Bij de zeeman hebben ze idd bakken... ik heb er zelf een tijdje gewerkt... maar als mensen daar sokken gaan kijken gooien ze alle maten door elkaar... en dan ben je weer een uur bezig alles op zn plek leggen en dan komt er weer een klant die erin graait opzoek naar de goede maat....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:46 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, maar bij zeeman hebben ze ook echt van die bakken, toch? Ik kwam er vroeger weleens voor sokken.
C&A is idd ook niet duur en een stuk rustiger, en ze hebben er toch af en toe erg leuke dingen (heb nog 2 mooie overhemden ervan.). Eigenlijk weet ik niet zo goed waar ik zelf altijd winkel, bij de Sting, denk ik, maar zeker niet alleen daar.
Vrouwen?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:06 schreef Keroppi het volgende:
Tsja in de dure winkels is de opzet vaak erg ruim want ze kunnen die 'verspilde' ruimte met gemak compenseren door de hogere marge op hun kleding. Bij de H&M gaat het vooral om het goedkoop zijn, dus dan moet er een optimum van kleding per m2 gehaald worden. Dus overvolle rekken! (Utrecht is een hel, daar staat alles zo dicht op elkaar dat je niet eens tussen de rekken kunt doorlopen).
En ja het terughangen, in 'dure' winkels doen ze dat voor je zodat alles op de goede plek terecht komt. Bij de H&M doen ze dat niet (personeel minimaliseren he) dus als mensen eindelijk dingen gepast hebben zijn ze dermate gefrustreerd door de lang wachttijden voor de pashokjes dat ze de kledingstukken ergens willekeurig in het rek hangen. En tsja het is niet handig maar soms is het wel bevoordelijk voor het 'goudzoekers' gevoel. Dat je net tussen de rode truien dat ene geweldige blauwe truitje vindt.
Okee vrouwen zijn een beetje vreemd
Dat is wel zo, maar herenkleding is ook vaak gevouwen en niet opgehangen hoor. Het is ook idd wel de winkelopzet die er om vraagt, maar toch, ik vind het nog steeds een slordige zooi. (En ze kijken je ook wel raar aan als je terugloopt naar het rek waar je iets vandaan haalde om het terug te hangen.)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:28 schreef Kyara het volgende:
Omdat vrouwenkleding niet fatsoenlijk op hangertjes blijft zitten. Dus dan heb je het net voor elkaar en dan dondert alles er weer af.
Maar als alles bij elkaar hangt dan zie je dat in 1xquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:08 schreef Toeps het volgende:
Keroppi heeft wel gelijk. Want joepie, wat ben ik blij als ik net één jasje in mijn maat gevonden heb, waarvan er geen anderen meer hangen!
Het ligt idd ook wel aan het winkelconcept, vol, en veel op hangertjes. In veel andere winkels zie je veel meer dingen opgevouwen in schappen of zo opgevouwen in de winkel, naats truien, broeken, en sweaters enzo opgehangen in rekken. Maar eigenlijk denk ik dat als het allemaal opgevouwen netjes op stapels zou liggen dat het dan een nog ergere zooi zou worden.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:28 schreef Kyara het volgende:
Omdat vrouwenkleding niet fatsoenlijk op hangertjes blijft zitten. Dus dan heb je het net voor elkaar en dan dondert alles er weer af.
Lekker ontopicquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:45 schreef UncleFunk het volgende:
H&M, niet mijn winkel. Kom er wel eens een enkele keer, maar meestal past de kleding me niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |