Lieve Schat,quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:50 schreef cLau- het volgende:
[..]
Als je nu het hele topic had gelezen had je kunnen merken dat bijna iedereen wel andere dingen erbij besteld lieve schat
ik woon in Vlaardingen (naast Rotterdam) als jouw bestelling naar mijn verzonden word, kan je het dan afhalen of zo?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:48 schreef the_Napster het volgende:
is er iemand in de westelijke randstad kan bestellen???
want ik zie wel leuk spul staan, mare kep liever niet dat t wordt gepost, dus ik haal t liever zelf af, maar kep weer geen zin om heel ver te gaan reizen voor een shirtje ofzo...
Tis al goed... tis al goedquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:16 schreef pAin het volgende:
[..]
Lieve Schat,
Ik had dit dus niet goed gelezen, mijn excuses daarvoor
als dat zou kunnen heel graagquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik woon in Vlaardingen (naast Rotterdam) als jouw bestelling naar mijn verzonden word, kan je het dan afhalen of zo?
dat is het probleem ook niet, maar meer uit privacy overwegingen, klinkt vaag maja, toch liever via super-muffinquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:02 schreef maertz het volgende:
ik snap niet wat het probleem is dat ik het per post verstuur. Het komt helemaal uit amerika en dan is dat kleine stukje in nederland een probleem?
geen probleem, ik schrijf bij m'n bestellingsmail wel dat t naar jou gaat en dan delen we de kostenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:13 schreef super-muffin het volgende:
delen we dan wel de verzends kosten van Maertz? lijkt mij wel redelijk,,
Er staat een size chart op de site, hoor. Gewoon een kwestie van eventjes opmeten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:01 schreef dave_jay het volgende:
Oh net dit topic ontdekt en wil zeker mee doen. Stuur je nu ff een mailtje
/edit
Ik wil ook nog zo'n denim bestellen denk ik, maar snap niet helemaal hoe het met die maatvoering zit...Iemand?
Ik dacht ze ooit bij America Today gezien te hebben ..quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:43 schreef arco_corleone het volgende:
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik mee wil doen, maar waarschijnlijk zal het al wel vol zitten. Kan je deze kleding trouwens helemaal nergens in een winkel in NL kopen? Aangezien het zo populair is in de VS zou je toch wel verwachten dat ze het ook hierheen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |