quote:Op maandag 10 mei 2004 00:19 schreef Kontiki het volgende:
Hier op de sportschool hangt een automaat van Claudius, het parfummerk van Reinier. Morgen ga ik dat ding slopen![]()
Helaas voor jou heeft die heilige maria het dit keer fout aangezien Hans & Rhani al in de Finale zittenquote:Op maandag 10 mei 2004 02:28 schreef DePresident het volgende:
Ik had net een voorspellende droom!
De 2 laatsten in de race zijn Reinier & Clarinka en Elias & Jetske. En Reinier & Clarinka hebben uiteindelijk de eerste plaats verworven.
Dat zei de heilige maagd maria tegen mij in mijn droom, en dat is geen grapje!
kut wat een snol is dat ook! kutwijf! ga uit mijn droom!quote:Op maandag 10 mei 2004 02:33 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Helaas voor jou heeft die heilige maria het dit keer fout aangezien Hans & Rhani al in de Finale zitten.
Als ik iemand de overwinning niet gun is het haar wel... K heb ze alleen maar in beeld zien janken bij Hans of slijmen bij Elias.quote:Op maandag 10 mei 2004 02:34 schreef DePresident het volgende:
[..]
kut wat een snol is dat ook! kutwijf! ga uit mijn droom!
komt goedquote:Op zondag 9 mei 2004 22:34 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
[..]
Erg jammer idd![]()
![]()
![]()
Maar we hebben iig de dvd's dan als alles meezit
Ehh.. Undertaker??
Ik schaamde me dood toen ik dat zag. Dat kleine ventje probeert ze te helpen (zelf kan hij er ook helemaal niets van) en dan schoffeert hij dat ventje op zo'n manier. En zo zijn er wel meer. Het lijkt erop dat hun iedereen dom vinden die niet dezelfde talen als hun spreken. Die gast waar ze een uur voor het einde bij in de auto zaten reed zelfs nog voor hun naar een vriend, zodat ze zich beter verstaanbaar konden maken en wat krijgt hij ervoor terug: Een Reinier die hem compleet over de rooie voor alles en nog wat uitmaakt. Als die gast ook maar 1 woord had kunnen verstaan van wat Reinier tegen hem zei had hij hem vierkant uit zijn auto getimmerd. Nee, ik kan totaal geen begrip opbrengen voor de manier waarop Reinier zich gedraagt in dat land. Een klein aantal mensen doet maar zijn best om je verder te helpen en die behandel je dan zo verschrikkelijk achterbaks, daar kan ik echt niet bij.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:20 schreef Mr_Romano het volgende:
Allergrappigste was natuurlijk bij de opbouw van de tent:
Reinier over hub hulpje: "Wat een Mongool zeg"
Zoals Smoonshine al zei.... Ik vind het belachelijk, Reinier staat met zijn pens alleen maar toe te kijken en hier en daar een plankje op te tillen. Dat ventje rent zich te pletter om hen belangeloos te helpen.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:20 schreef Mr_Romano het volgende:
Allergrappigste was natuurlijk bij de opbouw van de tent:
Reinier over hub hulpje: "Wat een Mongool zeg"
Het was weer een enerverende afleveringquote:Op maandag 10 mei 2004 10:59 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Zoals Smoonshine al zei.... Ik vind het belachelijk, Reinier staat met zijn pens alleen maar toe te kijken en hier en daar een plankje op te tillen. Dat ventje rent zich te pletter om hen belangeloos te helpen.
Ook al zou die hele tent in elkaar donderen, dan had Reinier hem nog moeten bedanken. En zichzelf de schuld moeten geven aangezien hij er zelf niets van kon.
Kijk je hebt nie tvoor niets al die moeite gedaan, dus ik snap heus wel dat ze balen op zo'n moment. Maar jij bent degene die daar de heersende taal niet beheerst. Dus dan moet je niet gek worden omdat zij jóuw niet begrijpen, dan moet je zorgen dat je het nog helderder uitlegt. Ik bedoel: als ze eerder wat geleerd hadden van de taal hadden ze het waarschijnlijk wel kunnen duidelijk maken. Dus dat is dan niet de fout van de Mongool, maar van hen. Zij willen iets van die Mongool, dus moeten zij de taal beheersen (of iig kunnen duidelijk maken wat ze willen). Want als ze de taal hadden gesproken had het duidelijk geweest. Die Mongool wil zijn vrije tijd opofferen, maar dan is het logisch dat hij het wel wil begrijpen.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:11 schreef keijz het volgende:
Reinier is gewoon een gedreven zakenmannetje uit Wassenaar, zijn instelling is winnen, met wat dan ook, en daarom ergert hij zich aan de mongolen, maar dat is toch logischHet is niet zomaar een spel, het is een race om 20.000 euro! Ik zou echt helemaal gek worden als zo'n Mongool er helemaal niets van snapt, en hij je kans op de overwinning afpakt.
Dan ben ik heel blij dat ik niet uit de randstad kom. Hier in het oosten hebben we net iets meer respect voor elkaar en voor de omstandigheden. Wat wil die Reinier dan? Hij stormt een auto van een Mongool binnen. Begint in het onverstaanbaar Engels te roepen en scheldt hem vervolgens helemaal uit. Ik zou ook niet begrijpen wat die rare vent in mijn auto doet als ik die Mongool was.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:11 schreef keijz het volgende:
Iin een interview met r&c zeggen ze al dat ze op een bepaalde manier worden neergezet. Natuurlijk hebben ze de gastgezinnen wel uitgebreid bedankt, en natuurlijk genieten ze wel van de natuur.
Reinier is gewoon een gedreven zakenmannetje uit Wassenaar, zijn instelling is winnen, met wat dan ook, en daarom ergert hij zich aan de mongolen, maar dat is toch logischHet is niet zomaar een spel, het is een race om 20.000 euro! Ik zou echt helemaal gek worden als zo'n Mongool er helemaal niets van snapt, en hij je kans op de overwinning afpakt.
Mja, dat zal wel eraan liggen dat ik uit de randstad kom ofzo, want ja zo zijn we allemaal
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:29 schreef beast het volgende:
[..]
Je moet respect voor mensen hebben ongeacht hoeveel geld er op het spel staat.
Tja dan kan je ook zeggen dat Elias op een bepaalde manier wordt neergezet.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:11 schreef keijz het volgende:
Iin een interview met r&c zeggen ze al dat ze op een bepaalde manier worden neergezet. Natuurlijk hebben ze de gastgezinnen wel uitgebreid bedankt, en natuurlijk genieten ze wel van de natuur.
Mja, dat zal wel eraan liggen dat ik uit de randstad kom ofzo, want ja zo zijn we allemaal
Dat viel me ook op ja. Wat een dom mokkel, ik merk ook dat zij meedoet in die scheldpartijen van Reinier en dat ze wat achterbakser wordt.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:36 schreef Slomy het volgende:
[..]
Tja dan kan je ook zeggen dat Elias op een bepaalde manier wordt neergezet.
Wat me btw ook wel opviel. Reinier en Clarinca verkondigen de hele tijd dat het een race is enz (jullie btw hier ook), maar dan op het einde van de aflevering zegt Clarinca: "ik vond het wel jammer dat Hans en Rani ons op het einde nog inhaalden en ons niet voor lieten gaan, wij hebben de punten immers veel harder nodig dan zij"
WTF, het was toch een RACE ofniet? Beetje dubbelzinnig vind je niet?
ja ikquote:Op maandag 10 mei 2004 13:50 schreef stefimke het volgende:
Ik weet niet of iemand deze link al een keer gepost heeft maar hij is echt de moeite waard om 'ns te bekijken.. prachtige foto's op locatie genomen door de organisatie van PE. http://novikov.com/foto/moscow-peking/index.htm
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:06 schreef HarigeKerel het volgende:
Kunnen we niet allemaal wat geld doneren zodat Rani een karakter kan kopen?
Wat een zeurende robot is dat zegkomt echt geen moer uit gewoon
![]()
Echt prachtige foto's wel! goed gevonden!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:54 schreef DePresident het volgende:
ja iklijkt er op dat er ontzettend veel mensen en productiewagens altijd om de kandidaten heen liepen.
Wow! Dat zijn nog eens foto's...quote:Op maandag 10 mei 2004 13:49 schreef DePresident het volgende:
http://novikov.com/foto/moscow-peking/index.htm
wat een leuke link is dit! Beetje achter de schermen ook!
jaa zoiets had ik ook met expeditie robinson, met die camera's dan.. ik bedoel je bent dan tog nooit alleen en zou die cameraman/vrouw ook wat mogen praten? ik zou het idd ook wel een van de andere kant willen zienquote:Op maandag 10 mei 2004 14:28 schreef stefimke het volgende:
[..]
Echt prachtige foto's wel! goed gevonden!
Ja ik vroeg me eigenlijk al de hele tijd af hoe het nu eigenlijk in z'n werk gaat per koppel deelnemers. Minimaal 1 cameraman/vrouw, microfoontjes hebben ze opgespeld dus een aparte geluidsman/vrouw zou niet nodig hoeven te zijn?
Toch wel vreemd hoe dat dan gaat met liften, want er moet dus altijd nog iemand extra mee. En als ze ergens gaan slapen slaapt er dus ook nog altijd een extra iemand mee. Zou leuk zijn als ze op 't eind een achter de schermen aflevering zouden uitzenden.
oke t zijn super foto's maar waar zijn ze eigenlijk van.. een of andere andere reis?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wow! Dat zijn nog eens foto's...
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:52 schreef Aardbei_ het volgende:
[..]
oke t zijn super foto's maar waar zijn ze eigenlijk van.. een of andere andere reis?
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:52 schreef Aardbei_ het volgende:
[..]
oke t zijn super foto's maar waar zijn ze eigenlijk van.. een of andere andere reis?
Volgens mij had ie het zelf niet eens door toen ie het zelf zeiquote:Op maandag 10 mei 2004 15:12 schreef yohan.nl het volgende:
Wat betreft die opmerking over 'mongolen', tja, het wáren toch ook Mongolen?Ik vond het wel een aardige woordspeling.
Als je had opgelet had je geweten dat ze niet een cursus mochten volgen om de taal te leren, stond in een ander topic.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:18 schreef Hik het volgende:
Hoewel dit programma nog steeds geweldig is om naar te kijken begin ik wel ernstige twijfels te krijgen over de opzet. Mensen zó onvoorbereid wegsturen dat ze niet weten dat het in veel landen zeer gebruikelijk is te betalen voor een lift en vervolgens niet bepaald rijke mensen (understatement van de eeuw) laten staan met een afgeragde auto zonedr benzine en geld?!?![]()
Ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat de redactie die mensen daadwerkelijk zo heeft weg laten gaan en ik hoop het ook niet. Dat is wel op een héle foute manier misbruik maken van mensen voor een commercieel programma! Bah...![]()
En Reinier heeft zichzelf ook weer goed te kakken gezet. Iemand hierboven beweerde dat hij een zákelijke instelling heeft?!![]()
Gewoon ánderen de schuld geven van het feit dat HIJ niet de moeite heeft genomen om een beetje Mongools te leren en niet weet hoe hij een tent moet opzetten... Wat een ontzettende domme sociale kneus!![]()
ja stomme aap stop met de beschuldigingen!quote:Op maandag 10 mei 2004 16:07 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Als je had opgelet had je geweten dat ze niet een cursus mochten volgen om de taal te leren, stond in een ander topic.
Dus stop AUB met het beschuldigen van onze fabelachtige Idol uit Wassenaar.![]()
Een geluidsman/vrouw zal nodig zijn voor het omgevingsgeluid natuurlijkquote:Op maandag 10 mei 2004 14:28 schreef stefimke het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me eigenlijk al de hele tijd af hoe het nu eigenlijk in z'n werk gaat per koppel deelnemers. Minimaal 1 cameraman/vrouw, microfoontjes hebben ze opgespeld dus een aparte geluidsman/vrouw zou niet nodig hoeven te zijn?
quote:Ik had zo een leuk Idool in Wassenaar
Met kort blond en glanzend haar
Hij was heel rijk daarom woonde hij daar
Porsche cabriolet en een grote Jaguar
Hij at nooit pindakaas maar alleen kaviaar
Wassenaar, Wassenaar, Wassenaar, uhuh, Wassenaar
Wassenaar, Wassenaar, Wassenaar
(Wassenaar, Wassenaar)
We weten nu iig welke mensen Reinier supporten... (en wat voor taal ze bezigen)quote:Op maandag 10 mei 2004 16:11 schreef DePresident het volgende:
[..]
ja stomme aap stop met de beschuldigingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |