Bedankt voor je oplettendheid maar ik ben Daan / Daghanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:39 schreef HotFudge het volgende:
Hee Not-Your-Man,
Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij moet je bij de 2e inkoopactie zijn... Als ik het goed heb, doen alleen de volgende mensen mij bij de actie van Maertz:
Rad3oN
sara
chillmeister
Catbert
HotFudge
Marco
TheVotary
adelante
JAY-T
dave_jay
Setambre
super-muffin
daan / daghan
postman
The_Napster
Dus hier even checken: Abercrombie & Fitch inkoopactie (# 2)
Dat vind ik wel een mooi polo shirtjequote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:16 schreef HotFudge het volgende:
Ehm wat is daarmee schatje?
Echt belachelijk hoog vind ik de kosten voor de douane. Als je het bij elkaar optelt kom je er op uit dat 33,2% zo in de zakken van Zalm verdwijnt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 08:48 schreef Adelante het volgende:
mail gelezen, geld overgemaakt....
en die douanekosten ontkomen we echt niet aan
levering gaat via fedex en die sturen je na 2 weken
een accept giro om alsnog even te betalen
vind ik ook stom, als je dat vergelijkt met dingen zoals golfclubs, waar 2,7% belasting zitquote:Op zondag 23 mei 2004 01:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Echt belachelijk hoog vind ik de kosten voor de douane. Als je het bij elkaar optelt kom je er op uit dat 33,2% zo in de zakken van Zalm verdwijnt.
Bel eens naar het hoofdkantoor van America Today, misschien dat die meer voor je kunnen doenquote:Op zondag 23 mei 2004 11:07 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Gisteren bij America Today in Eindhoven geweest en ze hadden daar aardig wat aan shorts en blousen van AF. Ik vroeg nog of ik uit hun collectie kon uitkiezen maar dat was not-done.
Ik kon geen telefoonnummer vinden via de website jij wel?quote:Op zondag 23 mei 2004 11:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Bel eens naar het hoofdkantoor van America Today, misschien dat die meer voor je kunnen doen.
Algemene gegevensquote:Op zondag 23 mei 2004 12:00 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ik kon geen telefoonnummer vinden via de website jij wel?
http://www.americatoday.nl/
Maertz kun je mijn bestelling even bevestigen? Ik heb niets ontvangen..quote:Op zondag 23 mei 2004 19:10 schreef maertz het volgende:
zo ben terug uit luxemburg, dat telefoonnummer stond trouwens gewoon in de eerste email bij mijn adresgegevens hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |