ja alleen mag je je pak gaan polijsten na een glijpartijquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:52 schreef Patrick281 het volgende:
En gegarandeerd goed goed beschermd tegen glijschade.![]()
HJC is ook best goedkoop, ik weet eigenlijk niet eens wat voor materiaal de mijne is. ik had hem alleen snel gekocht om te kunnen lessen met eigen helm.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
HJC vind ik een goedkoop merk eigeniljk.... hebben die uberhaupt wel helmen van glasfiberDacht alleen polycarbonaat...
Suomy is ook ok.
Al vanaf 89 euro.quote:AIROH,CABERG, NOLAN, SCHUBERT, SHOEI, PROBIKER, MTR
HJC is de enige samen met Lazer die goedzittende helmen heeft voor mijn hoofd. Ik heb echt alles op mijn hoofd gehad maar alleen deze twee zaten goed. Van de anderen kreeg ik op zijn minst hoofdpijn.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
HJC vind ik een goedkoop merk eigeniljk.... hebben die uberhaupt wel helmen van glasfiberDacht alleen polycarbonaat...
De HJC SyMax is glasfiber (kinstuk polycarbonaat net zoals 99% van alle systeemhelmen)quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Suomy is ook ok.
Zie ik vanochtend toch 2 RVS leidingen met een Teflon binnenkant op mijn bureau liggen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
6,3 buiten of binnendiameter? Zal er busjes voor je bij zoeken. Overigens kan je met 1,5 meter twee setjes maken. Weet je toevallig de wanddikte?quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zie ik vanochtend toch 2 RVS leidingen met een Teflon binnenkant op mijn bureau liggen.
Lengte ca. 1,5 meter bij een diameter van +/- 6.3 mm meet ik even snel met een schuifmaat ..
Ik ben trouwens op de fiets. *zweet* Nog even wennen.
* One_Punch_Mickey plaatst bij deze een bestellingquote:Op donderdag 13 mei 2004 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zie ik vanochtend toch 2 RVS leidingen met een Teflon binnenkant op mijn bureau liggen.
Lengte ca. 1,5 meter bij een diameter van +/- 6.3 mm meet ik even snel met een schuifmaat ..
Ik ben trouwens op de fiets. *zweet* Nog even wennen.
Ik meet ca. 3.2 mm binnendiameter. Ze zijn voor jou he, neem ze op de volgende meet wel mee.quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
6,3 buiten of binnendiameter? Zal er busjes voor je bij zoeken. Overigens kan je met 1,5 meter twee setjes maken. Weet je toevallig de wanddikte?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waar blijft mijn orderbevestiging?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ze goed werken zou je wel een handeltje kunnen beginnen![]()
Perfect! Die knellen mooi om de banjo's heen die ik heb. Moet ik alleen de busjes voor het aanknijpen er nog even bij zoeken maar dat gaat wel lukken, grootste probleem bleef de slang zelf.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik meet ca. 3.2 mm binnendiameter. Ze zijn voor jou he, neem ze op de volgende meet wel mee.
Of je ze kan gebruiken weet ik niet .. en op eigen risico.
[..]
@Hollander. het tweede stukje zit wat strakker opgerold .. misschien zijn het idd net 2 setjes.
Dat zou ik niet al te hard zeggen, ik had een bedrijfje gevonden wat ze per meter verkocht en deze vroegen 30,- per meter en 5,- per banjo, hulzen hadden ze niet eens.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo duur zijn ze nou ook weer niet, en dit was wat restvoorraad.
Dit was het laatste wat er lag .. maat is incourant voor ons ..dochteronderneming ..quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet al te hard zeggen, ik had een bedrijfje gevonden wat ze per meter verkocht en deze vroegen 30,- per meter en 5,- per banjo, hulzen hadden ze niet eens.![]()
Als er dus nog meer restvoorraad is houdt ik mezelf aanbevolen en daar wil ik best gewoon voor betalen mits het een beetje binnen de perken blijft.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:05 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb absoluut geen zin meer in m'n werk.
Milieuadviesjes geven aan mensen die toch niet luisteren.
Ik wil in een motorzaak werken! Lijkt me veel leuker. Of in een computerzaak...
Als dat zou kunnen, graag.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:17 schreef Patrick281 het volgende:En toch 3-4.000 euro per maand blijven verdienen.
![]()
De edit werkte niet .. bedoelde 2-3.000.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, graag.
Maar ik ben realist en ik verdien niet eens zoveel.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, graag.
Maar ik ben realist en ik verdien niet eens zoveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |