Lullig.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:27 schreef kooba het volgende:
Ik wil helemaal niet lullig doen ofzo, maar je link [url= www.themexp.org]themeXP.com[/url] verwijst naar www.themeXP.org
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:14 schreef Tijn het volgende:
Ik heb al die theming-shit uitstaan en alles zo sober mogelijk ingesteld. Ik zit niet op de USS Enterprise ofzo.
Geregistreerd op: zaterdag 8 mei 2004 @ 01:53quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:12 schreef static. het volgende:
ziet er leuk uit!
jij draait wel een hele spannende resolutie.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:40 schreef sennetijdeman het volgende:
[afbeelding]
Niks geen speciale style, word mijn pc te traag van (niet dat ik een trage pc heb ofrzo).
das nou dual screenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:48 schreef subdir het volgende:
[..]
jij draait wel een hele spannende resolutie.![]()
dacht ik welquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:50 schreef sennetijdeman het volgende:
[..]
das nou dual screen. Tis op bijde beeldschermen 1152 X 864
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:59 schreef subdir het volgende:
[..]
Linux![]()
Ja hčquote:Op zaterdag 8 mei 2004 05:37 schreef Stretto het volgende:
Wel leuke site
edit:
echt supervet die xbox design!
-edit-quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:32 schreef funmaster het volgende:
Hoe installeer je zoiets?
Cha Ninja is ookquote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:37 schreef pascalheister het volgende:
windows classic
Met dat programmatje kan je dus een key invoegen. (serial nr) En dan is ThemeXP geen 30 dagen trial meer, maar voor altijdquote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:41 schreef Eightball het volgende:
Leg eens uit...
Snap ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:29 schreef BMWM3 het volgende:
Met dat programmatje kan je dus een key invoegen. (serial nr) En dan is ThemeXP geen 30 dagen trial meer, maar voor altijd
Hmmm, even navragenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:32 schreef Eightball het volgende:
[..]
Snap ik.
-edit-
Euhm, wat is er mis met winXP ?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:59 schreef CasB het volgende:
Ik heb gelukkig geen windows xp...
Volgens mij is XP de beste OS van allemaal.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:00 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Euhm, wat is er mis met winXP ?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:02 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Volgens mij is XP de beste OS van allemaal.Maargoed.
Een service die standaard aan staat, "Remote Registry" heet en waarmee externe partijen je register kunnen wijzigen zonder tussenkomst van de gebruiker, om maar eens te beginnen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:00 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Euhm, wat is er mis met winXP ?
Zorgen dat je poort dichtstaatquote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Een service die standaard aan staat, "Remote Registry" heet en waarmee externe partijen je register kunnen wijzigen zonder tussenkomst van de gebruiker, om maar eens te beginnen.
Inderdaad, een normale standaard router biedt al voldoende bescherming dat praktisch alles al dicht is.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zorgen dat je poort dichtstaat
urrel? naam? (van de xp style dus he)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 07:22 schreef RAM_ het volgende:
[afbeelding]
De standaar meegeleverde firewall in XP ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad, een normale standaard router biedt al voldoende bescherming dat praktisch alles al dicht is.
Bovendien, remote registry staat standaard ook aan in Windows 2000.
Het Hardware-ID kun je vinden bij de Register... optie in het programma zelf. Dan 't andere programma en je hebt de serial.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:36 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Hmmm, even navragen![]()
![]()
Idemquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:14 schreef Tijn het volgende:
Ik heb al die theming-shit uitstaan en alles zo sober mogelijk ingesteld. Ik zit niet op de USS Enterprise ofzo.
Ik zou zeggen, vraag het de TS.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Wat moet dit in GC?
Windows XP is toch echt iets digitaals hoor.
Retehandig, hoef ik niet steeds naar beneden te lopen om wat te fixen op die pc.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Een service die standaard aan staat, "Remote Registry" heet en waarmee externe partijen je register kunnen wijzigen zonder tussenkomst van de gebruiker, om maar eens te beginnen.
en dit: Het enige echte 'post je desktop' topic dl.4quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:21 schreef CybPraetorian het volgende:
HINT: Check ook dit (hot) topic:
Samurize: De Ultieme Desktop Verfraaier...
kan je ook het eea aanpassen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |