Rampestampen met Renee van Vliet?quote:Op zondag 9 mei 2004 23:47 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik vind jou ook leuk hoorAlleen val ik op 18 jarige meisjes met blond haar waarbij de naam begint met een R en eindigt op enee
Sure, doe ik zelf ookquote:Op zondag 9 mei 2004 23:48 schreef Roönaän het volgende:
QuietGuy et Lucille et Slarioux.. kheb wat extern gelnkt naar jullie faqs. dat is okee?
Geen probleem mee. Wat voor tag wil je hebben (niet dat ik je er 1 kan geven, maar toch)quote:Op zondag 9 mei 2004 23:48 schreef Roönaän het volgende:
kan je hier een tag mee verdienen?
QuietGuy et Lucille et Slarioux.. kheb wat extern gelnkt naar jullie faqs. dat is okee?
Geen enkel probleem.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:48 schreef Roönaän het volgende:
kan je hier een tag mee verdienen?
Schande! Ik heb de trilogie, wanneer heb je een avondje vrij? Dan leen ik ff de beamer op 't werkquote:Op zondag 9 mei 2004 23:49 schreef Lucille het volgende:
en dat terwijl ik de film niet eens gezien heb
Roonaan (Roönaän).quote:Op zondag 9 mei 2004 23:49 schreef Lucille het volgende:
[..]
Geen probleem mee. Wat voor tag wil je hebben (niet dat ik je er 1 kan geven, maar toch)
<spam>www.foreverland.nl/fok</spam>quote:Op zondag 9 mei 2004 23:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Geen enkel probleem.
Waar staan ze eik? Homepage ergens?
Taalpurst.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:49 schreef Lucille het volgende:
Wat voor tag wil je hebben
Foei, spammertquote:Op zondag 9 mei 2004 23:50 schreef Roönaän het volgende:
[..]
<spam>www.foreverland.nl/fok</spam>
Roonaan (DE-sidekick, FullTime botte bit)quote:Op zondag 9 mei 2004 23:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Roonaan (Roönaän).
Ik heb deze week weinig tijd om op stap te gaan.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:50 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Schande! Ik heb de trilogie, wanneer heb je een avondje vrij? Dan leen ik ff de beamer op 't werk
Ik ook, maar misschien voor de volgende DIGmod-meeting?quote:Op zondag 9 mei 2004 23:52 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb deze week weinig tijd om op stap te gaan.
Ik heb het idee dat er 1 of 2 kliks te veel nodig zijn voor het tonen van de FAQs, ligt dat nu aan mij? Ook is het jammer dat je via de Back toets van de browser weer in de startpositie van het menu komt.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:50 schreef Roönaän het volgende:
[..]
<spam>www.foreverland.nl/fok</spam>
[me= Now playing: Rob Dougan - Furious angelsquote:Op zondag 9 mei 2004 23:54 schreef NiteSpeed het volgende:
* ]Now playing: Deftones - Change (in the house of flies)[/me]
Tis een ideequote:Op zondag 9 mei 2004 23:53 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik ook, maar misschien voor de volgende DIGmod-meeting?
Matrix OST is okay!quote:Op zondag 9 mei 2004 23:55 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
* Now playing: Rob Dougan - Furious angels
Wie weet, binnenkort een house warming party @ my place, zou wel cool zijnquote:Op zondag 9 mei 2004 23:55 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tis een idee
hebbikniequote:Op zondag 9 mei 2004 23:56 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Matrix OST is okay!
Heb je Resident Evil ook?
kloptquote:Op zondag 9 mei 2004 23:55 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er 1 of 2 kliks te veel nodig zijn voor het tonen van de FAQs, ligt dat nu aan mij? Ook is het jammer dat je via de Back toets van de browser weer in de startpositie van het menu komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |