Ok, begrijpelijk.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:16 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Hmmm mailtjes van andere mensen stuur ik nooit door, niet netjes enzo
Maar je kan ze gewoon een mailtje sturen op het volgende adres:
Ze lezen het zoals het echte idolen betaamt echt![]()
Over 2 weken.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:23 schreef -Mk- het volgende:
Wanneer is de finale nou eigenlijk?
nog 2 afleveringen denk ik, en dan nog 1 van de making ofquote:Op zondag 9 mei 2004 22:23 schreef -Mk- het volgende:
Wanneer is de finale nou eigenlijk?
Wellicht overweegt de HMG wel een Real_Life_Soap om het leven van R&C heenquote:Op zondag 9 mei 2004 22:26 schreef keijz het volgende:
nog 2 afleveringen denk ik, en dan nog 1 van de making of
Zou zeker weten een kijkcijferkanon wordenquote:Op zondag 9 mei 2004 22:29 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Wellicht overweegt de HMG wel een Real_Life_Soap om het leven van R&C heen![]()
jaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 9 mei 2004 22:29 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:29 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Erg jammer iddquote:Stel je voor dat we ze over een week of 3 voor het laatst zien![]()
laatie ons over de verkoop maar mailen... voordat de politie voor z'n deur staatquote:Op zondag 9 mei 2004 22:34 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
[..]
Erg jammer idd![]()
![]()
![]()
Maar we hebben iig de dvd's dan als alles meezit
Ehh.. Undertaker??
wat grappig dit van de bron die keijz gaf!quote:Dag die hard fans! Wij genieten iedere keer weer van alle berichten die wij op de verschillende fora, maar met name het Fok forum lezen!!! Echt lachen! We voelen ons vereerd dat we nu een ECHTE fansite hebben, bedankt jongens!
quote:Op zondag 9 mei 2004 23:05 schreef DePresident het volgende:
Stuur ff een mailtje met de vraag of ze nou de winnaar zijn of niet
Als je alles gevolgd hebt weet je op wat voor manier de deelnemers reageren op bepaalde situaties. En dan begrijp je dat ook beter.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:17 schreef Lexie het volgende:
Sorry hoor, maar waarom moet je alle afleveringen hebben gezien om iemand te beoordelen?Een hoezo wordt mensen een bepaald imago opgeplakt. Ik zie op 1 dag Reinier mensen uitmaken voor mongool, achterlijke, klootzak, en gek. Of er kan iemand heel goed 3dmodelleren, of hij is echt zelf zo'n onbeschofte klootzak. Ok, met monteren kun je veel bereiken, maar feit blijft dat hij die uitspraken echt heeft gedaan.
ja hij heeft weer gelijk, sorry!quote:Op zondag 9 mei 2004 23:19 schreef HarigeKerel het volgende:
Die man was ook een Mongool.![]()
Als die mensen je niet verstaan scheld je ze niet echt uit maar uit je gewoon je gevoelens, heel natuurlijk gedrag voor de homo sapiens.![]()
Dus als iemand je niet verstaat is het geen uitschelden? Het gaat toch om de intentie waarmee je die scheldwoorden uitspreekt, of denk ik nou zo vreemd?quote:Op zondag 9 mei 2004 23:19 schreef HarigeKerel het volgende:
Die man was ook een Mongool.![]()
Als die mensen je niet verstaan scheld je ze niet echt uit maar uit je gewoon je gevoelens, heel natuurlijk gedrag voor de homo sapiens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |