quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:45 schreef Tiemie het volgende:
Het is uit, get over it en laat hem met rust.
Nou, misschien is het gewoon leuk om iemand die zo lullig doet te laten schrikken door hem te laten merken dat je het wel weet, ofzoquote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:03 schreef kwib het volgende:
Okee, stel dat je hem er mee confronterrd. Wat denk je daar in hemelsnaam mee op te schieten? Dat hij spijt krijgt, vergevenis vraagt en je terug neemt?Lijkt me niet. Het is over, erg jammer maar helaas. Move on girl
Ik wil hem neit terug, ik vind alleen dat hij moet zien wat hij doet! Dat hij aangesproken wordt op zijn gedrag want tot nu toe speelt iedereen met hem onder één hoedjequote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:03 schreef kwib het volgende:
Okee, stel dat je hem er mee confronterrd. Wat denk je daar in hemelsnaam mee op te schieten? Dat hij spijt krijgt, vergevenis vraagt en je terug neemt?Lijkt me niet. Het is over, erg jammer maar helaas. Move on girl
keertje doen als hij niet thuis is, das beterquote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:04 schreef Pixy het volgende:
Ik moet ooit ook nog mijn spullen bij m gaan ophalen helaas...:(
so? dat heeft er toch geen kont mee te maken? Dan bel je hem voor dit en verder toch niets? Ik zie het probleem niet hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:04 schreef Pixy het volgende:
Ik moet ooit ook nog mijn spullen bij m gaan ophalen helaas...:(
BS?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:07 schreef Modafinil het volgende:
of is dit BS wat ik nu zeg?
Oh dank uquote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:10 schreef Etcetera het volgende:
BS is bullshit
Van mij maggie lekker angstig zijn hoor, dan kent ie me toch slecht als hij denkt dat ik zo laag ben..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:07 schreef Modafinil het volgende:
ik dacht ff van: ik ga een gokje wagen en speculeren waarom hij doet zoals hij doet... hij is bang dat jij reageert op een manier die hij echt niet fijn vindt; voorbeelden >>> bang dat je boos gaat worden op hem, bang dat ie jou verwijten gaat maken, dat jij hem beschuldigen achter zijn rug om, dat jij hem misschien gaat stalken als represaille... en/of dat hij bang is dat jij gekrenkt voelt, teneergeslagen of down reageert <<< waar het dan op neerkomt: hij kan dan dus niet sociaal-emotioneel vaardig omgaan met het eventueel negatieve acties van jou... bv. dat hij kritiek zich aantrekt en zich schuldig voelt, bv. omdat hij vind dat "vriendin inruilen" not done is...
uhm... naja... ff genoeg gespeculeer... met voorbeelden dan...
maar ik denk dus dat hij bang is ergens voor, wat is niet duidelijk uit je verhaal... ik weet niet zo snel hoe, maar als je nog met hem eerlijk wil spreken moet je erachter zien te komen wat die angt is en die proberen weg te nemen...
of is dit BS wat ik nu zeg?
Duh, denk dat het knap moeilijk is om er niet over te beginnen..Hij speelt nog steeds mooi weer en zegt dat ie me nog zo lief vindt enzo blabla..weet niet of ik dan niets kan zeggen..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
so? dat heeft er toch geen kont mee te maken? Dan bel je hem voor dit en verder toch niets? Ik zie het probleem niet hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |