abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:55:03 #1
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_18967873
Ik was laatst voor het eerst sins een jaar of 5 bij de H&M, op een vrouwenafdeling nogwel. Dat krijg je als je een vriendin hebt heh. Anyway, wat me daar opviel was de enorme zooi!

Is het bij winkels als de H&M altijd zo'n zooi?Het lijkt wel of een stel barbaren die winkel geplunderd hebben, alles hangt scheef, overal ligt kleding op de grond, etc. Het is sowieso mega vol qua opzet, maar als je er iets afstoot dan hang je dat toch weer terug, en sowieso word alles scheef teruggehangen.

Bij veel winkels is het personeel constant bezig met kleding weer netjes vouwen etc. Maar bij de H&M en nog enkele andere winkels waar ik was of vluchtig naar binnen keek leken de verkoopsters en verkopers daar niet eens tijd voor te hebben; wat een puinzooi. Dit was me eigenlijk nooit eerder opgevallen.

Zijn meisjes/vrouwen nou echt veel slonziger en onopgeruimder als het om ruimtes gaat die niet van henzelf zijn? (Dat schijnt nl een bekend iets te zijn, ook qua toiletten.) Worden mensen in general niet netjes meer opgevoed? Het was echt een enorme zooi, daar kun je toch niet leuk winkelen, laat staan een beetje werken.
[KNE]-Mod
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:55:52 #2
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_18967890
In die winkels staat het inderdaad altijd zo vol met kleren dat je er niets een kunt lopen

Gelukkig heb ik geen vriendin meer
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:56:18 #3
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_18967902
de H&M isd altijd superdruk. en tja je weet hoe dat werkt met vrouwen en goedkope kleding. ik vind trouwens wel dat ze geen leuke kleding meer hebben. dus kome r weinig meer. vond het sowieso al een takkewinkel vanwege de drukte enzo.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18967927
Het is niets voor niets zo goedkoop, ik kom er regelmatig maar je moet wel uitkijken dat je geen uitgerekt shirt pakt ofzo, het is inderdaad nogal een zooi.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 8 mei 2004 @ 00:00:14 #5
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_18967991
Ik dacht dat het een beetje een cliche uit de Donald Duck enzo was, maar een winkel als deze doet het vrouwlijk geslacht weinig goeds; het lijkt wel alsof er een kudde gnoes doorheen is geraast.

Zoiets is mijzelf nooit opgevallen bij de winkels waar ik zelf kwom, wat of iets zegt over die winkels, of dat het in gemengde- en heren /jongensmodezaken gewoon netter is.
[KNE]-Mod
pi_18976278
Jah, ik baal dus altijd zo van de h&m omdat alles doorelkaar ligt, maarja, dat krijg je als het goedkoop is... dan word het een beestebende! Maar in amsterdam is het natuurlijk het ergst. Vroeger kocht ik er vaak, maar ik vind dat ze de laatste tijd steeds lelijkere dingen verkopen
pi_18977679
Het hangt wel een beetje af bij welke H&M je rondloopt. Ik vond die in Heerlen van de week een stuk overzichtelijker en minder chaotisch dan die in Rijswijk vandaag. In Rijswijk hingen de rekken ook bizar vol, terwijl dat in Heerlen volgens mij wat beter geregeld was.

Ik kom er zelden iig, maar heb er nu toch wel wat leuke dingen gehaald!
pi_18977801
ik vind de H&M altijd zo druk dat ik niet eens normaal kan kijken... ookal weet ik dat ze leuke dingen hebben... tis ook zo druk dat ik er zelf soms gewoon bang van wordt en de winkel uit móét... bah... H&M... daar koop ik bijna nooit wat.. geef mij maar gewoon de C&A daar is het niet zo druk enzo

Bij de zeeman is het trouwens ook altijd een rotzooi.. of ligt dat aan mij?
  zaterdag 8 mei 2004 @ 16:46:22 #9
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_18977986
Ja, maar bij zeeman hebben ze ook echt van die bakken, toch? Ik kwam er vroeger weleens voor sokken.

C&A is idd ook niet duur en een stuk rustiger, en ze hebben er toch af en toe erg leuke dingen (heb nog 2 mooie overhemden ervan.). Eigenlijk weet ik niet zo goed waar ik zelf altijd winkel, bij de Sting, denk ik, maar zeker niet alleen daar.
[KNE]-Mod
pi_18978051
Ze hangen daar ook altijd zo veel mogelijk kleren op de rekken. Dus als je er wat tussenuit wil pakken, valt de rest van het rek af. Vroeger hingen ze de gepaste kleding ook terug voor je als je het niet wilde hebbe, dat doen ze nu ook niet meer. Gevolg: iedereen hangt het maar ergens neer. Het zou goed zijn als ze eens wat meer personeel aan zouden nemen. Maar ja, dan worden de kleren ook weer duurder. Ik ga meestal gewoon niet op zaterdag of zondag shoppen bij de H&m. Dat scheelt ook.
pi_18978061
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 16:46 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, maar bij zeeman hebben ze ook echt van die bakken, toch? Ik kwam er vroeger weleens voor sokken.

C&A is idd ook niet duur en een stuk rustiger, en ze hebben er toch af en toe erg leuke dingen (heb nog 2 mooie overhemden ervan.). Eigenlijk weet ik niet zo goed waar ik zelf altijd winkel, bij de Sting, denk ik, maar zeker niet alleen daar.
Bij de zeeman hebben ze idd bakken... ik heb er zelf een tijdje gewerkt... maar als mensen daar sokken gaan kijken gooien ze alle maten door elkaar... en dan ben je weer een uur bezig alles op zn plek leggen en dan komt er weer een klant die erin graait opzoek naar de goede maat.... ben eruit eindelijk ook maar mee gestopt om alles goed en netjes te leggen.... en uiteindelijk ben ik ook weer gestopt met daar werken vanwege mijn niet zo aardige baas.....
  zaterdag 8 mei 2004 @ 17:00:41 #12
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_18978252
Ik koop nu sokken gewoon bij de Hema, daar is het ook altijd druk, maar wel netjes. (En meer huismoeders dan puber meisjes.)

Uiteindelijk zijn we niet eens bij de H&M geslaagd trouwens (Maar bij de Esprit, waar het trouwens extreem rustig was.)
[KNE]-Mod
  FOK!fossiel zaterdag 8 mei 2004 @ 17:06:47 #13
1455 Keroppi
kool kikker
pi_18978359
Tsja in de dure winkels is de opzet vaak erg ruim want ze kunnen die 'verspilde' ruimte met gemak compenseren door de hogere marge op hun kleding. Bij de H&M gaat het vooral om het goedkoop zijn, dus dan moet er een optimum van kleding per m2 gehaald worden. Dus overvolle rekken! (Utrecht is een hel, daar staat alles zo dicht op elkaar dat je niet eens tussen de rekken kunt doorlopen).

En ja het terughangen, in 'dure' winkels doen ze dat voor je zodat alles op de goede plek terecht komt. Bij de H&M doen ze dat niet (personeel minimaliseren he) dus als mensen eindelijk dingen gepast hebben zijn ze dermate gefrustreerd door de lang wachttijden voor de pashokjes dat ze de kledingstukken ergens willekeurig in het rek hangen. En tsja het is niet handig maar soms is het wel bevoordelijk voor het 'goudzoekers' gevoel. Dat je net tussen de rode truien dat ene geweldige blauwe truitje vindt.

Okee vrouwen zijn een beetje vreemd
Chick on a mission
pi_18978384
Keroppi heeft wel gelijk. Want joepie, wat ben ik blij als ik net één jasje in mijn maat gevonden heb, waarvan er geen anderen meer hangen!
pi_18978457
Nou, zoiets is mij ook al opgevallen. Als je zo op een zaterdag door de stad loopt en je kijk bij winkels binnen, die veel vrouwenkleding / schoenen etc verkopen, waar veel artikelen op een kleine ruimte staan. Dan is het net alsof dr een bom is ontploft.

Dan vraag ik me toch af: Waarom kunnen vrouwen niet es normaal iets terugleggen / hangen.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 17:28:42 #16
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_18978763
Omdat vrouwenkleding niet fatsoenlijk op hangertjes blijft zitten. Dus dan heb je het net voor elkaar en dan dondert alles er weer af.
pi_18979142
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:06 schreef Keroppi het volgende:
Tsja in de dure winkels is de opzet vaak erg ruim want ze kunnen die 'verspilde' ruimte met gemak compenseren door de hogere marge op hun kleding. Bij de H&M gaat het vooral om het goedkoop zijn, dus dan moet er een optimum van kleding per m2 gehaald worden. Dus overvolle rekken! (Utrecht is een hel, daar staat alles zo dicht op elkaar dat je niet eens tussen de rekken kunt doorlopen).

En ja het terughangen, in 'dure' winkels doen ze dat voor je zodat alles op de goede plek terecht komt. Bij de H&M doen ze dat niet (personeel minimaliseren he) dus als mensen eindelijk dingen gepast hebben zijn ze dermate gefrustreerd door de lang wachttijden voor de pashokjes dat ze de kledingstukken ergens willekeurig in het rek hangen. En tsja het is niet handig maar soms is het wel bevoordelijk voor het 'goudzoekers' gevoel. Dat je net tussen de rode truien dat ene geweldige blauwe truitje vindt.

Okee vrouwen zijn een beetje vreemd
Vrouwen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:16:01 #18
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_18979785
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:28 schreef Kyara het volgende:
Omdat vrouwenkleding niet fatsoenlijk op hangertjes blijft zitten. Dus dan heb je het net voor elkaar en dan dondert alles er weer af.
Dat is wel zo, maar herenkleding is ook vaak gevouwen en niet opgehangen hoor. Het is ook idd wel de winkelopzet die er om vraagt, maar toch, ik vind het nog steeds een slordige zooi. (En ze kijken je ook wel raar aan als je terugloopt naar het rek waar je iets vandaan haalde om het terug te hangen.)

Weird. Lol, je kunt wel zien dat ik er nooit kom, echt een heel nieuwe wereld gaat voor mij open. Ik zou het niet eens leuk vinden zo te winkelen. Ik kijk gewoon in een winkel bij de stapel of het rek wat me wat lijkt en ga dan kijken of ze mijn maat hebben. als alles zo door elkaar hangt ga je een hele winkel af alleen maar om erachter te komen dat jouw maat er niet is. (Wat ik dus sowieso vaak heb )
[KNE]-Mod
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:20:42 #19
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_18979901
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:08 schreef Toeps het volgende:
Keroppi heeft wel gelijk. Want joepie, wat ben ik blij als ik net één jasje in mijn maat gevonden heb, waarvan er geen anderen meer hangen!
Maar als alles bij elkaar hangt dan zie je dat in 1x

Of vragen natuurlijk; "Heeft u ook iets in maat x" maar dat zal ook wel niet kunnen..

Je kunt wel zien dat ik normaal hooguit met mijn moeder (die niet bij de H&M komt ) ging winkelen heh.
[KNE]-Mod
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:25:50 #20
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_18980042
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:28 schreef Kyara het volgende:
Het ligt idd ook wel aan het winkelconcept, vol, en veel op hangertjes. In veel andere winkels zie je veel meer dingen opgevouwen in schappen of zo opgevouwen in de winkel, naats truien, broeken, en sweaters enzo opgehangen in rekken. Maar eigenlijk denk ik dat als het allemaal opgevouwen netjes op stapels zou liggen dat het dan een nog ergere zooi zou worden.

Overhemden in herenmodezaken bijvoorbeeld hangen ook vaak niet netjes, wat onder meer een reden is ze opgevouwen te leggen. (Bij veel zaken zelfs ingepakt.) Dan hoef je alleen maar jouw maat te pakken. (Alleen is dan idd passen weer lastiger, maar voor een normaal overhemd hoeft dat ook eigenlijk vaak niet. Bij betere zaken kun je wel passen en laten vermaken natuurlijk, maar dat is ook zo in de damesmode.
[KNE]-Mod
pi_18980823
Ik kan ook bijna nooit kleren kopen bij H&M
ik liep laatst daar tegen een shirtje en een broek en ik heb het gepassen en gekocht maar verder ik kan daar niet op me gemak lekker rondneuzen
wat een rommelwinkel zeg.
En van meer pashokjes of kassa's hebben ze ook nog nooit gehoord.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 21:43:04 #22
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_18983427
H&M: Heleboel Meuk en daarom altijd een zootje ( en ook nog es kwalitatief slechte kleding dus zo goedkoop is het daar ook niet)
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
pi_18983480
H&M, niet mijn winkel. Kom er wel eens een enkele keer, maar meestal past de kleding me niet.
pi_18983521
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 21:45 schreef UncleFunk het volgende:
H&M, niet mijn winkel. Kom er wel eens een enkele keer, maar meestal past de kleding me niet.
Lekker ontopic
  zaterdag 8 mei 2004 @ 21:47:53 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_18983547
Ach ja, daarom kunnen ze de kleren zo lekker goedkoop houden
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')