quote:Op zondag 9 mei 2004 22:44 schreef Scandalous het volgende:
Niet meer doen gekkie
Je moet natuurlijk niet je uiteindelijke doel uit 't oog verliezen, hè...quote:Op zondag 9 mei 2004 22:46 schreef bart1986 het volgende:
oke, dus volgende keer wat rustiger aan en dan zou er geen probleem moeten zijn? Keb wel flinke " teugen" genomen ja...
Maar daar raak je op den duur wel gewend aan ofzo?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:49 schreef MaartenGrendel het volgende:
Dat is de normale reactie van je hersenen als je het zwaar giftige koolmono-oxide wat bij de verbranding van tabak vrijkomt inademt.
Ik dacht dat de de reactie is van je hersenen op de veranderde zuurstof/CO2-verhouding van de lucht die je binnenkrijgt.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:49 schreef MaartenGrendel het volgende:
Dat is de normale reactie van je hersenen als je het zwaar giftige koolmono-oxide wat bij de verbranding van tabak vrijkomt inademt.
Dat kun je beter aan iemand vragen die rookt, maar ik geloof van wel.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:51 schreef bart1986 het volgende:
[..]
Maar daar raak je op den duur wel gewend aan ofzo?
Ongeveer...minder zuurstof en CO2, meer giftige rommel.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik dacht dat de de reactie is van je hersenen op de veranderde zuurstof/CO2-verhouding van de lucht die je binnenkrijgt.
Je bent niet elke keer duizelig als je een sigaret opsteekt hoor. Alleen als je heel weinig gegeten hebt of als je je heel erg ingespannen heb.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan iemand vragen die rookt, maar ik geloof van wel.
Het heet toch niet voor niets een 'joint'...gezellig delen met iemand en zelf wat minder diep inhaleren.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:57 schreef bart1986 het volgende:
dat word volgende keer dus een half jointje, zouden ze die ook verkopen in de shop, ben bang van niet...
De verhouding O2/CO2... Meer CO2, minder zuurstof, dacht ik...quote:Op zondag 9 mei 2004 22:56 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Ongeveer...minder zuurstof en CO2, meer giftige rommel.
Zeg dat je ook tegen iemand die voor de eerste een biertje drinktquote:Op zondag 9 mei 2004 22:44 schreef Scandalous het volgende:
Niet meer doen gekkie
Hij kan best de wiet gevoeld hebben, maar door het feit dat het de eerste keer was een dergelijke reactie teweeg brengen.. (Als in eerste keer roken & eerste keer blowen).. Dan IS duizeligheid (en soms misselijkheid) de reactie op wiet.. De spanning van de eerste keer kan hier ook mee te maken hebben.. (gevoelsmodus versterkend.. )quote:Op maandag 10 mei 2004 00:35 schreef Schum1 het volgende:
Hmm, haal je voorgedraaide?
Het was je eerste keer?
Je was alleen maar duizelig?
Bij antwoord "ja" op alle vragen; je hebt alleen wat van de tabak gevoeld, weinig tot niets van de wiet dan. Draai voortaan zelf, met je eigen verhouding(en). En rook voor het roken van de joint gewoon een normale sigaret, om even aan een sigaret te wennen.
Veel plezier verder.
Ik bedoel; hij is vast niet goed stoned geweest, want dat wordt je meestal niet van voorgedraaide.quote:Op maandag 10 mei 2004 09:10 schreef Goomster het volgende:
[..]
Hij kan best de wiet gevoeld hebben, maar door het feit dat het de eerste keer was een dergelijke reactie teweeg brengen.. (Als in eerste keer roken & eerste keer blowen).. Dan IS duizeligheid (en soms misselijkheid) de reactie op wiet.. De spanning van de eerste keer kan hier ook mee te maken hebben.. (gevoelsmodus versterkend.. )
Yeah rightquote:Op maandag 10 mei 2004 09:04 schreef _X-Factor_ het volgende:
Was het hasj of wiet? Van wiet voel ik namelijk geen klooi, maar als ik hasj rook word ik duizelig en ga ik op en neer zitten wippen waardoor het voor andere mensen het vast lijkt of ik gespoten heb
Kom hier eens langs zou ik zo zeggen..quote:Op maandag 10 mei 2004 10:24 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Ik bedoel; hij is vast niet goed stoned geweest, want dat wordt je meestal niet van voorgedraaide.
Inderdaad, FOEI VOOR MEDICINALE WIET!quote:Op maandag 10 mei 2004 10:57 schreef P-Style het volgende:
Psst... misschien toch een aanwijzing van je lichaam dat het niet zo goed voor je is.
Hier ook 2,50 voor voorgedraaide, maar ik vind een voorgedraaide nooit zo goed.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:55 schreef Goomster het volgende:
[..]
Kom hier eens langs zou ik zo zeggen..
Voor 2,50 prima voorgedraaide..
Maar et lijkt me inderdaad dat hij niet het juiste effect van wiet heeft beleefd nee..
De tabak die erbij zit is sowieso niet goed voor je lichaam. Blowen op zich is een ander verhaal.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:57 schreef P-Style het volgende:
Psst... misschien toch een aanwijzing van je lichaam dat het niet zo goed voor je is.
Zou niet eens onverstandig zijn. Alcohol is ook niet echt geweldig voor je lichaam. Maar een joint is nog steeds slechter. En relaxen kun je ook op andere manieren. Ik hoop voor de TS dat hij ook op andere manieren dan met een joint kan relaxen.quote:Op maandag 10 mei 2004 09:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zeg dat je ook tegen iemand die voor de eerste een biertje drinkt![]()
ik betwijfel dat. het is beiden niet gezond, maar lichamelijk ga je volgens mij eerder naar de klote van alcohol dan van weed....quote:Op maandag 10 mei 2004 14:24 schreef Teng het volgende:
[..]
Zou niet eens onverstandig zijn. Alcohol is ook niet echt geweldig voor je lichaam. Maar een joint is nog steeds slechter.
Nee sorry. Een joint is een stuk slechter dan een biertje. Speelt natuurlijk wel mee dat alcohol vaak in grotere aantallen gedronken wordt, maar ik dacht dat als je naar de gemiddelde gebruikers eek dat blowen nog steeds slechter was dan alcohol drinken.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik betwijfel dat. het is beiden niet gezond, maar lichamelijk ga je volgens mij eerder naar de klote van alcohol dan van weed....
Dan valt het reuze mee. Doen!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:47 schreef bart1986 het volgende:
als ik trouwens puur uit zo'n pijpje ga roken valt het dan wel mee denk je?
Hij was nèt bezig zijn leven te beteren!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:52 schreef BrauN het volgende:
Dan valt het reuze mee. Doen!
Crack roken, serieus.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:10 schreef Scylla82 het volgende:
* BrauN wil het ook wel eens proberen (blowen), maar rookt niet en is bang om over dr nek te gaan
Iemand tips en/of tricks?
Heet je soms Britney?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:42 schreef bart1986 het volgende:
Gisterenavond voor de eerste keer geblowed en ik was daarna enorm duizelig.
Als ik gewoon rustig zat ging het wel maar toen ik opstond om te gaan lopen was ik enorm
duizelig. Is dit normaal als je de eerste keer blowed of kan ik simpelweg niet tegen de wiet ofzo?
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zeg dat je ook tegen iemand die voor de eerste een biertje drinkt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |