Volgens mij zag ik em niet zo lang geleden liggen bij de Fame in Amsterdam...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:19 schreef kinky_queen het volgende:
al 2 maanden of zo in bestelling:
hij is werkelijk OVERAL! out of stock, zou er iets mis zijn gegaan bij Criterion
[afbeelding]
47 eurotjesquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor hoeveel?
kun je wel zeggen ja, tijdje terug had je daar 2 boxen voorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:54 schreef Hare het volgende:
[..]
47 eurotjesVerzendkosten waren een beetje duur
Maar was zelf 37 euro ofzo
Ik las het ja, maar goed, voor deze prijs is ie het nog steeds helemaal waard hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kun je wel zeggen ja, tijdje terug had je daar 2 boxen voor
Die staat OOK als DivX'je in m'n computer. Moet ik ook maar eens kijken binnenkort. Ik dacht dat ie in R1 uitkwam in augustus.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
FREAKS komt ook eerdaags van Warner
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Bij mij net ook op de mat:
[afbeelding]
Ik heb hem meteen even regio-vrij gemaakt
Nee, de dvd zelf. (een een back-up van gemaakt, die natuurlijk regio-vrij is)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:27 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
![]()
Je DVD-speler neem ik aan?
Ow, ik wist niet dat dat kon?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, de dvd zelf. (een een back-up van gemaakt, die natuurlijk regio-vrij is)
Mijn speler is niet regio-vrij. Vandaar dusquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:01 schreef sweek het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet dat dat kon?.
Wel grappig... maar ik heb gewoon m'n speler regiovrij gemaakt, dus veel nut zou dat niet meer hebben.
Ook niet (makkelijk) te maken?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn speler is niet regio-vrij. Vandaar dus
Niet dat ik weet nee. Maar gewoonlijk koop ik ook geen regio 1 dvd's (of andere regio's). Eigenlijk alleen maar regio 2 en regio free. Friends was een uitzonderingquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:29 schreef sweek het volgende:
[..]
Ook niet (makkelijk) te maken?
Bij mijn dvd-speler (Sony DVP-NS900) was 't ingeven van een code op een organizer (IPAQ bijv.) met infraroodverbinding voldoende om 'm regiovrij te makenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet nee. Maar gewoonlijk koop ik ook geen regio 1 dvd's (of andere regio's). Eigenlijk alleen maar regio 2 en regio free. Friends was een uitzondering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |