was jij dat die me toegevoegd had?quote:Op zondag 16 mei 2004 22:40 schreef the_Napster het volgende:
hmmz, kben net thuis gekomen en meteen al goed nieuws
@ super-muffin: wat is je msn-emailadres?? kan ik je toevoegen, is makkelijker praten omdat mijn bestellling dus via jou gaat
ik heb je (nog niet) toegevoegd, doe ik straks misschienquote:Op maandag 17 mei 2004 11:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
was jij dat die me toegevoegd had?
want iemand had me toegevoegd en dat was een ander adres als in je profiel staat
Ik wil een nieuwe actie organiseren, aangezien ik toch genoeg tijd heb. Maar ik heb geen credit-card en dat is de enige mogelijkheid waarop je kunt betalen bij A&F. Daar moet dan dus nog even een oplossing voor worden gevonden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:50 schreef Vision het volgende:
als er nog mensen uitvallen of een nieuwe actie beginnen dan houd ik mezelf aanbevolen.
Top! Tuurlijk doe ik daar aan mee..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:12 schreef Steijn het volgende:
Ik open morgen wel even een nieuw topic zodat we de discussies gescheiden houden. Ik ben in principe bereid de actie op te zetten, maar ik wil wel eerst zekerheid over de betalingswijze.
ik heb een credit card ja. Op zich wil ik de bestelling wel plaatsen als jij alles inventariseert. Mijn pa is met pensioen dus die kan ook makkelijk door de weeks een stapel pakketjes op de post doen naar de andere bestellers.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:54 schreef Steijn het volgende:
Heb jij misschien een creditcard?
//offtopicquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:48 schreef Paul_H het volgende:
//offtopic
Ik heb nog een A&F broek te koop. Model Chugger Boot Button Fly maat 32/32 Light Wash. Nooit gedragen omdat ie te groot bleek voor mij. Als iemand intresse heeft kan die contact opnemen.
Ik heb opzich ook intressequote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:48 schreef Paul_H het volgende:
//offtopic
Ik heb nog een A&F broek te koop. Model Chugger Boot Button Fly maat 32/32 Light Wash. Nooit gedragen omdat ie te groot bleek voor mij. Als iemand intresse heeft kan die contact opnemen.
Op de website van A&F staat dat de levertijd 2-4 weken is. Daar wil ik niet op wachten, anders is het al zomer voordat we het spul in huis hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:43 schreef MrHoogeveen het volgende:
als jullie nou nog heel even wachten tot de eerste bestelling binnen is en ik weet hoe alles precies valt dan bestel ik ook wel mee. Niet zo veel ofzo (2 polo's, 2 riemen, slippers en een broek)![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:33 schreef Steijn het volgende:
De nieuwe actie zit er aan te komen, ik ben nog even in overleg met Vision.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:33 schreef Steijn het volgende:
De nieuwe actie zit er aan te komen, ik ben nog even in overleg met Vision.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |