Woei!! [Centraal] Casemod show-off topic zie de mijnequote:Op zondag 9 mei 2004 23:59 schreef engessa het volgende:
Mijn case begint langzaam vorm te krijgen, is zoiets eigenlijk topicwaardig? Misschien dat ik er beter een topic over kan openen op GoT maar daar voel ik mij niet zo thuis.
Even patsen met wat specs:
Een zwarte [www.kingwin.nl]Kingwin KT 424[/url] met custom etched UV-reacktief window, blauwe CFFL, blauwe leds, karakter led en een Zalman voeding met rode ledfan.
En dan hebben ze het ook nog over een Digmodmeeting. Gezellig met z'n drietjes cola drinken en over nieuwe processoren praten.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:56 schreef Roönaän het volgende:
mod-meetings.. rill.
mjah.. maar ik wilde vroeger ook digi-modje worden.. ben blij toe nuquote:Op maandag 10 mei 2004 00:00 schreef engessa het volgende:
[..]
En dan hebben ze het ook nog over een Digmodmeeting. Gezellig met z'n drietjes cola drinken en over nieuwe processoren praten.
Sex, Cafeïne en Computersquote:Op maandag 10 mei 2004 00:00 schreef engessa het volgende:
[..]
En dan hebben ze het ook nog over een Digmodmeeting. Gezellig met z'n drietjes cola drinken en over nieuwe processoren praten.
Hebben we al gedaan.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:00 schreef engessa het volgende:
[..]
*rilt*quote:Op maandag 10 mei 2004 00:01 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Sex
DIGbot * #DIGquote:Op maandag 10 mei 2004 00:03 schreef Roönaän het volgende:
leeft #dig eigenlijk nog?? dat zou toch een pretpark voor botjes moeten zijn?
Vooral bij het bekijken van DivX........Hoef ik m'n TV tenminste niet op z'n kant te zettenquote:Op maandag 10 mei 2004 00:12 schreef QuietGuy het volgende:
Ik ga naar bed![]()
-edit- laptops in bed roeleren, ben ik nu een nerd?
Hehe ik ken hetquote:Op maandag 10 mei 2004 09:06 schreef Troel het volgende:
Ik ben weer wakker... Ik ben er achter gekomen dat het heel vervelend is om bezig te zijn met vakantiefoto's. Ik lag natuurlijk veel te laat in bed en ben nog maar halverwege
Zeker een Canon Powershot A80?quote:Bovendien "doen" een paar foto's het niet.. Very strange...
Lekkerquote:Op maandag 10 mei 2004 10:10 schreef Hiawatha het volgende:
Kuut meuning. Een DIG slowchat topic... hmm. Gezellie. Iemand trek in een cookie? Alsjeblieft:
.doubleclick.net TRUE / FALSE 1160486471 id 8000002b813ce87
Ik zit anders al aan de enige echtequote:Op maandag 10 mei 2004 10:24 schreef innovation het volgende:
nee niet op de vroege morge.
Browser voor de trage verbindingen....quote:Op maandag 10 mei 2004 10:56 schreef Lucille het volgende:
Het netwerk hier is een beetje naar de klote. Trage verbindingen, dus mij zie je niet veel vandaag.
Tssk er zit vast een collega flink te kazaa'en, wie weet in welke pose je 'm vind als je 'm stoortquote:Op maandag 10 mei 2004 10:56 schreef Lucille het volgende:
Het netwerk hier is een beetje naar de klote. Trage verbindingen, dus mij zie je niet veel vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |