en dat terwijl ik maar 4 dingetjes hooguit gepost heb hierquote:Op maandag 10 mei 2004 00:21 schreef Strolie75 het volgende:
Gamedemon, in GAM ben je cool. Maar hier eigenlijk niet.
Eindelijkquote:Op maandag 10 mei 2004 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ergens deze week haal ik hem...
Ja hequote:Op maandag 10 mei 2004 00:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eindelijk
je kocht rainbow six toch?quote:Op maandag 10 mei 2004 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja he
Maar ik ga pas de 25e LIVE denk ikHeb te weinig geld om meteen een LIVE set te kopen
RS3 bundel ja, maar ik wil meteen een headset kopen, en dan is zo'n LIVE set goedkoper. Dus dan wacht ik nog wel 2 weken extra denk ik. Anders moet ik 2 maanden trial, verlengen en een losse headset kopen.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je kocht rainbow six toch?
zit trial bij....
Je gaat je gamebibliotheek uitbreiden met een heerlijke console Gijsquote:Op maandag 10 mei 2004 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RS3 bundel ja, maar ik wil meteen een headset kopen, en dan is zo'n LIVE set goedkoper. Dus dan wacht ik nog wel 2 weken extra denk ik. Anders moet ik 2 maanden trial, verlengen en een losse headset kopen.
Ben ik duurder uit. Tevens moet ik ook extra netwerkkaart en kabels hebben
erm je kan gewoon triallen...trial opzeggen (raak je wel je stats kwijt maargoed boeien)quote:Op maandag 10 mei 2004 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RS3 bundel ja, maar ik wil meteen een headset kopen, en dan is zo'n LIVE set goedkoper. Dus dan wacht ik nog wel 2 weken extra denk ik. Anders moet ik 2 maanden trial, verlengen en een losse headset kopen.
Ben ik duurder uit. Tevens moet ik ook extra netwerkkaart en kabels hebben
quote:Op maandag 10 mei 2004 00:30 schreef silver-surfer het volgende:
Tvp
Ja, maar dat is dubbel werkquote:Op maandag 10 mei 2004 00:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm je kan gewoon triallen...trial opzeggen (raak je wel je stats kwijt maargoed boeien)
en dan nieuw aansluiten voor een jaar
Ik had hem vandaag al in mijn brievenbus verwacht, maar hij heeft vertraging opgelopenquote:Op maandag 10 mei 2004 00:30 schreef Chocobo het volgende:
Ninja Gaiden is trouwens GODDD !!!maar wel eeerg moeilijk
als je em morgen hebt...of dinsdag...heb je vervroeging...orginele release stond op 14 meiquote:Op maandag 10 mei 2004 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had hem vandaag al in mijn brievenbus verwacht, maar hij heeft vertraging opgelopen
Gijs zo vroegquote:Op maandag 10 mei 2004 07:08 schreef SailingAce het volgende:
Mogguh
Gijs, dat Spelquote:Op maandag 10 mei 2004 00:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ninja Gaiden is trouwens GODDD !!!maar wel eeerg moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Livetag: Struikrover | Mijn DVD`s | Forza!!!
Mogguh Quinnyquote:Op maandag 10 mei 2004 07:51 schreef Quinny het volgende:
tvp!
goedemorgen
GIJSSSSSquote:Op maandag 10 mei 2004 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ergens deze week haal ik hem...
GIJSSSSS alles goed gozert.....quote:Op maandag 10 mei 2004 08:29 schreef Gaaaast het volgende:
MrBrown
Haiquote:Op maandag 10 mei 2004 08:12 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Mogguh Quinny![]()
Heeft die kleine je een leuke moederdag bezord
leuke dingen gehad ?
En van Daantje ook, een dikke knuffel?![]()
![]()
hai Brownquote:Op maandag 10 mei 2004 08:21 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh trouwens.....![]()
hai Strolquote:Op maandag 10 mei 2004 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh cuntjes
Wordt een zware dag voor die jongen!quote:Op maandag 10 mei 2004 08:14 schreef Gaaaast het volgende:
Vandaag is de de dienst voor Kepler z`n vader dus als iemand `m online zou zien wens `m dan sterke
Strol... Quinny, .... Brown... Royquote:Op maandag 10 mei 2004 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh cuntjes
vind je het gek als je pas na half 1 naar bed gaatquote:Op maandag 10 mei 2004 08:54 schreef silver-surfer het volgende:
Morgeuh.... heb me verslapen..... ben zo mol
Schatjeeeequote:Op maandag 10 mei 2004 08:21 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh trouwens.....![]()
ja mooi.....quote:Op maandag 10 mei 2004 08:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
hai Brown![]()
Heb je trouwens een andere vrouw gekregen nu ze een ander kapsel heeft?
quote:Op maandag 10 mei 2004 08:54 schreef silver-surfer het volgende:
Morgeuh.... heb me verslapen..... ben zo mol
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 10 mei 2004 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh cuntjes
Viel wel mee....ik ben de laatste paar dagen gewoon gaar.quote:Op maandag 10 mei 2004 08:53 schreef Quinny het volgende:
hai Strol![]()
Te laat gegamed gisteravond?
Echt?quote:Op maandag 10 mei 2004 08:56 schreef mr_Brown het volgende:
ja mooi.....een lekkere blondje
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt?
Whehehe... ja... maar dat doe ik wel vaker... Ik kon er vanmorgen gewoon echt niet uitkomen...quote:Op maandag 10 mei 2004 08:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vind je het gek als je pas na half 1 naar bed gaat![]()
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 08:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Strol... Quinny, .... Brown... Roy![]()
Ow, ze is oorspronkelijk blond en verfde haar haar zwart?quote:Op maandag 10 mei 2004 08:59 schreef mr_Brown het volgende:
ze wilde weer terug naar blond..... ze had nl kunstmatige inteligentie
ze was dat verven zat .....
Nee... ik heb gewoon rustig aan gedaan thuis.. was toch al te laat..quote:Op maandag 10 mei 2004 08:57 schreef Quinny het volgende:
[..]Dus je zit nu niet gewassen en ongeschoren op je werk
Morge trouwens![]()
Tigquote:Op maandag 10 mei 2004 09:02 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
*noteert*quote:Op maandag 10 mei 2004 08:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ze wilde weer terug naar blond..... ze had nl kunstmatige inteligentie
ze was dat verven zat .....
Ik ook maar ik heb om 11:00u een gesprek met mijn teamleidster. En het word geen leuk gesprekquote:Op maandag 10 mei 2004 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Viel wel mee....ik ben de laatste paar dagen gewoon gaar.
Vandaag gelukkig vrij.
Hi Slurferquote:Op maandag 10 mei 2004 09:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tig
Je hebt gelijk te laat ben je toch al en je kan altijd nog het verkeer de schuld gevenquote:Op maandag 10 mei 2004 09:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... ik heb gewoon rustig aan gedaan thuis.. was toch al te laat..
Heb zelfs nog een boterham op, wat ik normaal niet eens doe
GOEIE SMOESSSSquote:Op maandag 10 mei 2004 09:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whehehe... ja... maar dat doe ik wel vaker... Ik kon er vanmorgen gewoon echt niet uitkomen...
Hoorde m'n wekker ook niet..
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, ze is oorspronkelijk blond en verfde haar haar zwart?![]()
Vandaar dat je gisteravond niet online was.
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, ze is oorspronkelijk blond en verfde haar haar zwart?![]()
Vandaar dat je gisteravond niet online was.
Je neemt aan dat iemand dat snapt als je dat verteld...bedoel ze verwacht neem ik aan toch niet datquote:Op maandag 10 mei 2004 09:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ook maar ik heb om 11:00u een gesprek met mijn teamleidster. En het word geen leuk gesprek. Zij wilt namelijk niet inzien dat ik een kind heb niet alle dagen kan werken ivm oppas voor Daan. Dit zolang ik nog geen extra creche dag heb. Maar die dag hebben we nu gekregen dus ze moet d'r bek houden. Het is gewoon een kutwijf. Sorry voor mijn taalgebruik maar ik ben ontzettend kwaad.
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je hebt gelijk te laat ben je toch al en je kan altijd nog het verkeer de schuld geven
Je werkt toch 3 dagen... dat weet ze toch... cheche zit vol.. dan ben je toch klaar.... kan jij toch niet helpen..quote:Op maandag 10 mei 2004 09:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ook maar ik heb om 11:00u een gesprek met mijn teamleidster. En het word geen leuk gesprek. Zij wilt namelijk niet inzien dat ik een kind heb niet alle dagen kan werken ivm oppas voor Daan. Dit zolang ik nog geen extra creche dag heb. Maar die dag hebben we nu gekregen dus ze moet d'r bek houden. Het is gewoon een kutwijf. Sorry voor mijn taalgebruik maar ik ben ontzettend kwaad.
wat een viswijf zegquote:Op maandag 10 mei 2004 09:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je hebt gelijk te laat ben je toch al en je kan altijd nog het verkeer de schuld geven
In het team is er veel begrip voor en word er rekening gehouden met iedereen. Ook met andere die jonge kinderen hebben. En ik heb ook niet de beroerste om diensten over te nemen als ik daar iemand mee kan helpen. Zij kan het gewoon niet hebben dat wij een hecht team zijn en zij daar buiten staat.quote:Op maandag 10 mei 2004 09:07 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Je neemt aan dat iemand dat snapt als je dat verteld...bedoel ze verwacht neem ik aan toch niet dat
je Daan alleen thuis laat ofzo...
Andere optie is Daan meenemen naar het werk ...bij haar op schoot zetten en zeggen..."hij moet zo en zo laat slapen, cola en pizza staan in de koelkast en ik ben om X tijd weer terug om hem op te halen...je verdient 2 Euro per uur"
Maar zo te horen is het niet het type waar je Daan 8 uur of langer bij wil laten![]()
HOER!!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 09:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
*noteert*
Just in case...
En??? Wat heb jij verteld..quote:Op maandag 10 mei 2004 09:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GOEIE SMOESSSS..... ik kon er ook echt niet uitkomen..... was dus ook te laat vanmorgen
Ben echt benieuwd hoe het er uit ziet...quote:Op maandag 10 mei 2004 09:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Op d'r Ralph Lauren shirt ofzoquote:Op maandag 10 mei 2004 09:12 schreef Quinny het volgende:
Pizza en cola ook. Ik hoop dat Daan haar dan helemaal onder kotst![]()
gewoon een bitch slap geven.....quote:Op maandag 10 mei 2004 09:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
verslapenquote:Op maandag 10 mei 2004 09:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En??? Wat heb jij verteld..
Nigga style... gewoon een dessert eagle G3A3 op d'r slaap...quote:Op maandag 10 mei 2004 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gewoon een bitch slap geven.....
Oh is het weer zo verquote:Op maandag 10 mei 2004 09:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... kom ik hier.. blijkt het halve bedrijf te laat te zijn... of ze hebben vrij genomen...
![]()
Cho weet vast wel wie dat zijn..
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
In het team is er veel begrip voor en word er rekening gehouden met iedereen. Ook met andere die jonge kinderen hebben. En ik heb ook niet de beroerste om diensten over te nemen als ik daar iemand mee kan helpen. Zij kan het gewoon niet hebben dat wij een hecht team zijn en zij daar buiten staat.
Pizza en cola ook. Ik hoop dat Daan haar dan helemaal onder kotst![]()
Ik wilde haar al koffie met laxeermiddel aanbieden straksquote:Op maandag 10 mei 2004 09:16 schreef Tigress74 het volgende:
[..]Ook een optie..maar bedoelde meer de cola voor haar....
Volgens mij kan je daar namelijk lekker makkelijk een laxeermiddel doorheen gooien zonder dat ze er iets van merkt....totdat het te laat is en ze lekker de hele dag naar haar eigen geknetter mag luisteren...kan de rest tenminste doorwerken zonder haar gezeik...
Wat een gedoe zeg....je werkt hard...neemt diensten over en ze hebben maar met 1 ding rekening te houden ..iets wat in de ogen van denk iedereen normaal is en omdat Mien haar zin niet krijgt gaat ze moeilijk doen *zucht*..
Succes met het gesprek in ieder geval !
Morgeug Gijs.quote:Op maandag 10 mei 2004 09:19 schreef kepler het volgende:
goeiemorgen
ja..quote:Op maandag 10 mei 2004 09:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh is het weer zo ver
mogguh en sterkte vandaag kerelquote:Op maandag 10 mei 2004 09:19 schreef kepler het volgende:
goeiemorgen
Damn, een blonde vriendin. Dan heb je het als neger wel gemaakt hoor!quote:Op maandag 10 mei 2004 09:06 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
Kep! Veel sterkte vandaag jongen!quote:Op maandag 10 mei 2004 09:19 schreef kepler het volgende:
goeiemorgen
Gijssssquote:Op maandag 10 mei 2004 09:19 schreef kepler het volgende:
goeiemorgen
ik rulequote:Op maandag 10 mei 2004 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Damn, een blonde vriendin. Dan heb je het als neger wel gemaakt hoor!
mijn vader was redelijk gelovig, hij heeft er iig veel steun aan gehad de laatste maanden. En de afgelopen dagen waren heel vermoeiend, de hele tijd mensen over de vloer en dingen regelen. Maar het wordt wel een mooie begrafenis. En ik ben ook gewoon even naar het cafe geweest, paar biertjes drinken met vriendenquote:Op maandag 10 mei 2004 09:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kep! Veel sterkte vandaag jongen!
Hopelijk vind je een beetje troost in het feit dat je Pa geen pijn meer heeft!
Was je Pa ook gelovig?
Hoe waren de afgelopen dagen? Kut weekend gehad of heb je veel kunnen praten met je familie/ gezin?
We denken aan je!![]()
je bent op tijd wakkerquote:Op maandag 10 mei 2004 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen Kepler![]()
Ik ga nu ontbijten enzo
Als het echt moet zorg ik dat ik optijd benquote:Op maandag 10 mei 2004 09:27 schreef kepler het volgende:
[..]
je bent op tijd wakker![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het echt moet zorg ik dat ik optijd ben
Wil je de gevolgen ook op tape vastleggenquote:Op maandag 10 mei 2004 09:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik wilde haar al koffie met laxeermiddel aanbieden straks![]()
Al weer zoooo vaak gehoord sinds de finale .. ben het nummer al weer zat..quote:Op maandag 10 mei 2004 09:32 schreef mr_Brown het volgende:
Dat klote gay nummer van Boris zit in mijn hoofd![]()
![]()
En dan zetten we het op internetquote:Op maandag 10 mei 2004 09:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wil je de gevolgen ook op tape vastleggen![]()
Hij kan onwijs goed zingen idd..... maar die gast is zoooo arrogant.... met dat domme hoedje en dat handschoentjequote:Op maandag 10 mei 2004 09:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Al weer zoooo vaak gehoord sinds de finale .. ben het nummer al weer zat..
Maar ik vond het wel ok! En die Boris ook trouwens
Ik ga je ook zo zien Gijs, kuiken komt ookquote:Op maandag 10 mei 2004 09:31 schreef kepler het volgende:
[..]
tot zo
Heel veel sterkte vandaag Kepquote:Op maandag 10 mei 2004 09:19 schreef kepler het volgende:
goeiemorgen
Jij ruledquote:Op maandag 10 mei 2004 09:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik rule![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
En dan zetten we het op internet![]()
Wil jij dat zien dan ?quote:Op maandag 10 mei 2004 09:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
When you thiiiiiink of mequote:Op maandag 10 mei 2004 09:32 schreef mr_Brown het volgende:
Dat klote gay nummer van Boris zit in mijn hoofd![]()
![]()
Jaaaa... dat is wel heeel vervelend... net als dat: "Keep the soul alive"quote:Op maandag 10 mei 2004 09:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hij kan onwijs goed zingen idd..... maar die gast is zoooo arrogant.... met dat domme hoedje en dat handschoentje
Schiet ik in de lachquote:Op maandag 10 mei 2004 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
When you thiiiiiink of me
Graagquote:Op maandag 10 mei 2004 09:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
en bedanktquote:Op maandag 10 mei 2004 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
When you thiiiiiink of me
zooooooooo idd.....d at Keep the Soul Alive.......quote:Op maandag 10 mei 2004 09:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaa... dat is wel heeel vervelend... net als dat: "Keep the soul alive"![]()
![]()
Dat is heel erg....
Beau van Boulevard... die kan dat ook niet uitstaan!!!![]()
Ik denk dat ik dan allen maar in deuk lig.quote:Op maandag 10 mei 2004 09:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Graag![]()
Ik wil graag dat je er aan denkt .. als je daar zit...Laxeermiddel ..
Ach, zoals ze bij Dit Was Het Nieuws al zeiden:quote:Op maandag 10 mei 2004 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
zooooooooo idd.....d at Keep the Soul Alive.......echt waar...... die gast
![]()
zolang nog!!!!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 10:08 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ach, zoals ze bij Dit Was Het Nieuws al zeiden:
11 mei ligt zijn single in de winkel;
1 juni komt zijn eerste album uit;
1 augustus bekent hij dat hij homo is;
na 1 januari horen we niks meer van 'm.
Succes... ennee "Keep the Soul alive"quote:Op maandag 10 mei 2004 10:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan allen maar in deuk lig.
Gijsjes ik ga d'r vandoor
Tot vanmiddag
Jamai was inderdaad sneller.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:13 schreef mr_Brown het volgende:
zolang nog!!!!!!![]()
Ach... die Boris is nog ok.. zolang je alleen zijn zangstem hoort.. alleen niet dat liedje van nu...quote:Op maandag 10 mei 2004 10:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zolang nog!!!!!!![]()
Die Jamai bij de idols finale..quote:Op maandag 10 mei 2004 10:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jamai was inderdaad sneller.
Ach, even doorbijten nog.
En dan te bedenken dat ik hem vorig jaar wel ok vond van al die finalistenquote:Op maandag 10 mei 2004 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die Jamai bij de idols finale..![]()
Die gozer is meteen zo'n relnichtje geworden... zijn stem..Zoo gay...
echt waar..... sinds hij uit die kut kast is.... is ie meteen echt zo nichterig gaan doen.....quote:Op maandag 10 mei 2004 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die Jamai bij de idols finale..![]()
Die gozer is meteen zo'n relnichtje geworden... zijn stem..Zoo gay...
jaaaaa..... het verschil met dit jaar en voirg jaar was errug groot idd.....quote:Op maandag 10 mei 2004 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik hem vorig jaar wel ok vond van al die finalistenDit jaar was zooooveel beter
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
Hoertjes
Strooooooooollllquote:Op maandag 10 mei 2004 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
Hoertjes
Misschien, maar niet laat. Morgen weer vroeg op.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:28 schreef silver-surfer het volgende:
Strooooooooollll![]()
Ga je vanavond nog gamen wa?
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:28 schreef silver-surfer het volgende:
Strooooooooollll![]()
Ik mis jullie een beetje.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
Roytjequote:Op maandag 10 mei 2004 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol
De erfenis idd... daarna ga ik waarschijnlijk ook nog wel... zal rond een uur of 22:00 zijn denk ik..quote:Op maandag 10 mei 2004 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien, maar niet laat. Morgen weer vroeg op.Na de erfenis misschien even.
Gijs... ik mis je limburgse billen...quote:Op maandag 10 mei 2004 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Ik mis jullie een beetje.
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De erfenis idd... daarna ga ik waarschijnlijk ook nog wel... zal rond een uur of 22:00 zijn denk ik..
Pootje... ga jij ook nog gamen?
OMG!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
Rainbow Six 3: Black Arrow (Xbox)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
There are 10 new single-player missions, as well as 14 new multiplayer maps, more than enough to keep aspiring counterterrorists busy for months.
While the single-player game looks like fun ( I was only shown half of a level), the multiplayer is what will really make the game great. Thanks to the new Xbox Live 3.0 technology, players will be able to create eight member clans and set up multiplayer tournaments. Players will even be able to leave voicemail-style messages in the inboxes of their teammates.
http://xbox.gamespy.com/x(...)-arrow/512444p1.html
quote:14 new multiplayer maps
Plus nieuwe wapens, nieuwe skin, nieuwe hulpmiddelen en het belangrijkste: een Capture the Flag multiplayer modequote:Op maandag 10 mei 2004 10:39 schreef mr_Brown het volgende:
OMG!!!
Capture the flag!!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Plus nieuwe wapens, nieuwe skin, nieuwe hulpmiddelen en het belangrijkste: een Capture the Flag multiplayer mode
tja.... we kunnen het niet altijd over sex hebbenquote:Op maandag 10 mei 2004 10:41 schreef Tigress74 het volgende:
Wat een gedoe allemaal over die Boris
Ken dat hele nummer niet (tenminste herken het niet volgens mij)
En al dat hype gedoe er omheen
Ik ga er steeds meer buiten vallenal die gemeenschappelijke intresses gaan bij mij niet op...
Games![]()
GTST![]()
![]()
De Erfenis![]()
Idols![]()
Bier![]()
![]()
Das Godquote:Op maandag 10 mei 2004 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Capture the flag!!!!![]()
Jaaaaa goed he!!! Ik heb hier wel zin in!!! Nieuwe wapens en capture the flagquote:Op maandag 10 mei 2004 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
There are 10 new single-player missions, as well as 14 new multiplayer maps, more than enough to keep aspiring counterterrorists busy for months.
While the single-player game looks like fun ( I was only shown half of a level), the multiplayer is what will really make the game great. Thanks to the new Xbox Live 3.0 technology, players will be able to create eight member clans and set up multiplayer tournaments. Players will even be able to leave voicemail-style messages in the inboxes of their teammates.
Nog geneukt van het weekend...quote:Op maandag 10 mei 2004 10:41 schreef Tigress74 het volgende:
Wat een gedoe allemaal over die Boris
Ken dat hele nummer niet (tenminste herken het niet volgens mij)
En al dat hype gedoe er omheen
Ik ga er steeds meer buiten vallenal die gemeenschappelijke intresses gaan bij mij niet op...
Games![]()
GTST![]()
![]()
De Erfenis![]()
Idols![]()
Bier![]()
![]()
Ja... hahahaha daar dacht ik ook meteen aan... hahahah had jou reactie nog niet gezien...quote:Op maandag 10 mei 2004 10:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tja.... we kunnen het niet altijd over sex hebben
gijsssssquote:Op maandag 10 mei 2004 10:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Das God
Morgen Gijsjes
Gijjjsssssquote:Op maandag 10 mei 2004 10:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Das God
Morgen Gijsjes
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... hahahaha daar dacht ik ook meteen aan... hahahah had jou reactie nog niet gezien...
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaa goed he!!! Ik heb hier wel zin in!!! Nieuwe wapens en capture the flag
8 member clans![]()
Moeten we doen man... een GIJS clan oprichten
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:54 schreef Tigress74 het volgende:
Nee afgelopen weekend geen sex.....
Maar vanavond wel
Ik kan het ook nog wel over andere dingen hebben hoor...maar dat vinden jullie weer niet leuk
Zolang jij mijn schoenen blijft poetsen..... vind ik alles primaquote:Op maandag 10 mei 2004 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dan mag jij fungeren als verkenner, zodat wij weten waar wij op moeten schieten
Dienquote:Op maandag 10 mei 2004 10:54 schreef Nadientje het volgende:
goeiemorgen
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:54 schreef Nadientje het volgende:
goeiemorgen
quote:Op maandag 10 mei 2004 11:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zolang jij mijn schoenen blijft poetsen..... vind ik alles prima
Misschien mag je 1 potje mee doen...
ja even wat aandacht jaquote:Op maandag 10 mei 2004 11:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dien![]()
Is er iets stuk....... aandacht nodig vandaag
gewoon ophangen gijs....quote:Op maandag 10 mei 2004 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ik word op mijn vrije dag nog gebeld door het werk.
Even 10 minuten gepraat. Maar nu voelt mijn vrije dag niet meer lekker...bezoedeld.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:06 schreef mr_Brown het volgende:
gewoon ophangen gijs....
http://www.aandacht.net/quote:Op maandag 10 mei 2004 11:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja even wat aandacht ja![]()
Hey lieverd.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:06 schreef Nadientje het volgende:
In jouw voorliefde voor sex met dieren sta je vrees ik alleen bij de Gijsjes dus daar zal ik het niet snel over hebben neequote:Op maandag 10 mei 2004 10:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]geen dieren hoor........
10 minuten!!!! DAMN!!!! op mijn vrije dag!!!! echt nooitquote:Op maandag 10 mei 2004 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even 10 minuten gepraat. Maar nu voelt mijn vrije dag niet meer lekker...bezoedeld.
ff douchen...goed boek pakken en voor je het weer is je dag weerquote:Op maandag 10 mei 2004 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even 10 minuten gepraat. Maar nu voelt mijn vrije dag niet meer lekker...bezoedeld.
Lekker weekend gehad? Nog iets leuks gedaan?quote:Op maandag 10 mei 2004 11:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Slurfer pijpt als een tijgerquote:Op maandag 10 mei 2004 11:09 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
In jouw voorliefde voor sex met dieren sta je vrees ik alleen bij de Gijsjes dus daar zal ik het niet snel over hebben nee![]()
![]()
Ik ben zelden zo lang met iemand aan de telefoon.... zelf met Karen niet..quote:Op maandag 10 mei 2004 11:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
10 minuten!!!! DAMN!!!! op mijn vrije dag!!!! echt nooit
Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Dead Dawn of the Deadquote:Op maandag 10 mei 2004 11:10 schreef Nadientje het volgende:
welke zou ik nemen
starksy and hutch of dawn of the dead ?
Ik normaal ook niet. Maar ik moest die gast even uitleggen hoe hij bij een document op mijn werkgebied moest komen.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:12 schreef silver-surfer het volgende:
Ik ben zelden zo lang met iemand aan de telefoon.... zelf met Karen niet..
Met jou en Cho ook niet echt... ja heeeel soms...
Maar met het werk... neee...
Vrij tot donderdagquote:Op maandag 10 mei 2004 11:10 schreef Nadientje het volgende:
Haaaai allemaal
ik heb een druk weekend gehaden gister hard gewerkt en eventjes 85 euros verdiend
nu heb ik lekker vrij tot donderdag en vanavond ga ik naar de film... welke zou ik nemen
starksy and hutch of dawn of the dead ?
quote:Op maandag 10 mei 2004 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Slurfer pijpt als een tijger
Strolie neukt als een hond
telt dat![]()
ik moet nog 3 weken en dan nog 1 mondeling, en dan ben ik afgestudeerdquote:Op maandag 10 mei 2004 11:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vrij tot donderdag
Tis niet normaal....
Enne.... de film, als ik naar Strol moet luisteren zou ik naar Dawn of the dead gaan!!
Schoon likt...quote:Op maandag 10 mei 2004 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
*vies voelt*
E...e.. een Jaar....quote:Op maandag 10 mei 2004 11:16 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik moet nog 3 weken en dan nog 1 mondeling, en dan ben ik afgestudeerddan heb ik gewoon een jaar vrij ofzo
quote:Op maandag 10 mei 2004 11:16 schreef silver-surfer het volgende:
Schoon likt...
ooooohhhhhh ooooohhhh gezellig hoor HOERquote:Op maandag 10 mei 2004 11:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ben zelden zo lang met iemand aan de telefoon.... zelf met Karen niet..
Met jou en Cho ook niet echt... ja heeeel soms...
Maar met het werk... neee...
In heel Zuid-Limburg is de werkgelegenheid kut.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:17 schreef silver-surfer het volgende:
Is het moeilijk om een baan te vinden voor mensen met jouw opleiding dan?
Weer wel dat wij een keep 1,5 uur aan de telefoon hebben gezeten maar dat is jaren geleden...quote:Op maandag 10 mei 2004 11:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ooooohhhhhh ooooohhhh gezellig hoor HOER![]()
ik ben echt een telefoon slet..... soms bel ik echt een uur met iemand mijn record is 3 uur!!!! tering!!! toen had ik me een rekening!!!
deze topickill van jou ookquote:Op maandag 10 mei 2004 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In heel Zuid-Limburg is de werkgelegenheid kut.
Met Strol's opleiding tot bilhoer zal die het in de randstad ver schoppenquote:Op maandag 10 mei 2004 11:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
E...e.. een Jaar....
1.5 uur???? wij?? moet wel een heeel geil gesprekje zijn geweest.....quote:Op maandag 10 mei 2004 11:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Weer wel dat wij een keep 1,5 uur aan de telefoon hebben gezeten maar dat is jaren geleden...
En met Cho ook wel eens zoiets... toen woonde ik nog in Moordrecht, had hij nacht geloof ik.. of andersom ...
Maar dat is nu echt veeel minder....
4,5 uur of 5 uur ofzoquote:Op maandag 10 mei 2004 11:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ben echt een telefoon slet..... soms bel ik echt een uur met iemand mijn record is 3 uur!!!! tering!!! toen had ik me een rekening!!!
ja...quote:Op maandag 10 mei 2004 11:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
1.5 uur???? wij?? moet wel een heeel geil gesprekje zijn geweest.....
Vooral Amsterdam is heeft een goede afzetmarkt heb ik me laten vertellen door andere bilhoeren...quote:Op maandag 10 mei 2004 11:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Met Strol's opleiding tot bilhoer zal die het in de randstad ver schoppen
met Elise.....quote:Op maandag 10 mei 2004 11:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
ja........ dat moet wel... hahahaha ... zolang zitten wij nooit aan de telefoon meer....
Komt ook door MSN, Live en Fok hoor...
Die 3 uur was met Pauline zeker (of was het die andere?? )
quote:Op maandag 10 mei 2004 11:49 schreef Chocobo het volgende:
Vroeger met Quinny toen ik 17 was..... 2 uur per avond
Hel
per avond ook!!quote:Op maandag 10 mei 2004 11:49 schreef Chocobo het volgende:
Hel
Per avond ook......quote:Op maandag 10 mei 2004 11:49 schreef Chocobo het volgende:
Hel
Was zeker een rol kwartjes wa? En dan voren in je zak stoppenquote:Op maandag 10 mei 2004 11:59 schreef mr_Brown het volgende:
per avond ook!!
met mijn eerste echte vriendin ging ik altijd in een telefooncel bellen, want anders zat iedereen mee te luisteren thuisen daar had ik altijd een zak met kwartjes mee .....
niet normaal.....
quote:Op maandag 10 mei 2004 11:39 schreef Chocobo het volgende:
Met Strol's opleiding tot bilhoer zal die het in de randstad ver schoppen
Hahahahaha Elise...quote:Op maandag 10 mei 2004 11:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
met Elise.....
met Henriëtte zit ik ook altijd lang.... altijd minstens een half uur![]()
Whahahahaha ja das waar.. met Ageet zekers? Een zak kwartjes ook hahahahquote:Op maandag 10 mei 2004 11:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
per avond ook!!
met mijn eerste echte vriendin ging ik altijd in een telefooncel bellen, want anders zat iedereen mee te luisteren thuisen daar had ik altijd een zak met kwartjes mee .....
niet normaal.....
met Henriëtte heb ik altijd vrijdags een sms datequote:Op maandag 10 mei 2004 12:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahaha Elise...
Spreek je Henriette ook nog steeds joh..
Ben trouwens heel benieuwd hoe het met Henrieke is... zullen we daar na je vakantie een heen gaan... die zal ook wel een flinke buik hebben inmiddels...
yep.... met Ageeth jaquote:Op maandag 10 mei 2004 12:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahaha ja das waar.. met Ageet zekers? Een zak kwartjes ook hahahah
whehehehehehehehehe die truc gebruik ik nu nogquote:Op maandag 10 mei 2004 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was zeker een rol kwartjes wa? En dan voren in je zak stoppen
ja omdat je persee in een groot berijf moet werken want in kleine bedrijven hebben ze geen facility manager nodig omdat ze daar geen facilitaire dienst hebben... maar boeie voor mijn part krijg ik een MBO baantje, maakt me niks uit zolang ik het maar leuk vind, is veel belangrijker vind ikquote:Op maandag 10 mei 2004 11:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
E...e.. een Jaar....
Als ik ooit een secretaresse mag aannemen zal ik wel een gil geven.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:08 schreef Nadientje het volgende:
ja omdat je persee in een groot berijf moet werken want in kleine bedrijven hebben ze geen facility manager nodig omdat ze daar geen facilitaire dienst hebben... maar boeie voor mijn part krijg ik een MBO baantje, maakt me niks uit zolang ik het maar leuk vind, is veel belangrijker vind ik
en nu ik nog bij de mcdonalds werk en nog met kleine kindertjes bezig ben daar bevalt het me prima
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik ooit een secretaresse mag aannemen zal ik wel een gil geven.
Mannen zijn ook goede secretaressenquote:Op maandag 10 mei 2004 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik ooit een secretaresse mag aannemen zal ik wel een gil geven.
Ja maar het gekke was dat als we een keer niet belden dat ik haar mistequote:Op maandag 10 mei 2004 12:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Per avond ook......
Jemig ... dat is nog langer dan ik 5 jaar terug...
We belde wel elke avond... maar 2 uur haalde ik niet...
Hulde
Zie 3e post van Strol op page 1quote:Op maandag 10 mei 2004 12:08 schreef Mister_T het volgende:
Goedemiddag allemaal
wat liefquote:Op maandag 10 mei 2004 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar het gekke was dat als we een keer niet belden dat ik haar miste![]()
![]()
Ach, Nadine, zolang jij maar happy bent toch? Dat is toch het belangrijkste.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:15 schreef Nadientje het volgende:
iedereen denkt altijd zo min over macdonalds, maar dat dacht ik ook altijd voordat ik er ging werken..maar je kunt er echt geen oordeel over geven als je er zelf niet hebt gewerkt... en het maakt me ook niks uit wat andere mensen over me denken dat ik daar werk, pff werk jij bij mc donalds met je HBO diploma, dat zeggen ze nu al altijd tegen mijn vriendin die manager is daar... zij heeft hetzelfde als mij, zij vind het er gewoon leuk...
en verdienen doe ik prima daarook al denkt iedereen altijd van niet
ik werk 2 dagen in de week van 6 uurtjes en heb 500 euro in de maand
preciesquote:Op maandag 10 mei 2004 12:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, Nadine, zolang jij maar happy bent toch? Dat is toch het belangrijkste.
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:15 schreef Nadientje het volgende:
en verdienen doe ik prima daarook al denkt iedereen altijd van niet
ik werk 2 dagen in de week van 6 uurtjes en heb 500 euro in de maand
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*calculator opent*![]()
Waar kan ik solliciteren?
ze zoeken nog een clownquote:Op maandag 10 mei 2004 12:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*calculator opent*![]()
Waar kan ik solliciteren?
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:21 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ze zoeken nog een clown
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
*mijn brief is al onderweg*
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:23 schreef Mister_T het volgende:
Ik hoef lekker niet naar school!!!!!!!!Heerlijk die examens!
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:21 schreef Mister_T het volgende:
Murat gaat in hogerberoep![]()
Wat denkt ie te kunnen winnen dan:?
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:14 schreef Chocobo het volgende:
Zie 3e post van Strol op page 1
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zie 3e post van Strol op page 1
post es een foto van jezelf hierquote:Op maandag 10 mei 2004 12:37 schreef Mister_T het volgende:
[..]
