Geen idee, denkutniequote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:12 schreef Troel het volgende:
Is er ook een irvanview voor filmpjes eigenlijk?
Is het zo erg met hem!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:07 schreef QuietGuy het volgende:
Topictitel gewijzigd
Neu, hij stelt zich aan, geen zin in schoolquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is het zo erg met hem!
Ruilen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:18 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Neu, hij stelt zich aan, geen zin in school![]()
Dat laatste ken ik ook welquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:18 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Neu, hij stelt zich aan, geen zin in school![]()
Kan niet om 2 redenen:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ruilen?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:39 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Kan niet om 2 redenen:ik zit niet meer op school en jij kan mij werk niet
ik ben nooit ziek
![]()
Precies, ik ben atijd ziek in m'n vakanties, nooit onder werktijdquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kan ik wel! [afbeelding] QuietGuy_laptop_ziek, QuietGuy_ziek_online, QuietGuy_is_gek
Da's een pleonasme... school en saai...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:48 schreef SHERMAN het volgende:Hoi mensen, kom net terug uit school. Was weer saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Weet jij hoe de lagen van een CD opgebouwd zijn? Scheikunde. Weet jij hoe de opslag op een harde schijf plaats vind? Natuurkunde.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:23 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe maak je een natuur/scheikunde leraar duidelijk dat ik wat met computers wil gaan doen en geen natuur/scheikunde wilHij schijnt het maar niet te begrijpen
de !$^!&!#&!$#
Een CD bevat een chemische samenstelling; een harde schijf magnetische velden, als ik me niet vergis natuurlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:26 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat het eerder andersom is...
succesquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:28 schreef CybPraetorian het volgende:
gaap nog 1uur en 33 minuten en dan mag ik "wieder nach hause" dubbel gaap
Ik las het verkeerd, en je hebt natuurlijk gelijk...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:27 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Een CD bevat een chemische samenstelling; een harde schijf magnetische velden, als ik me niet vergis natuurlijk
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:24 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Weet jij hoe de lagen van een CD opgebouwd zijn? Scheikunde. Weet jij hoe de opslag op een harde schijf plaats vind? Natuurkunde.
Mgoed ik ken het probleem hoor, ik had ook nooit zin in bijzaken zeg maar...
geen gouden tip?quote:Mgoed ik ken het probleem hoor, ik had ook nooit zin in bijzaken zeg maar...
Doe wat ik heb gedaan, ff doorbijten en slagenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
geen goude tip?
hhahahahahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:38 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Doe wat ik heb gedaan, ff doorbijten en slagen
Ik heb ook ooit een ongelukje gehad met m'n natuurkundedocent
Ik had nooit m'n spullen bij en mocht dus weer eens zijn pen lenen, aan het eind van de les vroeg hij hem terug dus ik maak een schijnbeweging, zegtie: ja gooi 'm maar dus ik gooide (per ongeluk) recht in z'n oog
de arme man, ik vond/vind die kerel nl. best ok!
Een week lang een blauw oogquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hij heeft er ernstigs aan over gehouden hoop ik
hahahahahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:45 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Een week lang een blauw oog
Het meest leuke: de hele klas zat te lachen. De docent zij dus: ik mag jóu niet straffen, ik vroeg er zelf om, maar als íemand mij uitlacht vliegtie er uit!
Hij was dus wel boos maar snapte hoe 't kwam
Op de diploma-uitreiking hebben we nog gezellig gekletst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |