abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2004 @ 10:43:53 #1
58317 Pixy
De hipste
pi_18972216
Ruim een maand geleden heeft mijn ex het na 3,5 jaar uitgemaakt omdat hij niet meer verliefd was en we teveel van elkaar verschilden, tenminste dat zei hij. Hij gedroeg zich heel anders, ik had het helemaal niet zien aankomen en bovendien was hij altijd diegene die heel erg aan mij hing en me nooit meer wilde laten gaan. Ik heb hem toen dus ook meerdere keren gevraagd of hij misschien een ander had maar dat heeft hij ontkend. Van de week las ik de weblog van een vriend van hem en daar stond in dat deze vriend met mijn ex en zijn vriendin naar Amsterdam was geweest: dus ik heb hem op de man af gevraagd of hij een nieuwe vriendin heeft maar dat heeft hij wederom weer meerdere malen ontkend. Nu heb ik gisteren gehoord (van zijn huisgenootje die eigenlijk nix mag zeggen) dat hij wel degelijk een nieuwe vriendin heeft en dat hij het uitgemaakt heeft met mij voor haar. Haast niemand weet dit en zijn hele vriendenkring moet zijn bek houden tegen mij over de relatie. Waarom doet hij zoiets? Zal ik hem hiermee confronteren of de hele zaak negeren en nooit meer tegen hem praten?
Please, help me!
Don't hate me, congratulate me
  zaterdag 8 mei 2004 @ 10:45:01 #2
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18972229
Het is uit, get over it en laat hem met rust.
pi_18972239
Praten met hem erover kan altijd maar je zal er toch niet veel mee opschieten. Of die nu wel of geen vriendin heeft het blijft uit.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zaterdag 8 mei 2004 @ 10:46:12 #4
27929 piere
doe mij maar bier
pi_18972245
move on...
fok you ja!
  Redactie Frontpage zaterdag 8 mei 2004 @ 10:46:52 #5
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18972250
Waarom zou ze? Hij heeft meerdere malen gelogen, als mij dat zou overkomen, en ik zou 'm tegenkomen, hem er toch even "vriendelijk" over aanspreken.
Ik zou dan ook wel eens willen weten waarom hij gelogen heeft.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 8 mei 2004 @ 10:52:17 #6
53866 moniek
met i-e-k
pi_18972303
lekker negeren.. met zo iemand zou ik sowieso niks te maken willen hebben, ik hou van eerlijkheid.
Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
pi_18972316
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 10:45 schreef Tiemie het volgende:
Het is uit, get over it en laat hem met rust.
pi_18972324
je weet al dat hij gelogen heeft wat heeft het dan voor zin om erop door te gaan?
het is een ex dus lijkt me misschien beter om gewoon lekker door te leven en dit achter je te laten.

soms is het beter dingen te laten rusten, puur voor je eigen gemoedsrust
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18972411
maar zou je het erg vinden als hij zou zeggen dat het wel zo is?

maar ja gewoon verder gaan met je leven, ik zou er denk ik niet meer naar vragen
  zaterdag 8 mei 2004 @ 11:03:51 #10
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_18972466
Okee, stel dat je hem er mee confronterrd. Wat denk je daar in hemelsnaam mee op te schieten? Dat hij spijt krijgt, vergevenis vraagt en je terug neemt? Lijkt me niet. Het is over, erg jammer maar helaas. Move on girl
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 11:04:04 #11
58317 Pixy
De hipste
pi_18972469
Ik moet ooit ook nog mijn spullen bij m gaan ophalen helaas...:(
pi_18972492
Je kunt er inderdaad wel naar doorvragen, maar wat voor nut heeft het om het bevestigd te zien?
Succes meid...
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
  zaterdag 8 mei 2004 @ 11:06:05 #13
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_18972500
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 11:03 schreef kwib het volgende:
Okee, stel dat je hem er mee confronterrd. Wat denk je daar in hemelsnaam mee op te schieten? Dat hij spijt krijgt, vergevenis vraagt en je terug neemt? Lijkt me niet. Het is over, erg jammer maar helaas. Move on girl
Nou, misschien is het gewoon leuk om iemand die zo lullig doet te laten schrikken door hem te laten merken dat je het wel weet, ofzo .
Beetje wraak-achtig.
...as always
  zaterdag 8 mei 2004 @ 11:06:06 #14
58317 Pixy
De hipste
pi_18972501
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 11:03 schreef kwib het volgende:
Ik wil hem neit terug, ik vind alleen dat hij moet zien wat hij doet! Dat hij aangesproken wordt op zijn gedrag want tot nu toe speelt iedereen met hem onder één hoedje
pi_18972505
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 11:04 schreef Pixy het volgende:
keertje doen als hij niet thuis is, das beter
  zaterdag 8 mei 2004 @ 11:07:36 #16
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_18972526
ik dacht ff van: ik ga een gokje wagen en speculeren waarom hij doet zoals hij doet... hij is bang dat jij reageert op een manier die hij echt niet fijn vindt; voorbeelden >>> bang dat je boos gaat worden op hem, bang dat ie jou verwijten gaat maken, dat jij hem beschuldigen achter zijn rug om, dat jij hem misschien gaat stalken als represaille... en/of dat hij bang is dat jij gekrenkt voelt, teneergeslagen of down reageert <<< waar het dan op neerkomt: hij kan dan dus niet sociaal-emotioneel vaardig omgaan met het eventueel negatieve acties van jou... bv. dat hij kritiek zich aantrekt en zich schuldig voelt, bv. omdat hij vind dat "vriendin inruilen" not done is...

uhm... naja... ff genoeg gespeculeer... met voorbeelden dan...

maar ik denk dus dat hij bang is ergens voor, wat is niet duidelijk uit je verhaal... ik weet niet zo snel hoe, maar als je nog met hem eerlijk wil spreken moet je erachter zien te komen wat die angt is en die proberen weg te nemen...

of is dit BS wat ik nu zeg?
We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)&gt;$~~&lt;=;
pi_18972543
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 11:04 schreef Pixy het volgende:
so? dat heeft er toch geen kont mee te maken? Dan bel je hem voor dit en verder toch niets? Ik zie het probleem niet hoor.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 11:09:40 #18
58317 Pixy
De hipste
pi_18972548
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 11:07 schreef Modafinil het volgende:

BS?
  Redactie Frontpage zaterdag 8 mei 2004 @ 11:10:11 #19
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18972556
BS is bullshit
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 8 mei 2004 @ 11:11:25 #20
58317 Pixy
De hipste
pi_18972567
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 11:10 schreef Etcetera het volgende:
BS is bullshit
Oh dank u
pi_18972572
zwaar de confrontatie opzoeken en daarna nooit weer spreken.......3,5 jaar gooi je neit voor een of ander vluggertje weg!!
  zaterdag 8 mei 2004 @ 11:12:40 #22
58317 Pixy
De hipste
pi_18972580
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 11:07 schreef Modafinil het volgende:
ik dacht ff van: ik ga een gokje wagen en speculeren waarom hij doet zoals hij doet... hij is bang dat jij reageert op een manier die hij echt niet fijn vindt; voorbeelden >>> bang dat je boos gaat worden op hem, bang dat ie jou verwijten gaat maken, dat jij hem beschuldigen achter zijn rug om, dat jij hem misschien gaat stalken als represaille... en/of dat hij bang is dat jij gekrenkt voelt, teneergeslagen of down reageert <<< waar het dan op neerkomt: hij kan dan dus niet sociaal-emotioneel vaardig omgaan met het eventueel negatieve acties van jou... bv. dat hij kritiek zich aantrekt en zich schuldig voelt, bv. omdat hij vind dat "vriendin inruilen" not done is...

uhm... naja... ff genoeg gespeculeer... met voorbeelden dan...

maar ik denk dus dat hij bang is ergens voor, wat is niet duidelijk uit je verhaal... ik weet niet zo snel hoe, maar als je nog met hem eerlijk wil spreken moet je erachter zien te komen wat die angt is en die proberen weg te nemen...

Van mij maggie lekker angstig zijn hoor, dan kent ie me toch slecht als hij denkt dat ik zo laag ben..
Maar goed..hij zal het toch een keer moeten vertellen denk ik..dus misschien is het beter dat af te wachten..
pi_18972594
Tuurlijk moet je hem erop aanspreken! Nu zit JIJ ermee! Laat hem er maar mee zitten! Ik zou op hem afstappen en echt letterlijk zeggen wat je bent tegengekomen en dan niet vragen of het waar is of niet want dat is inmiddels wel duidelijk, maar erbij zeggen dat het je gekwetst heeft en hem vertellen dat je dat niet een eerlijke manier van uit elkaar gaan vindt. Je zult zeker niks maar kunnen veranderen aan jullie relatie maar het zou zeer lovenswaardig zijn als jij duidelijk je grenzen aangeeft en ook laat merken dat hij gewoon niet wegkomt met liegen. Ik zou echt op hem afstappen hoor! Pfieuw!
  zaterdag 8 mei 2004 @ 11:13:58 #24
58317 Pixy
De hipste
pi_18972595
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

so? dat heeft er toch geen kont mee te maken? Dan bel je hem voor dit en verder toch niets? Ik zie het probleem niet hoor.
Duh, denk dat het knap moeilijk is om er niet over te beginnen..Hij speelt nog steeds mooi weer en zegt dat ie me nog zo lief vindt enzo blabla..weet niet of ik dan niets kan zeggen..
  zaterdag 8 mei 2004 @ 11:14:48 #25
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_18972604
aanpakken, 3,5 jaar en dan belazerd worden doet pijn, dus je hebt er recht op om te weten of hij je belazerd heeft

(niet dat je er wat aan hebt, maar toch)
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')