abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:42:57 #301
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_19069778
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:39 schreef poemojn het volgende:
Hebben jullie trouwens wel eens van de LAM-methode gehoord? Da's borstvoeding geven op een bepaalde manier die de vruchtbaarheid vermindert.. Scheelt weer wat anticonceptiepilhormonen in de bv. Meer info: http://www.ouders.nl/mlam.htm
Ja heb er wel van gehoord, het heeft bij mij 16 maanden gewerkt, toen werd ik weer ongesteld en was ik ook weer vruchtbaar. Tot die tijd heel wat afge-jeweetwel-t maar ik werd maar niet zwanger (minder voeden was geen optie dus ik moest mijn tijdelijk onvruchtbaarheid uitzitten) Maar vanaf de eerst keer dat de mensis weer op gang was, raakte ik meteen zwanger.

Voorlopig is deze manier van voeden ook mijn alternatief voor anticonceptie maar vanaf een half jaar is dat steeds minder betrouwbaar, dus ik moet toch snel iets anders verzinnen
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:45:16 #302
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_19069844
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:30 schreef Knorretje het volgende:
Zei ik nog geen week geleden ofzo dat we de namen klaar hebben, nou nee dus. We beginnen overnieuw met verzinnen.

We hebben een meningsverschil, een roepnaam hoeft per definitie toch niet in de namen te staan ? Je kan het tch gewoon twee namen geven en de roepnaam uit bv die twee namen vormen ? Of het kind een lange naam geven als naam en als roepnaam de naam afgekort ?
Mijn ex heet Nanning Johannes. Roepnaam is Jan. Het is dus een afgeleide maar staat niet letterlijk in de namen.
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:49:22 #303
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19069950
Ik heb een jasje in maat 62/68 liggen, en verder veel vestjes, ook in kleinere maatjes. De eerste tijd groeien ze zo snel dat ik het zonde vind om een nog kleiner jasje te kopen, zeker middenin de zomer.

Als je met de kinderwagen naar buiten gaat kun je daar natuurlijk altijd een extra dekentje inleggen, dat scheelt ook al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')