quote:Op zondag 9 mei 2004 16:18 schreef daeri het volgende:
ik koop er wel eens pisang ambon... maar dat is maar twee keer per jaar ofzo
whaaa!!quote:Op zondag 9 mei 2004 16:19 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
Drank.
Juistquote:Op zondag 9 mei 2004 16:19 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
Ben afgelopen zaterdag nog naar Duitsland geweest, even naar de Aldi Markt.
Daar is de drank veeeellll goedkoper!
idd, tis te lang geledenquote:Op zondag 9 mei 2004 16:31 schreef Bayer het volgende:
[..]
en dat koop jij wekelijks?quote:Op zondag 9 mei 2004 18:12 schreef SEX het volgende:
XO Imperial (courvoisier)
Oe! Jammie!quote:Op zondag 9 mei 2004 17:29 schreef W1ZZ het volgende:
- Een fles Laphroaig 10yo CS
Eerder 4 of 5 keer per maand, ik heb vaak bezoek die een goed glas courvoisier wel waarderen.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:32 schreef _DaNi_ het volgende:
en dat koop jij wekelijks?
Ik kocht altijd whiskey. Ballentines of Chivas Regal, afhankelijk van de inhoud van m'n portefeuille. Nu drink ik niet meer.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:03 schreef Luuksor het volgende:
Als ik bij de slijterij kom koop ik doorgaans een fles Blue Curacao, een flesje Hooghoudt Wodka Plus Citroen en een flesje Wodka..
Jullie?!
Dat 90% erachter dat doet het em, voor de rest is het niet te zuipen natuurlijkquote:Op maandag 10 mei 2004 16:06 schreef Iceflake het volgende:
'k koop soms Mariënburg Rum (90%) en Jack Daniëls
Moet je eens naar Puerto Rico gaan, 6 dollar voor een fles van 70 cl... goed te doen zeg maarquote:Op maandag 10 mei 2004 17:59 schreef Maffioso het volgende:
Meestal Bacardi
Goed bezig, doet een vriend van me ookquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:55 schreef Cassii het volgende:
Allemaal soorten likeuren aangezien ik een bar in me kamer heb waar ik veel cocktails fabriceer, en verzin, en dat laatste gaat de likeur snel van op.
Eindelijk iemand met smaak!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:06 schreef HRT_team het volgende:
Na 6 maanden in de Caribbean te hebben gewoond en gewerkt te hebben ben ik sindsdien helemaal verslaafd aan Havana Club 7 anos.
Is niet bij iedere slijterij te verkrijgen en daarom overweeg ik dat ook voortaan maar te laten overschepen.
quote:Na 6 maanden in de Caribbean te hebben gewoond en gewerkt te hebben ben ik sindsdien helemaal verslaafd aan Havana Club 7 anos.
Is niet bij iedere slijterij te verkrijgen en daarom overweeg ik dat ook voortaan maar te laten overschepen.
Alledrie verkrijgbaar bij mijn favoriete slijter op de Geldersekade in Amsterdam Centrumquote:Eindelijk iemand met smaak!!![]()
![]()
Ken je de Brugal Extra Viejo (uit de Dominicaanse Republiek) al? Die is echt SUPER!
In Nederland heb ik helaas alleen de Brugal Añejo kunnen vinden (Op de stationstraverse richting de jaarbeurs in Utrecht).
Eind September ga ik lekker naar Isla Margarita, ben benieuwd wat voor lekkers ze daar allemaal hebben![]()
![]()
Na een paar slokken levenslang blindquote:Op maandag 10 mei 2004 17:43 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat 90% erachter dat doet het em, voor de rest is het niet te zuipen natuurlijk![]()
WTF 90%?!?!
van alcehol die normaal in drank zit wordt je niet blind dat wordt je van methanolquote:Op donderdag 13 mei 2004 05:32 schreef csar het volgende:
[..]
Na een paar slokken levenslang blind![]()
![]()
Alcohol is dan ook ethanol.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:01 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
van alcehol die normaal in drank zit wordt je niet blind dat wordt je van methanol
maar regelmatig wodka en whiskey
En strongbow![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |