Ik ben een van die mensen die heel hard werkt en heel veel betaald voor een compleet aanvullende verzekering. Dus daar mag ik ook wel iets voor terugverwachten.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:37 schreef gimme.shelter het volgende:
ik word er zo ziek van dat iedereen maar denkt dat alles maar vergoed moet worden..waar is de eigen verantwoordelijkheid gebleven??? Voor alles wat vergoed wordt moeten andere mensen heel hard werken en belasting betalen!!
Een vriendin van me heeft een spierziekte.. (ik ga vaak met haar mee naar het Thermaalbad) Misschien moet zij haar polis ook eens beter nakijken danquote:Op zondag 9 mei 2004 22:41 schreef Brennie het volgende:
Mensen met reuma, spierziektes e.d krijgen dit mogelijk wel vergoed omdat dit ten bate van de gezondheid komt.
Zomaar vergoed krijgen.. dat kun je vergeten.
dat jij vindt dat jij dagjes luieren in kuuroorden maar vergoed moet krijgenquote:Op maandag 10 mei 2004 13:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ben een van die mensen die heel hard werkt en heel veel betaald voor een compleet aanvullende verzekering. Dus daar mag ik ook wel iets voor terugverwachten.
Zegt iemand die als nick gimme.shelter heeft.
Erm, dat is geen dagje maar 2.5 uurquote:Op maandag 10 mei 2004 13:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat jij vindt dat jij dagjes luieren in kuuroorden maar vergoed moet krijgen
sorry hoor, maar dat slaat werkelijkwaar nergens op
bah
dat vindt ik wel.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:57 schreef Faithz het volgende:
[..]
Erm, dat is geen dagje maar 2.5 uur
En als jij vindt dat je maar gewoon moet betalen zonder dat je er ooit iets van terug ziet.. prima hoor.
Het hele idee achter zo'n verzekeringspolis is dat je ALS er wat gebeurt dat je gedekt bent. De ene persoon betaalt dus meer dan dat hij verbruikt en een ander is ziek en gebruikt meer dan dat hij betaalt. Daar is het hele bestaansrecht van een verzekering op gebaseerd!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:57 schreef Faithz het volgende:
[..]
Erm, dat is geen dagje maar 2.5 uur
En als jij vindt dat je maar gewoon moet betalen zonder dat je er ooit iets van terug ziet.. prima hoor.
Je betaalt ervoor om ervoor te zorgen dat wanneer je in de onfortuinlijke situatie mocht komen dat je ziek wordt dat je gebruik van medische zorgen kan maken zonder je al teveel met de kosten bezig te houden.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:31 schreef Faithz het volgende:
Ik hoef niet het onderste uit de kan![]()
Maar ik betaal voor een aanvullende verzekering. En ik vraag me dan af in hoeverre ze gaan met vergoeden. Jullie vellen een oordeel over mij omdat ik daarover nadenk.
Maar goed, niet mijn probleemVergeet het maar.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 10 mei 2004 14:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je betaalt ervoor om ervoor te zorgen dat wanneer je in de onfortuinlijke situatie mocht komen dat je ziek wordt dat je gebruik van medische zorgen kan maken zonder je al teveel met de kosten bezig te houden.
Dat je een extra verzekering neemt is natuurlijk niet een vrijbrief om eenzelfde bedrag op de een of andere manier er weer uit te halen. Gebruik maken van de aanbiedingen en mogelijkheden die de verzekering aanbiedt voor jouw situatie is natuurlijk ook gewoon de bedoeling en verder niets mis mee.
je snapt dus gewoon het concept van een verzekering niet helemaal?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:31 schreef Faithz het volgende:
Ik hoef niet het onderste uit de kan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |