gemeendschapquote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:14 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
Hehehe, het logo van mn school![]()
![]()
het gaat om de SG voor de naam![]()
Eerst:
[afbeelding]
Nieuw:
[afbeelding]
Nee Nueckermann, slaat op http://forum.fok.nl//fok/(...)ber=&order=relevance jij bent vast nog maar net lid, anders had je het gewetenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Nückermann???
Dat staat er normaal dus niet onder. Kijk maarquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:26 schreef Allan24 het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop dat dit ook al een bewerking is....
scholengemeendschap
Maker zal dus wel een Mavo klantje zijn...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:11 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Dat staat er normaal dus niet onder. Kijk maar
Mavoklantje is één woord, vmbo'erquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:26 schreef foton het volgende:
[..]
Maker zal dus wel een Mavo klantje zijn...![]()
En jij, jij bent Econometrie (o.a.) word(of ben) je dan econometrist, daar kopen dagelijks de mensen hun eten van in de winkel, doe toch niet zo dom en verschrikkelijk hooghartig man, je bent nog dommer als het koe-icoontje wat je er bij plaatst.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:26 schreef foton het volgende:
[..]
Maker zal dus wel een Mavo klantje zijn...![]()
Ik ben niet lesdictisch!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:54 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
ja wtf maakt ut nou uit dat ik dyslecties ben man..en JA: ik heb VMBO gedaan, wat op tegen dan??
Kijk wat ik nu doen.. DAG !!!!!![]()
en ook niet de leukste thuis..quote:Op zondag 30 mei 2004 21:54 schreef Küppers het volgende:
[..]
Ik ben niet lesdictisch!![]()
De HMV en het logo is in engeland nog wel te zien, keten van platenzaken daar.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:36 schreef Ouwesok het volgende:
Oudere zieltjes kennen het nog wel van de grammofoonplaat (en dan stond ie op het etiket)
[afbeelding]
En dan vraag je er dus om (niet geweldig uitgevoerd, maar snél dat het ging)
[afbeelding]
daar moet ik es op bezoek gaanquote:Op zondag 30 mei 2004 23:05 schreef Schoft het volgende:
[afbeelding]
* Schiedamse meldtquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:05 schreef Elocyp het volgende:nog meer Schiedammers en Vlaardingers
hier.
Mjah, vanaf november 2003... nog niet echt langquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:58 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Nee Nueckermann, slaat op http://forum.fok.nl//fok/(...)ber=&order=relevance jij bent vast nog maar net lid, anders had je het geweten
Nee, klopt niet, je let weer niet op. We hebben het niet over ongeschreven regels m.b.t. internet enzo.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Mjah, vanaf november 2003... nog niet echt lang
En ook niet altijd even goed gevolgd, sommige van die hypes gaan compleet aan mij voorbij.
[mierenneuk modus]ue = ü, dus nückermann klopt wel[/mierenneuk modus]
goed voor jequote:Op woensdag 2 juni 2004 10:13 schreef super-muffin het volgende:
[..]
super-muffin is Vlaardinger
wat moet jij met mijn naam?quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:52 schreef MrTimbo.B het volgende:
[afbeelding]
eerst levis
[afbeelding]
eerst ikea
ue = ü is geen ongeschreven internetregel... maar komt uit de duitse spellingquote:Op woensdag 2 juni 2004 04:59 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Nee, klopt niet, je let weer niet op. We hebben het niet over ongeschreven regels m.b.t. internet enzo.
/ignore JDude
Nee, dank je...... Ik blijf wel thuisquote:Op zondag 6 juni 2004 04:06 schreef Bowiefan het volgende:
pfff van al dat verneucken wordt je moe, tijd voor wat ontspanning, pretparkje dacht ik....
maar welke ????
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Hij is heel mooi. Ook verkrijgbaar als t-shirt/pet/polo?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:59 schreef Captain_Chaos het volgende:
Voor de insiders
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn logofuck! wat doe je?!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:54 schreef Captain_Chaos het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:11 schreef _MaximuS_ het volgende:
Een slap aftrekselquote:Op zondag 6 juni 2004 12:50 schreef _MaximuS_ het volgende:
[..]
mijn logofuck! wat doe je?!
[..]
![]()
HAHAHAHA eigen schuld jij was dat R-etje (onder de C) vergeten........quote:Op zondag 6 juni 2004 12:50 schreef _MaximuS_ het volgende:
[..]
mijn logofuck! wat doe je?!
[..]
![]()
ik zie niet in wat er moeilijk aan zou moeten zijnquote:Op zondag 6 juni 2004 12:18 schreef Fixers het volgende:
[..]
Hij is heel mooi. Ook verkrijgbaar als t-shirt/pet/polo?
* Bowiefan vraagt zich af wie 'm ook daadwerkelijk begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |