abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19008178
Beste mensen,

Ik wil gewicht verliezen en daarvoor wil ik dagelijks gaan hardlopen. Alleen mijn vraag is of dit er nou wel voor zorgt dat je vet verliest in buik en dijbeen gebieden en niet op een ander gebied.
Dus is het hardlopen voor die gebieden wel efficiënt?? zo niet, wat moet ik dan gaan doen?? (naast geen vet eten)

Thrilled
pi_19008192
2 liter water per dag drinken
pi_19008201
dat ook ja, maar ik wil graag antwoord op mn vraag...
pi_19008266
2 a 3 keer per week zwemmen wil ook wel helpen.
Dan train je alles zonder echt spieren te kweken, maar verlies je wel vet.
なんだっけ
pi_19008370
ja ok, bedankt, maar ik heb duidelijk gezegd dat ik wil gaan hardlopen en of dat wel helpt voor de des betreffende gebieden (buik en dijbenen)
  maandag 10 mei 2004 @ 00:08:05 #6
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_19008387
ga lopen, en bestel vast een rolstoel, voor over een jaar of 10, als je knien kaput zijn omdat je nu zonder deskundig advies bent gaan rennen. veel plezier.
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
pi_19008415
jezus zeg, waar slaat dat dan weer op?? ik vraag advies op rennen, en ik krijg advies op waterdrinken en zwemmen!!
pi_19008425
Je kan niet plaatselijk afvallen. Je zal altijd over heel je lichaam vet kwijt raken. Maar hardlopen is wel goed om af te vallen.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_19008443
Anders bok je lekker op als je zo gaat reageren

maandag 10 mei 2004 @ 00:11:45 #10
50956 Natemy
Dansen is leuker dan lopen
pi_19008460
Alle lichaamsbeweging waarbij je veel vet verbrandt, zorgt voor vermindering van lichaamsgewicht. Waar je het meeste/minste zal verliezen is grotendeels genetisch bepaald, helaas
Ik weet niet veel, maar ik leer heel snel
  maandag 10 mei 2004 @ 00:12:33 #11
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_19008473
quote:
Op maandag 10 mei 2004 00:10 schreef sir_dalord het volgende:
Anders bok je lekker op als je zo gaat reageren

Inderdaad,..
In de tijd dat ie zo reageert, had ie allang kunnen ondervinden of rennen werkt.
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_19008487
Je moet niet automstich denken dat je van sporten lichter wordt. Kleine 2 jaar terug heb ik bijna jaar niet zoveel kunnen sporten door een 3 maanden lange blessure en daarna stage. Toen ik vorig seizoen in het 4e team ( Binnen een paar maanden tijd in het 3e ) en weer volop aan het sporten ben gegaan, ben ik van 73 kilo naar 82 kilo gegaan. Ik kreeg meer spiermassa door het sporten. Meer spieren, meer gewicht.
History can't change the past, the future can.
pi_19008538
willen de mensen met nutteloze reacties ophoepelen aub, ik zit met een probleempje, en ik wil er graag antwoord op ... en aan reacties zoals die van sir_dalord en mistraldk heb ik dus duidelijk niks!
pi_19008561
burner2000, het gewicht maak ik me ook niet zo'n zorgn, meer over het uiterlijk...als mijn bierbuikje verandert in een superlicht wasbordje ben ik tevreden en als mn gewicht dan 5 kilo over het gewicht van nu zit vind ik het best
  maandag 10 mei 2004 @ 00:21:16 #15
3185 Adelante
To let it go now
pi_19008625
volgens mij is hardlopen niet de
uitgelezen methode om een wasbordje
te kweken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_19008681
nee klopt, het gaat om de gedachte..
  maandag 10 mei 2004 @ 00:25:06 #17
61926 caponi
Alphonse Capone
pi_19008691
zorg eerst dat je het vetlaagje van je buik wegtraint, daarna kan je sit-ups gaan doen om een (lichtelijke) sixpack te krijgen.

sit-ups hebben namelijk geen enkele zin zolang je buikspieren onder een vetlaagje verstopt zitten.
pi_19008720
Hardlopen is wel goed voor je, tenzij je "te zwaar" bent. Denk hier aan belasting van je gewrichten etc.

Zwemmen is in dat geval een betere oplossing.

Wat je het beste kan doen ligt aan de hoeveelheid die je af wil vallen en hoe je lichamelijke conditie is.

Afvallen kan je niet doen op bepaalde gebieden van je lichaam, als je bepaalde gedeelte van je lichaam wil veranderen zul je die moeten trainen (sportschool etc.). Als je vet verliest doet je dat over je gehele lichaam en niet op 1 bepaald gebied.

Succes
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_19008759
ok thnx...wat kan ik dan het beste doen om vet bij mn buik en dijbenen weg te krijgen (naast hardlopen) en ik weeg 80 kilo, is dat te zwaar om hard te lopen

edit// ik ben ongeveer 1.75 m...
  maandag 10 mei 2004 @ 00:28:47 #20
3185 Adelante
To let it go now
pi_19008770
voor 1m70 wel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_19008856
Laat je voorlichten bij een sportzaak, keuze van je schoenen is erg belangrijk als je gaat hardlopen. 80 kilo is zeker niet te zwaar om hard te lopen, gewoon een kwestie van goede schoenen kopen.

Voor het vet bij buik en dijbenen, het makkelijkst is gewoon naar een sportschool wandelen en zeggen dat je die plaatsen wil trainen. Maak het niet te gek, leg duidelijk uit dat je gewoon die plaatsen wil trainen, en als je een goede school hebt zullen ze je een advies aanmeten.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  maandag 10 mei 2004 @ 00:36:34 #22
61926 caponi
Alphonse Capone
pi_19008896
quote:
Op maandag 10 mei 2004 00:28 schreef Thrilled het volgende:
ok thnx...wat kan ik dan het beste doen om vet bij mn buik en dijbenen weg te krijgen (naast hardlopen) en ik weeg 80 kilo, is dat te zwaar om hard te lopen

edit// ik ben ongeveer 1.75 m...
veel water drinken, zorgen dat je volgens vaste patronen eet (dus smorgens, smiddags, savonds, liever niks tussendoor en het liefst op vaste tijden eten), en als het mogelijk is gezonder gaan eten.

ik denk dat hardlopen niet eens zo nodig is, ik ken iemand die is ongelofelijk veel afgevallen door de hele dag water te drinken en niet meer te snoepen.
probleem is wel dat je dan de hele dag naar de wc op en neer loopt.
pi_19008901
Als je gaat hardlopen, zul veel energie verbranden. Zeker als je steeds langer gaat lopen.
Misschien dat je wat aan dit schema hebt.
pi_19009029
quote:
Op maandag 10 mei 2004 00:36 schreef Zarc.oh het volgende:
Als je gaat hardlopen, zul veel energie verbranden. Zeker als je steeds langer gaat lopen.
Misschien dat je wat aan dit schema hebt.
Een opbouw schema is alleen ter ondersteuning. Het tempo van opbouwen is verschillend bij iedereen. Het beste is dan om rustig en niet te lang doen in het begin. Iedere keer weer doe je een stapje hoger en/of wat langer. Probeer daarna stap voor de grenzen te verleggen.
History can't change the past, the future can.
pi_19011043
Je zou wel in een duurtempo moeten trainen om vet te verbranden, dus bij ongeveer 60% van je maximale hartfrequentie. Als je moet gemakkelijk een gesprek kunnen voeren tijdens het lopen en dan is het wel ok.

Bouw het rustig op en koop goede schoenen bij een winkel die een druksensor heeft om te kijken welke schoen je nodig hebt. Die druksensor meet waar de druk van je voetzool het grootst is en hierop kunnen vervolgens schoenen waarvan de zool op die plek extra verstevigd is uitgezocht worden.

Ceck deze site maar om het op te bouwen! Is een goed schema. Lees ook de details even door voor een uitleg van het schema.

http://www.lafoot.nl/vervolgpagina/loopadvies.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')