![]()
Eerst moet ik oprotten en dan moet ik juist weer een foto van mezelf plaatsenquote:Op maandag 10 mei 2004 12:39 schreef Nadientje het volgende:
[..]
post es een foto van jezelf hier
Oh God ga je weer kijken of die geil genoeg is voor jequote:Op maandag 10 mei 2004 12:39 schreef Nadientje het volgende:
[..]
post es een foto van jezelf hier
Nadientje is wel aardig, Tquote:Op maandag 10 mei 2004 12:40 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Eerst moet ik oprotten en dan moet ik juist weer een foto van mezelf plaatsen![]()
Dat is waar ... je gaat er op rekenen dat er gebeld wordt..quote:Op maandag 10 mei 2004 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar het gekke was dat als we een keer niet belden dat ik haar miste:')
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:56 schreef twi het volgende:
[..]
Nadientje is wel aardig, T
Da's liefquote:Op maandag 10 mei 2004 12:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
In onze huwelijksnacht heb ik haar ook nog maar een SMSje gestuurd...![]()
*Slaap je al?*
Waar zijn de echte newbie's geblevenquote:Op maandag 10 mei 2004 13:03 schreef Mister_T het volgende:
Weet je wat!!!allemaal!!! Wat een kut topic zeg
![]()
ja he!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:03 schreef Mister_T het volgende:
Weet je wat!!!allemaal!!! Wat een kut topic zeg
![]()
We zijn geil. En we hebben een neger.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:57 schreef Chocobo het volgende:
Wat is dat toch dat mensen altijd zo graag in Gijsjes willen posten ?
nee jullie kunnen lekker veel hebben, zodra je iets verkeerd zegt krijg je alleen maar geziek van iedereen hierquote:Op maandag 10 mei 2004 13:05 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Waar zijn de echte newbie's gebleven
Vroeger konden ze nog wel wat hebben..
Tegenwoordig zijn het watjes...![]()
Denk dat ze zijn verdwenen samen met de echte mannen
Nou lekker bekkie trek je daarbij zegquote:Op maandag 10 mei 2004 13:06 schreef chibibo het volgende:
En een dorpsoudste.
Ja hallo zeg ben je nou een newbie of nietquote:Op maandag 10 mei 2004 13:08 schreef Mister_T het volgende:
[..]
nee jullie kunnen lekker veel hebben, zodra je iets verkeerd zegt krijg je alleen maar geziek van iedereen hier![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:08 schreef Tigress74 het volgende:
Nou lekker bekkie trek je daarbij zeg
Als Mr_Brown eerst mag, heeft de rest geen wrijving meer.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:10 schreef Tigress74 het volgende:
Ja hallo zeg ben je nou een newbie of niet....niet zeiken gewoon bukken en laat je inwijden door
Mr_Brown, Strolliebollie, Noot, Sjoo, Slurfer, ect......
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:11 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als Mr_Brown eerst mag, heeft de rest geen wrijving meer.
Eerst zie dan gelovenquote:Op maandag 10 mei 2004 13:11 schreef Mister_T het volgende:
* Mister_T bukt alvast
Foto: ik lijk op V.Bommel zegt men
Nou wat een gezeik zeg van die muts....eerst moeilijk doen en nu opeens kan alles ..quote:Op maandag 10 mei 2004 13:12 schreef Quinny het volgende:
Zo ben weer thuis. Het gesprek was binnen 10 minuten alweer klaar. Ze voelde zich gepaseerd dan ik niet met mijn voorkeuren naar haar was toe gegaan. Toen ik zei dat ik de drempel te hoog is naar haar toe, omdat er bij een vorige gesprek mij al duidelijk werd gemaakt dat ik me maar heb aan te passen. Kon ze zich op eens helemaal inleven in mijn situatie. Maar ja om maar van al dat gezeik af te zijn heb ik gezegd dat ik van maandag tot en met zondag ingeroosterd kan worden omdat er nu voldoende opvang is.
En helaas ze had al koffie dus geen laxeermiddel kunnen gebruiken
De enige Bommel die ik ken is Dhr Olie Bquote:Op maandag 10 mei 2004 13:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Eerst zie dan geloven
En Limburgersquote:Op maandag 10 mei 2004 13:06 schreef chibibo het volgende:
En een dorpsoudste.
Dan is het best triest als je daar op lijktquote:Op maandag 10 mei 2004 13:15 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
De enige Bommel die ik ken is Dhr Olie B
En beetje bijgekomen van het telefoontje van vanmorgen ?quote:Op maandag 10 mei 2004 13:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En Limburgers
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:16 schreef Strolie75 het volgende:
En Limburgers
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan is het best triest als je daar op lijkt![]()
Ik ben ze aan het opslaan.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:55 schreef mr_Brown het volgende:
niet leuk genoeg ofzo??![]()
Hahahahahahaquote:Op maandag 10 mei 2004 13:34 schreef mr_Brown het volgende:![]()
check dit dan....... dan heb je niks te doen....
http://milked.free.fr/animated/NadineBondit_tableau.swf
http://milked.free.fr/animated/SuceBlondeCD.swf
http://milked.free.fr/animated/TouslesDoigts.swf
http://milked.free..fr/animated/PencheAReduit.swf
http://milked.free.fr/animated/fitness.swf
http://milked.free.fr/animated/NadineCorsage1.swf
Jammer... geen tape dus..quote:Op maandag 10 mei 2004 13:12 schreef Quinny het volgende:
Zo ben weer thuis. Het gesprek was binnen 10 minuten alweer klaar. Ze voelde zich gepaseerd dan ik niet met mijn voorkeuren naar haar was toe gegaan. Toen ik zei dat ik de drempel te hoog is naar haar toe, omdat er bij een vorige gesprek mij al duidelijk werd gemaakt dat ik me maar heb aan te passen. Kon ze zich op eens helemaal inleven in mijn situatie. Maar ja om maar van al dat gezeik af te zijn heb ik gezegd dat ik van maandag tot en met zondag ingeroosterd kan worden omdat er nu voldoende opvang is.
En helaas ze had al koffie dus geen laxeermiddel kunnen gebruiken
Chiquote:Op maandag 10 mei 2004 14:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Cho!
En ik maar hopen dat ik 'onze' Nadine te zien zou krijgen.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:34 schreef mr_Brown het volgende:
http://milked.free.fr/animated/NadineBondit_tableau.swf
http://milked.free.fr/animated/NadineCorsage1.swf
Ik heb avonddienstquote:Op maandag 10 mei 2004 14:40 schreef mr_Brown het volgende:
Ik MOET vanavond echt gamen!!!
moet ff mijn agressie kwijt..... wat een HEL hier weer!!!!
huillie![]()
Hoelaat? Jij bent er al om 20.30 zeker?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:40 schreef mr_Brown het volgende:
Ik MOET vanavond echt gamen!!!
moet ff mijn agressie kwijt..... wat een HEL hier weer!!!!
huillie![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:35 schreef Chocobo het volgende:
Goedemiddag
Keplerquote:Op maandag 10 mei 2004 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu net thuis gekomen van de begrafenis van de vader van Maarten. Er was eerst een Kerkdienst, toen een herdenking bij de begraafplaats en toen de begrafenis zelf. Er waren bijzonder veel mensen aanwezig, en vooral de herdenking was erg mooi. Ik werd er helemaal stil van... Ik heb ook heel veel respect voor het gezin, ze waren erg sterk. Ik kan dingen allemaal niet zo goed onder woorden brengen, maar het heeft enorm veel indruk op me gemaakt.
Wat klote zeg. Veel sterkte, Kepler!quote:Op maandag 10 mei 2004 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu net thuis gekomen van de begrafenis van de vader van Maarten.
Moet heel zwaar zijn voor Kep en zijn familie.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu net thuis gekomen van de begrafenis van de vader van Maarten. Er was eerst een Kerkdienst, toen een herdenking bij de begraafplaats en toen de begrafenis zelf. Er waren bijzonder veel mensen aanwezig, en vooral de herdenking was erg mooi. Ik werd er helemaal stil van... Ik heb ook heel veel respect voor het gezin, ze waren erg sterk. Ik kan dingen allemaal niet zo goed onder woorden brengen, maar het heeft enorm veel indruk op me gemaakt.
dussss er staat toch ik moet gamenquote:Op maandag 10 mei 2004 14:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb avonddienst
rond een uur of 9 denk..... ff checken wie er online is.....quote:Op maandag 10 mei 2004 14:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoelaat? Jij bent er al om 20.30 zeker?
Gijs idd, die dienst was erg mooi. Zoveel respect voor Maarten en z`n broertje zusje en moeder.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 10 mei 2004 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chi en Cho: Chrono Trigger: Resurrection!!
Amateurclubje maakt het, niet Square.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:14 schreef Chocobo het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
GODVERDOOOOMMMEEEE !!!
Gijs... Heb je CT uberhaupt ooit wel eens gespeeldquote:Op maandag 10 mei 2004 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Amateurclubje maakt het, niet Square.
Petje af!! Kepler...quote:Op maandag 10 mei 2004 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar gaat het niet om. Het gaat om een remake gemaakt door een groep amateurs, los van Square. En aangezien er bij mijn weten nog zoiets als "copyright" bestaat en Square-Enix over een leger advocaten beschikt zou ik gewoon niet te snel juichen.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs... Heb je CT uberhaupt ooit wel eens gespeeld
Ja so ? Heb daar juist respect voorquote:Op maandag 10 mei 2004 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Amateurclubje maakt het, niet Square.
Een van de beste RPG's van het 16 bit tijdsperkquote:Op maandag 10 mei 2004 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs... Heb je CT uberhaupt ooit wel eens gespeeld
Ik ook.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:19 schreef Chocobo het volgende:
Ja so ? Heb daar juist respect voor![]()
Het feit dat dit gedaan wordt zou al respect moeten krijgenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om een remake gemaakt door een groep amateurs, los van Square. En aangezien er bij mijn weten nog zoiets als "copyright" bestaat en Square-Enix over een leger advocaten beschikt zou ik gewoon niet te snel juichen.
Nee zal wel niet, maar dat geeft niet. Heb hem al leeggespeeld.... Ga wel met Chrono Cross starten in de zomerquote:Op maandag 10 mei 2004 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook.Maar je moet wel realistisch zijn, ik denk niet dat dit ooit in de winkel zal liggen.
Ja, Square was en is nog steeds heer en meester. Ongelooflijk hoe ze het elke keer weer voor elkaar krijgen om een goed spel af te leverenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een van de beste RPG's van het 16 bit tijdsperkSamen met FF3 dan
![]()
Behoorlijk jaquote:Op maandag 10 mei 2004 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
*Party Pooper is*
Geeft niks Gijs... je weet niet wat je mistquote:Op maandag 10 mei 2004 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
*Party Pooper is*
*Meedoet*quote:Op maandag 10 mei 2004 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
*Party Pooper is*
Ik zeg niet dat CT een slecht spel is, ik kan alleen niet echt enthousiast worden over een project waarvan de kans nihil is dat we het ooit zullen gamen.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:24 schreef Chocobo het volgende:
Geeft niks Gijs... je weet niet wat je mist
Komt ook denk ik niet maar het is even oldschool gedachtesquote:Op maandag 10 mei 2004 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat CT een slecht spel is, ik kan alleen niet echt enthousiast worden over een project waarvan de kans nihil is dat we het ooit zullen gamen.
Waar is Vatimaquote:Op maandag 10 mei 2004 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En ik ben sjagarijnig omdat ik moet afwassen.
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:34 schreef Gaaaast het volgende:
GVD, donderd net een grote klodder sperma op m`n toetsenbord tussen die knopjes![]()
Die is les aan het geven.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:29 schreef Chocobo het volgende:
Waar is Vatima
Zoooooooooooooooooooooooooooooo ontzettend gunt.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:34 schreef Gaaaast het volgende:
GVD, donderd net een grote klodder ketchup op m`n toetsenbord tussen die knopjes![]()
Zoooooooooooooooooooooooooooooo ontzettend gunt.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En ik ben sjagarijnig omdat ik moet afwassen.
hms die bovenste 2 screens zijn van Rainbow six 3 : Ravenshield op de pc...de map Private airport...de xbox versie heeft nu al de ingekorte airport map...quote:Op maandag 10 mei 2004 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |