Bijkomen van 't weekendquote:Op maandag 10 mei 2004 16:38 schreef CybPraetorian het volgende:
heet dat Bier of wat anders?
tis nog maar 16.37 he, beetje vroeg daarvoor, dus zal wel wat anders zijn...
niet slecht, en wat van de mijne? zie sig, moet hem nog bouwen, nog tips?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:38 schreef QuietGuy het volgende:
Mag ik trouwens effe? Wat vinden jullie van m'nspecs
?
Netjes, nog een tipje:quote:Op maandag 10 mei 2004 16:42 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
niet slecht, en wat van de mijne? zie sig, moet hem nog bouwen, nog tips?
hint, ik heb mn msn geluiden altijd uit staan... ik probeer het eerst zo wel ff, anders prop ik erals nog eentje in...quote:Op maandag 10 mei 2004 16:47 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Netjes, nog een tipje:
Neem een 2e soundcard, dan krijg je msn-geluidjes enzo niet keihard door je mp3's en films enzo, heb ik ook. 1x lastiger configureren maar daarna werken als een tiet
Ja ik irriteer me er wel eens aan. Komt er een mailtje binnen, weer zo'n irritant geluidje. WS_FTP scoort ook hoog in de irritatie qua windows-geluidjesquote:Op maandag 10 mei 2004 16:50 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
hint, ik heb mn msn geluiden altijd uit staan... ik probeer het eerst zo wel ff, anders prop ik erals nog eentje in...
mzzlsquote:Op maandag 10 mei 2004 16:54 schreef CybPraetorian het volgende:
maar goed, ,kga eerst wieder nach hause, 1 uur in bus hange :S, mzzls ont mon... ofzo zoiets
Maar 1 xp2500? Zodra mijn vakantiegeld er is vervang ik mijn dual duron 1200 door twee keer xp2400. Das pas patsenquote:Op maandag 10 mei 2004 16:38 schreef QuietGuy het volgende:
Mag ik trouwens effe? Wat vinden jullie van m'nspecs
?
- links of rechts dragendquote:Op maandag 10 mei 2004 16:33 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
links of rechts in welk opzicht?
-politiek (geen mening)
-handen (rechts)
-voetballen (rechts)
Ik heb zelden een CPU load van 100%quote:Op maandag 10 mei 2004 17:18 schreef engessa het volgende:
[..]
Maar 1 xp2500? Zodra mijn vakantiegeld er is vervang ik mijn dual duron 1200 door twee keer xp2400. Das pas patsen
Preciesquote:Verder trouwens wel een leuk systeempje, goed geschikt voor de dingen waar jij het voor nodig hebt.
Bruine?quote:Op maandag 10 mei 2004 17:25 schreef QuietGuy het volgende:
Ik zit me hier helemaal vol te vreten met M&M's. ik denk dat ik vanavond niet ga modden
Ik heb nog een zak crispy en 2 zakken peanut staanquote:Op maandag 10 mei 2004 17:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bruine?
DIe wil ik ook
Ik zit nog op me werk![]()
Het gaat ook niet op de CPU load (al is dat soms wel handig) maar het gaat mij vooral om het feit dat het zo heeeerlijk werkt. Vooral met multitasken en das bij mij gauw, even msn aan, IE, Mozilla, Winamp en een dvdtje gaat op den duur niet echt soepel meer. Het werk allemaal wel maar het reageert net iets te traag. En dan is dual proc echt een uitkomst en een zegen. Ik wou dit bordje met procs eigenlijk ook alleen voor een server/htpc gebruiken maar daar ben ik toch maar vanaf gestapt. Ik koop wel een Epiabordje daarvoor.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:19 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik heb zelden een CPU load van 100%
Ach ik heb geen performance problemen dusdanig dat ik een 2e CPU zit te overwegen. Wél heb ik 3 GPU'squote:Op maandag 10 mei 2004 17:48 schreef engessa het volgende:
[..]
Het gaat ook niet op de CPU load (al is dat soms wel handig) maar het gaat mij vooral om het feit dat het zo heeeerlijk werkt. Vooral met multitasken en das bij mij gauw, even msn aan, IE, Mozilla, Winamp en een dvdtje gaat op den duur niet echt soepel meer. Het werk allemaal wel maar het reageert net iets te traag. En dan is dual proc echt een uitkomst en een zegen. Ik wou dit bordje met procs eigenlijk ook alleen voor een server/htpc gebruiken maar daar ben ik toch maar vanaf gestapt. Ik koop wel een Epiabordje daarvoor.
Bredaquote:Op maandag 10 mei 2004 17:32 schreef Godlike02 in dit topic het volgende:
[..]
Whaha mafketel?
Waar woon je?
Wanneer gaan we lannen?
bah, dat is irritant, hoor dat ook soms als ik naar de lokale radio luister en opeens een nieuwe mail geluid. heb dan altijd de neiging om men mailbox te openenquote:Op maandag 10 mei 2004 16:47 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Netjes, nog een tipje:
Neem een 2e soundcard, dan krijg je msn-geluidjes enzo niet keihard door je mp3's en films enzo, heb ik ook. 1x lastiger configureren maar daarna werken als een tiet
Precies, met 2 soundcards is 't probleem opgelost. En voor een paar centen heb je al een PCI-kaartje.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:54 schreef Jump het volgende:
[..]
bah, dat is irritant, hoor dat ook soms als ik naar de lokale radio luister en opeens een nieuwe mail geluid. heb dan altijd de neiging om men mailbox te openen
p4 met HT??quote:Op maandag 10 mei 2004 17:48 schreef engessa het volgende:
[..]
Het gaat ook niet op de CPU load (al is dat soms wel handig) maar het gaat mij vooral om het feit dat het zo heeeerlijk werkt. Vooral met multitasken en das bij mij gauw, even msn aan, IE, Mozilla, Winamp en een dvdtje gaat op den duur niet echt soepel meer. Het werk allemaal wel maar het reageert net iets te traag. En dan is dual proc echt een uitkomst en een zegen. Ik wou dit bordje met procs eigenlijk ook alleen voor een server/htpc gebruiken maar daar ben ik toch maar vanaf gestapt. Ik koop wel een Epiabordje daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |