altijd alquote:Op zondag 9 mei 2004 00:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb je dat altijd al gehad of sinds kort?
Das niet goed voor je blaasquote:Op zondag 9 mei 2004 00:48 schreef static het volgende:
Trainen. Steeds zo lang mogelijk uitstellen.
nee want je sperma buis hangt dan in je eikel en niet je plasbuis? Kut wat lees ik ook voor DDR voorlichtingsboekjesquote:Op zondag 9 mei 2004 00:49 schreef Here_Jezus het volgende:
met een stijve kun je prima plassen hoor
Alleen ff naar benede duwe
mij lukt het welquote:Op zondag 9 mei 2004 00:50 schreef DePresident het volgende:
[..]
nee want je sperma buis hangt dan in je eikel en niet je plasbuis? Kut wat lees ik ook voor DDR voorlichtingsboekjes
Nee hoor, iets zwelt volgens mij op waardoor je plasbuis wordt afgeknelt. Maar netzoals je een tuinslag die je dichtknijpt alsnog aan kan laten gaan, zo kan je ook met moeite plassen.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:50 schreef DePresident het volgende:
[..]
nee want je sperma buis hangt dan in je eikel en niet je plasbuis? Kut wat lees ik ook voor DDR voorlichtingsboekjes
Je kan wel plassen met een halfstijve of driekwartstijve
ohhhhhhhh ja zorg altijd dat ik niet moet plassen als ik ruk of spleetjes perforeerquote:Op zondag 9 mei 2004 00:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee hoor, iets zwelt volgens mij op waardoor je plasbuis wordt afgeknelt. Maar netzoals je een tuinslag die je dichtknijpt alsnog aan kan laten gaan, zo kan je ook met moeite plassen.
Volgens mij was het zoiets
dat zorgt er toch niet voor dat je dan minder vaak gaat plassenquote:Op zondag 9 mei 2004 00:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Elk uur gaan plassen, ook als je geen aandrang voelt
Zittend plassen en licht meeblazen met je mond tijdens het plassen
Verder kan je nog verschillende spieren een tijdje aan-en weer ontspannen...
och missymirjam ---> vrouwen zijn pas erg daar heeft 99 % een plasprobleem van '' oh nog ff plassen '' en dan 5 minuten later '' oh ik moet plassen '' enz enzquote:Op zondag 9 mei 2004 00:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat zorgt er toch niet voor dat je dan minder vaak gaat plassen
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:50 schreef DePresident het volgende:
[..]
Je kan wel plassen met een halfstijve of driekwartstijve
Zit me net te bedenken dat ik dan wel heel erg mazzel heb dat ik het soms met gemak met 2-3 keer per dag plassen red.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:57 schreef DePresident het volgende:
[..]
och missymirjam ---> vrouwen zijn pas erg daar heeft 99 % een plasprobleem van '' oh nog ff plassen '' en dan 5 minuten later '' oh ik moet plassen '' enz enz
ik snap de combi met mijn post even niet maar dat geeft nietquote:Op zondag 9 mei 2004 00:57 schreef DePresident het volgende:
[..]
och missymirjam ---> vrouwen zijn pas erg daar heeft 99 % een plasprobleem van '' oh nog ff plassen '' en dan 5 minuten later '' oh ik moet plassen '' enz enz
Maar dan laat je het toch gewoon lopen?quote:Op zondag 9 mei 2004 00:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
de enige plek waar ik veel moet pissen is het zwembad, maar ik kan makkelijk 6 uur zonder plassen
quote:Op zondag 9 mei 2004 01:03 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maar dan laat je het toch gewoon lopen?
Er is geen combiquote:Op zondag 9 mei 2004 00:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik snap de combi met mijn post even niet maar dat geeft niet
ik weet het, vrouwen zijn echt zeikerds
de enige plek waar ik veel moet pissen is het zwembad, maar ik kan makkelijk 6 uur zonder plassen
da's de koude wind die ervoor zorgt dat je moet plassen. Je blaas krimpt waardoor je niet zoveel binnen kunt houdenquote:Op zondag 9 mei 2004 16:35 schreef ReserveBandit het volgende:
Ik heb het als ik op de motor zit, als ik een glas ijsthee van te voren drink en ik ga motorrijden... geheid dat ik na een half uur moeten pissen als een stier. Hoe het komt weet ik niet.
Ik ben mijn blaas wel getrained..... ik moet vaak s morgens plassen als ik de avond ervoor veel gedronken heb, maar ik ben vaak te lui om eruit te gaan om te plassen, dus houd ik het heel lang op s morgens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |