quote:Op zondag 9 mei 2004 14:44 schreef _onderhond_ het volgende:
Ik snap het probleem niet. Is TS als afgestudeerdere opzoek naar een baan in de kassen of wil ze als productiemederwerker aan de slag?
Dan ga je toch ook gewoon tippelen?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:44 schreef missDemeanor het volgende:
waaronder natuurlijk ook een zooitje hoeren wat hier graag wil komen 'werken'....Ik ben een jaar afgestudeerd en kom niet eens aan een baan!!!
Goh, fundamentalistische katholieken zijn zoveel milder in hun oordeel over Nederland dan gematigde moslims?quote:Op zondag 9 mei 2004 15:04 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
![]()
Er is niks mis met willekeur.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:10 schreef Mystic het volgende:
Dat het topic nog niet gesloten is, nu staat er poolse en mag het wel ineens ....
Good point. Polen staan er berucht om dat ze zeer conservatief katholiek zijn... Willen wij dat eigenlijk wel in onze seculiere Europese Unie?quote:Op maandag 10 mei 2004 20:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
Goh, fundamentalistische katholieken zijn zoveel milder in hun oordeel over Nederland dan gematigde moslims?
tuurlijk willen nederlanders dat werk wel doen. maar denk je niet dat die polen met minder tevreden zijn. als je hier 1200 euro in de maand pakt is dat ni veel maar voor hun wel. en dan vooral de lui di e zwartwerken zijn veel goedkoper dan nederlanders. en omdat het nu zo slecht gaat hebben meer werkgevers interesse in goedkope arbeidskrachten. die hun salaris vervolgens meenemen naar hun eigen land en het daar verder uitgeven... ja das echt goed voor onze economie maar ni heus. die hele EU shit is op de lange termijn wel handig, maar ze hadden t allemaal wat beter aan moeten pakken.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Apart.
Er worden mensen voor dat werk gezocht. Nederlanders zeiken dat ze geen werk kunnen vinden. Polen gaan dat werk doen.
Ik zie 1 mogelijkheid, Nederlanders willen het niet doen.
Tuurlijk willen we dat niet.. we willen Marokkanen hebben. Weet je toch? Tjonge jongequote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:02 schreef motown het volgende:
[..]
Good point. Polen staan er berucht om dat ze zeer conservatief katholiek zijn... Willen wij dat eigenlijk wel in onze seculiere Europese Unie?
Hmmz ik denk dat jij je maar eens moet afvragen of je in je eigen optiek wel bij "we" hoort ....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:45 schreef jazzmin_ het volgende:
[..]
Tuurlijk willen we dat niet.. we willen Marokkanen hebben. Weet je toch? Tjonge jonge
Zo is het en niet anders. Er zijn genoeg vacatures te vinden in de landbouw en kwekerij industrie, alleen kost het meer aan benzine en OV dan wat je er aan verdient..... die Polen kamperen gewoon ergens op een lokale camping!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zie 1 mogelijkheid, Nederlanders willen het niet doen.
Geloof me.. ik neem al het werk aan.. en dat doe ik alquote:Op zondag 9 mei 2004 13:54 schreef ShaoliN het volgende:
Toch lijken die Polen klusjes aan te nemen waar velen werkloze Nederlanders zich te goed voor voelen.
Het is in Etten-Leur, Lochem, Steenwijk, of Drachten natuurlijk wel anders dan Rotterdam of Utrecht....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:26 schreef Omkron het volgende:
Zie anders voldoende blanken nog op de vuilniswagen.. schijnt goed te betalen.. overheid.. diverse regelingen.. enzo.. geen stress.. lekker buiten.. enkel de lucht is een beetje minder..
Je bent een afgestudeerde hoer? En je kunt geen passend werk vinden? Of begrijp ik iets verkeerd?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:44 schreef missDemeanor het volgende:
...waaronder natuurlijk ook een zooitje hoeren wat hier graag wil komen 'werken'....Ik ben een jaar afgestudeerd en kom niet eens aan een baan!!!
quote:Op maandag 10 mei 2004 01:33 schreef RijstNatie het volgende:
stel je is niet zo aan man trieste gozer
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:28 schreef appel1 het volgende:
Tjonje jonge.... dit is nog niets.... Nederland moet eens over 3 jaar kijken...moet je eens zien hoe vol het dan is met de Polen,...Bulgaren...en alle oostbloklanden, nu valt het nog mee
Dit had ik al een hele tijd geleden al voorspeld...het enige waar die Polen en Bulgaren goed in zijn is vrouwenhandel, criminaliteit,...en het uitmelken van de regering
Welkom to the EU zou ik zeggen!!! This is what Hollands wants...
klote zooi...
tjonge jonge....
Jij studeert vast geen economie of rechten???quote:Op maandag 24 mei 2004 22:28 schreef appel1 het volgende:
Tjonje jonge.... dit is nog niets.... Nederland moet eens over 3 jaar kijken...moet je eens zien hoe vol het dan is met de Polen,...Bulgaren...en alle oostbloklanden, nu valt het nog mee
Dit had ik al een hele tijd geleden al voorspeld...het enige waar die Polen en Bulgaren goed in zijn is vrouwenhandel, criminaliteit,...en het uitmelken van de regering
klote zooi...
tjonge jonge....
Je kan een Pool helemaal niet met een Bulgaar vergelijken, de verschillen tussen deze volken zijn minstens net zo groot als de verschillen tussen Nederlanders en Fransen, en dat zegt heel watquote:Op maandag 24 mei 2004 22:28 schreef appel1 het volgende:
klote zooi...
tjonge jonge....
Die polen gaan gerust in een caravan wonen, op 30 minuten LOOPafstand van hun werk. Hebben geen auto. Kunnen geen OV betalen. En nog lukt het ze om een beetje geld naar Polen te sturen.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:32 schreef dunc het volgende:
Doe eens niet zo idioot.. waarom komen die polen hier aan een baan? Omdat ze goedkoper werken dan nederlanders, harder werken dan nederlanders en niet zo zeuren (het werk is eitje hier voor hun).
ze hebben wel een hogere arbeidsproductiviteitquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:23 schreef maartena het volgende:
Het komt er heel simpel gezien op neer: Als Nederlanders dat werk WILDEN doen, dan DEDEN ze het ook..... want je kunt me niet vertellen dat de Polen er zoveel BETER in zijn!
Inderdaad studeren is een HBO of Universitaire opleiding volgen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:21 schreef WeirdMicky het volgende:
afgestudeerd? je bedoelt vwo gedaan![]()
![]()
enig verschil
welkom mede-studentquote:Op woensdag 26 mei 2004 02:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Inderdaad studeren is een HBO of Universitaire opleiding volgen.
Ik ga volgend jaar aan een nieuwe studie beginnen, scheikundige technologie (Delft). Mijn oude studie, civiele techniek, beviel uiteindelijk toch niet. Ik heb het er toch nog 3 jaar uitgehouden. Voor mijn nieuwe studie reken ik maximaal 6 jaar (voor de studie staat in principe 5 jaar), en ik ga daar nu ook echt aan werken.quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:27 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
welkom mede-studenthoelang nog voordat je klaar bent met studeren?
6 jaarquote:Op woensdag 26 mei 2004 02:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar aan een nieuwe studie beginnen, scheikundige technologie (Delft). Mijn oude studie, civiele techniek, beviel uiteindelijk toch niet. Ik heb het er toch nog 3 jaar uitgehouden. Voor mijn nieuwe studie reken ik maximaal 6 jaar, en ik ga daar nu ook echt aan werken.Dus reken maar op 6 jaar dan kan het altijd meevallen.
Tja, technische studies (WO) duren, als je echt door werkt, al 5 jaar. Dus aan 6 jaar zit je zo.quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:31 schreef WeirdMicky het volgende:
6 jaar
kies dan direct de goede man!quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
Tja, technische studies (WO) duren, als je echt door werkt, al 5 jaar. Dus aan 6 jaar zit je zo.
Dat had ik ook liever gedaan, maar goed, dat heb je niet altijd voor het zeggen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
kies dan direct de goede man!
jij hebt dus ook lekker mislukt werk begrijp ik hieruitquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:16 schreef Maffioso het volgende:
Bij mij op het bedrijf komen straks ook weer allemaal van die klotepolen werken![]()
Als het nou is knappe dames waren... Ok. Maar meestal zijn het van die onverzorgde naar zweetstinkende lelijke kenau's die niet eens hard werken.
Vooral nu het legaal is voor die lui om hier te mogen werken is erg jammer. Met illegaaltjes kan je als ze niet genoeg hun best doen, nog ff dreigen dat je de vreemdelingenpolitie erbij haalt: Reken maar dat ze dan doorwerken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |