Ik heb ongeveer 4 amalgaam vullingen en wil deze dus verwijderd hebben,quote:Het vloeibare, vluchtige metaal kwik in de mond is er de oorzaak van dat men sluipenderwijs vergiftigd wordt door kwikdamp. Een andere weg waarlangs de belasting plaatsvindt is via het speeksel in de vorm van kwikionen en via het voedsel wat door het kauwen met kwik wordt verontreinigd. De derde weg waarlangs kwik in het lichaam terecht komt is direct via de tanden en kiezen zelf, doordat het kwik via het tandweefsel in het bloed en het zenuwstelsel terecht kan komen.
Was dat niet gewoon een wortelkanaalbehandeling?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:43 schreef Oblivion het volgende:
Heb ik ook gedaan, bezint eer ge begint!!
Witte vullingen zijn veel gevoeliger...![]()
4 Vullingen zijn nog te doen.
Wordt met de hooverdamdinggus gedaan...
Lijkt op een beflapje, die om je kies wordt gezet. (sorry voor de uitleg)
Zodat het almagaam wat eruit komt niet in je keel verdwijnt.
Daarna wordt er een witte vulling in gedaan. Niets meer niets minder.![]()
Ik had iets meer dan 4 vullingen....dus heb LANG in de stoel gezeten...![]()
Succes!
Al een tijd terug, exact weet ik niet meer, ik gok op 8/10 jaar geledenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wanneer hebben ze je dan dit amalgaan in de maag gesplitst? Het is toch al een hele tijd verboden geloof ik.
Ik heb ook 3 vullingen van composiet, die witte dus, en ik heb geen last van gevoeligheid.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:43 schreef Oblivion het volgende:
Heb ik ook gedaan, bezint eer ge begint!!
Witte vullingen zijn veel gevoeliger...![]()
4 Vullingen zijn nog te doen.
Wordt met de hooverdamdinggus gedaan...
Lijkt op een beflapje, die om je kies wordt gezet. (sorry voor de uitleg)
Zodat het almagaam wat eruit komt niet in je keel verdwijnt.
Daarna wordt er een witte vulling in gedaan. Niets meer niets minder.![]()
Ik had iets meer dan 4 vullingen....dus heb LANG in de stoel gezeten...![]()
Succes!
Dat is beter!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:47 schreef th3dge het volgende:
Ik heb ook 3 vullingen van composiet, die witte dus, en ik heb geen last van gevoeligheid.
Had je dan al almagaamvulling voordat je die witte kreeg?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:50 schreef HenkieSpankie het volgende:
Mijn hele bek zit vol met die witte vullingen, en alleen bij een wortelkanaalbehandeling kreeg ik zo'n beflap op mijn mond (en dat is heel prettig als je verkouden bent NOT)
Ik wil het ook laten doen, maar ik heb er meer dan tien van die amalgaanvullingenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:38 schreef th3dge het volgende:
Aangezien ik raare lichamelijke klachten heb ben ik op zoek gegaan naar oorzaken,
en ik verdenk mijn amalgaam vullingen ervan.
Amalgaam laat kwik los in het lichaam, wat dus zeer giftig is:
[..]
Ik heb ongeveer 4 amalgaam vullingen en wil deze dus verwijderd hebben,
wie heeft ervaring opgedaan met het laten vervangen van deze vullingen? Ik heb mijn tandarts gemailed en ga maandag naar de huisarts, wie weet waar ik op moet letten dat alles zorgvuldig verloopt? Ik weet dat er heel wat voorzorgs maatregelen moeten worden getroffen voordat ze verwijderd kunnen worden.
Stichting Amalgaamvrij Nederland: http://www.amalgaam-site.tmfweb.nl/
Paniek is nooit goed! Maar ik wil gewoon in fasen mijn vullingen laten vervangen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:32 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik ben nu bezig met het vervangen van mijn amalgaam vullingen. Er zijn er nu drie vervangen, doe het rustig aan, want volgens mijn tandarts zijn ze nog heel goed. Heb nooit last gehad van mijn amalgaanvullingen! Er was er gewoon een niet mer goed. Idd lapje om de vulling, boren maar en de boel vervangen. Het is niet zo erg hoor! Snap niet zo goed waar de paniek voor nodig is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |