..]
Nu ik Yvonne gezien heb, ben ik dit toch op een andere manier gaan lezen; Yvonne was dus indrukwekkend...
Wij gingen toch daten?quote:Op maandag 10 mei 2004 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb jij ook al een date met shark.bait? Ik ook!![]()
Eindelijk kunnen we het topic which FOK!ker would you do waarmakenquote:Op maandag 10 mei 2004 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb jij ook al een date met shark.bait? Ik ook!![]()
Wij gingen toch intensief contact leggen, onderhouden en een gedegen basis voor toekomstige samenwerking op basis van wederzijds respect en met name een dominante rol voor de minst aanwezige creëren waarbij de functieuitvoering gedeeltelijk op stagiaire gronden zou worden vervult tot tevredenheid van betrokkenen en dan met name van mij? Toch?quote:Op maandag 10 mei 2004 10:18 schreef Dagonet het volgende:
Wij gingen toch daten?
Hij stond niet op ons lijstje.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:19 schreef yvonne het volgende:
Eindelijk kunnen we het topic which FOK!ker would you do waarmaken
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:19 schreef yvonne het volgende:
Eindelijk kunnen we het topic which FOK!ker would you do waarmaken
Go your gengquote:Op maandag 10 mei 2004 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nieuw topic!!![]()
Sex archief, 2000quote:Op maandag 10 mei 2004 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waar staat dit topic???
eh...dat heb ik geloof ik ooit geopend in seksualiteit in 2000 of zo.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar staat dit topic???
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Hij stond niet op ons lijstje.
Nieuw topic!!![]()
ZE IS VAN MIJ!!! OPZOUTEN KRENG!!!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 10:18 schreef Dagonet het volgende:
Wij gingen toch daten?
Goed topic, tijd voor een vervolgquote:Op maandag 10 mei 2004 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Het grote "which Fok!ker would you do" topic
Dat lijkt me een beetje eng. Ik had nu ook een resultaat van 33,3%quote:Op maandag 10 mei 2004 10:26 schreef yvonne het volgende:
Goed topic, tijd voor een vervolg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |