Sorry, dat dacht ikquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wehehee jij wel kijk voor de grap is dan op het acdaendemunnik forum
http://www.acdaendemunnik(...)7&KW=kees&PN=0&TPN=1
![]()
gevonden via Meneer K.?quote:Op zondag 23 mei 2004 10:33 schreef Teijeextra het volgende:
[..]
Sorry, dat dacht ik![]()
Ik heb het origineel trouwens effe beluisterd, ik moet zeggen dat ik de A & de M-versie toch wel een stukkie beter vind...
Relaxde straat. Via het dak van m'n ouders kan ik naar daken op de Eerste Helmerstraat lopen. Misschien dat ik daar eens moet gaan zuipen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:15 schreef Dododo het volgende:
Als iemand er trouwens wil gaan wonen; voor 595.000 euro heb je dr een huis. Kun je zo vaak op het dak zitten als je wil![]()
[afbeelding]
http://www.awsabel.nl/woningen/woningen_eerstehelmerstraat_54.htm
Daar zou je eens een liedje over moeten schrijvenquote:Op zondag 23 mei 2004 13:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Relaxde straat. Via het dak van m'n ouders kan ik naar daken op de Eerste Helmerstraat lopen. Misschien dat ik daar eens moet gaan zuipen.
de meeste?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:57 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
meeste Acda en de munnik nummers zijn niet van hun zelf
maar boeie
het klinkt wel gewoon goed
de stad amsterdam, ga niet weg, groot en belangrijk, kees, laat me niet staan, La Valse A Mille Temps, morgen wordt alles anders, o'll 55, Slaap Zacht, Elisabeth=> zijn niet van hunquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
de meeste?
de meeste?
dan heb je het toch fout....
een paar zijn gecoverd (slaap zacht elisabeth, kees...)
maar het meeste schrijven ze zelf
Help me even verder:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:23 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
de stad amsterdam, ga niet weg, groot en belangrijk, kees, laat me niet staan, La Valse A Mille Temps, morgen wordt alles anders, o'll 55, Slaap Zacht, Elisabeth=> zijn niet van hun
maar idd (en dit is niet ironisch) heb ik me in hun aantal nummers vergist die ik niet ken
er zijn een stuk meer eigen nummers dan ik verwacht had
Kloptquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:42 schreef Xilantof het volgende:
op www.acdaendemunnik.nl staan bij de songteksten de schrijver er bij....
"Twee keer man in de naam en dan nog problemen met vrouwen"quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:50 schreef tong80 het volgende:
Herman Brusselmans drinkt niet meer. Lag niet aan z'n naam.
dat heb ik ook al hierboven gezegdquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:51 schreef Xilantof het volgende:
maar het is duidelijk (en zeker, zoals je kan zien op de site) dat de meeste liedjes toch echt door hun zelf zijn geschreven...
dat in tegenstelling tot wat zoals emileuitapeldoorn beweerde...
doe datquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:23 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
dat heb ik ook al hierboven gezegd
ik had me vergist in het aantal nummers dat acda en de munnik hebben
toch maar eens een nieuwe cd van ze fixen
welke 2 als ik vragen mag...quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:50 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
weet ik
kheb alleen nog maar de eerste 2 cd's
ik heb alle cd's aedm roeltquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:50 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
weet ik
kheb alleen nog maar de eerste 2 cd's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |