Wordt.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het word maar weer eens pleisterbijten.
Jij heerst.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:41 schreef Billengezicht het volgende:
Yo yo yo
I am a modderfokking TMF neger.
Ben je bang om klappen te krijgen?quote:Op zondag 9 mei 2004 02:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het word maar weer eens pleisterbijten.
ik denk dat ze dan raar zullen opkijken als je dát zegtquote:Op zondag 9 mei 2004 02:36 schreef tonks het volgende:
hoi fok crew!
Hi-la-risch.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:42 schreef Likkende_Lassie het volgende:rechter hand in de lucht en keihard "sieg heil" roepen
![]()
![]()
De laatste keer dat ik die probeerde mocht ik ze zo meenemen.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:42 schreef RemCow het volgende:
[..]
ik denk dat ze dan raar zullen opkijken als je dát zegt
En wat is er daarná gebeurd?quote:Op zondag 9 mei 2004 02:43 schreef Ype het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die probeerde mocht ik ze zo meenemen.
:').quote:Op zondag 9 mei 2004 02:43 schreef RemCow het volgende:
[..]
Hi-la-risch.
Weet je, jij bent echt zó geinig.
Wat zou jij met vier negerinnen doen?quote:Op zondag 9 mei 2004 02:44 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
En wat is er daarná gebeurd?
Katoen laten plukken.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:48 schreef Ype het volgende:
[..]
Wat zou jij met vier negerinnen doen?
Nou, als ze reageren op 'hoi fok crew!' zou ik me zorgen maken.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:48 schreef Ype het volgende:
[..]
Zonde van de tijd die je dan hebt.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:48 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Katoen laten plukken.
Spanking natuurlijkquote:Op zondag 9 mei 2004 02:48 schreef Ype het volgende:
[..]
Daar heb je een heikel punt inderdaad.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:49 schreef RemCow het volgende:
[..]
Nou, als ze reageren op 'hoi fok crew!' zou ik me zorgen maken.
Lol, dit is eigenlijk een geweldig idee, wie kan er photosoepen?quote:Op zondag 9 mei 2004 02:49 schreef RemCow het volgende:
[..]
Nou, als ze reageren op 'hoi fok crew!' zou ik me zorgen maken.
En dan stoer naar je 12-jarige vrienden die een trekje van hun niet-aangestoken sigaretten nemen kijken vol bewondering over jezelf?quote:Op zondag 9 mei 2004 02:50 schreef Markster het volgende:
hey, apenheul is daar --->
Je spint ook je eigen garen hopelijk?quote:Op zondag 9 mei 2004 02:49 schreef Ype het volgende:
[..]
Zonde van de tijd die je dan hebt.
Tevens pluk ik mijn katoen altijd gewoon zelf.
Roepen ze opeens 'Bagger, slotje' en blijken het Knut, PrivateRyan, Insomaniac en jogy en in vermomming te zijnquote:Op zondag 9 mei 2004 02:50 schreef Ype het volgende:
[..]
Daar heb je een heikel punt inderdaad.
Ik ruik toch niet een nieuwe Fok!grap he?quote:Op zondag 9 mei 2004 02:50 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Lol, dit is eigenlijk een geweldig idee, wie kan er photosoepen?
12? beetje oud niet ?quote:Op zondag 9 mei 2004 02:51 schreef Ype het volgende:
[..]
En dan stoer naar je 12-jarige vrienden die een trekje van hun niet-aangestoken sigaretten nemen kijken vol bewondering over jezelf?
Ik ben enkel dealer, dus ik verkoop alleen door.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:51 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je spint ook je eigen garen hopelijk?
Die ken ik dan gelukkig niet.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:51 schreef RemCow het volgende:
[..]
Roepen ze opeens 'Bagger, slotje' en blijken het Knut, PrivateRyan, Insomaniac en jogy en in vermomming te zijn.
quote:Op zondag 9 mei 2004 02:52 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik ben enkel dealer, dus ik verkoop alleen door.
Dat moet dan wel een hele goede vermomming zijn wanneer ze aangezien worden voor 4 negerinnen!quote:Op zondag 9 mei 2004 02:51 schreef RemCow het volgende:
[..]
Roepen ze opeens 'Bagger, slotje' en blijken het Knut, PrivateRyan, Insomaniac en jogy en in vermomming te zijn.
Weer zo'n grapjasquote:Op zondag 9 mei 2004 02:54 schreef jercovski het volgende:
met het fenomeen "witte puntmuts"
als een topic begint met "hoe begroet je vier negerinne"quote:Op zondag 9 mei 2004 02:55 schreef RemCow het volgende:
[..]
Weer zo'n grapjas
"Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nóóit!".quote:Op zondag 9 mei 2004 02:55 schreef RemCow het volgende:
[..]
Weer zo'n grapjas
Hoe stormfronter, hoe leuker.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:55 schreef RemCow het volgende:
[..]
Weer zo'n grapjas
quote:Op zondag 9 mei 2004 02:48 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Katoen laten plukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |