Jij bedoelt zo een van de nieuwe 'serie' die onlangs weer op de markt is gebracht n.a.v. de hype omtrent Gone in 60 Seconds?quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:37 schreef ook_gek het volgende:
Is dat niet een ford mustang uit 67 die door shelby onder handen genomen is![]()
Hmmm daar zit wat in.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:52 schreef Two_Tribes het volgende:
[..]
Jij bedoelt zo een van de nieuwe 'serie' die onlangs weer op de markt is gebracht n.a.v. de hype omtrent Gone in 60 Seconds?
Shelby GT500quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:32 schreef Muddy het volgende:
Vraagje: Die Mustang Shelby (Elanor), wat is dat precies voor type en bouwjaar? Er zijn verschillende gemaakt, maar kan de juiste niet vinden
Volgens mij is dit diegene die ze laatst op Discovery lieten zien.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:52 schreef Two_Tribes het volgende:
[..]
Jij bedoelt zo een van de nieuwe 'serie' die onlangs weer op de markt is gebracht n.a.v. de hype omtrent Gone in 60 Seconds?
Wordt uitgezonden op:quote:Ace designer and hot rod builder Troy Trepanier turns a 1967 Mustang into a one-of-a-kind muscle car. Explore the long and tantalizing history of this Ford classic as an American icon that inspires hot rod builders around the world.
Staat verder helaas geen info of plaatje bij, alleen dit.quote:airing: — May 16 2004 @ 09:00 PM
— May 17 2004 @ 01:00 AM
— May 23 2004 @ 04:00 PM
Is geen nieuwe serie, is een gerestaureerde GT500quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:52 schreef Two_Tribes het volgende:
[..]
Die is dicht. Echter in mijn ogen niet correct. Heb dan ook het volgende gezegtquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:18 schreef E.r.w.i.n het volgende:
topic in GC: Waar is Kim Schmitz / Kimble
Die kan je er later op zetten?quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:33 schreef -Muse- het volgende:
Die shelby was erg nieuw, kijk maar naar die xeon lichten die hij heeft.. haaden ze in 1967 neit echt he?
gerestaureerd zoals ik al zei, ze hebben dan wel niet de orginele lampen gebruikt, maar ze hebben alle stijlelementen van de GT500 behouden.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:33 schreef -Muse- het volgende:
Die shelby was erg nieuw, kijk maar naar die xeon lichten die hij heeft.. haaden ze in 1967 neit echt he?
Dit is dus lonman. De bekende bolle man uit engeland in z,n porsche GT2.quote:252kph average....must have been in a hurry whoever he was!!
Drove back from Barcelona tonight......lots of stories to tell later.
Tering een SUV die mee komt met de Ferrari,squote:That Gemballa was soo insane to watch flying by us. It was right with the 360's and 996tt's. Sounded like a super loud mustang.
Ik had een lijstje gemaakt met de nummers die er in voorkomen (van de aftiteling), en als ik me niet vergis komt dit uit The Herbaliser - Mission Improbable Helaas nogal lastig te vinden via de gebruikelijke kanalen...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:18 schreef Gisje het volgende:
Ik heb net de gumball 3000 movie gezien (die door amerika) en rond de 53 minuten is er een nummer en ik wil graag weten welk nummer dat is.
Als een of andere gast (rijd in die VW bus met vlammen erop) een boete krijgt en als de agent aan het schrijven is zijn reet laat zien voor de camera.
Dit is het stukje tekst gezongen door een vrouw en heb ik proberen te tiepen:
What the fuck is this shit about we can discus this problem and you can break the fuck out
...? number is what you got but you're not be able to do but there's a tapedeck on the table with a message for you
Topquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik had een lijstje gemaakt met de nummers die er in voorkomen (van de aftiteling), en als ik me niet vergis komt dit uit The Herbaliser - Mission Improbable Helaas nogal lastig te vinden via de gebruikelijke kanalen...
Moet trouwens zeggen dat er wel heel vette muziek in voorkomt! Véél van Amos Tobin, die toch wel goeie muziek maakt
Zekers wel nieuw, deze auto is weliswaar gebaseerd op de gt500 maar is vroeger nooit zo gemaakt door shelby. De auto is voor de film ontworpen. Na deze film heeft shelby een aantal (100 ofzo) van deze auto's gebouwd naar het exacte voorbeeld uit de film. Is opzich niet nep, het is immers door shelby gebouwd, maar desalniettemin is het wel een nieuwe auto.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:42 schreef Thermo het volgende:
[..]
gerestaureerd zoals ik al zei, ze hebben dan wel niet de orginele lampen gebruikt, maar ze hebben alle stijlelementen van de GT500 behouden.
Euh hij schakelt eerst wel hoor, Hij begint in de 2 tot de 23 kmph, dan in de 3de tot de 35 kmph, schakelt over naar de 4de versnelling tot de 50kmph, en dan in de 5 en planken tot de 295 kmph.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
![]()
Damn hey, dat in fuckin 1 versnelling295 km/h
Niet hier. Dat is namelijk een DVD. En als je gaat vragen om die te downloaden is dat niet echt volgens de regels boefjequote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:51 schreef EmjaY het volgende:
Mooie foto's en filmpies !![]()
Vraagje, ergens een link van die complete Gumball 3000 Movie door de USA ?
Bij deze:quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:39 schreef Gisje het volgende:
[..]
Top![]()
Vind je het trouwens erg om het hele lijstje te posten? Zaten wel meer leuke dingen tussen maar deze sprong erboven uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |