Van een Bimota naar een BMW.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:10 schreef Patrick281 het volgende:
De Bimota was net wel weer bevallen qua zithouding en sturen .. maar ja blijft toch trekken iets anders.
Ik zou hem best willen hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ziet er goed uit maar als ik eerlijk ben...zelf zal ik hem (voorlopig) niet rijden![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
innerlijke tegenstrijdigheid
ik zou elke motor wel willen hebben, maar dat kan nu eenmaal niet. looks vind ik ook belangrijk, tuurlijk dit zal echt super rijden maar niks voor mijquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:21 schreef ReserveBandit het volgende:
[..]
Ik zou hem best willen hebben
Evenals een GS..... zijn ook vette dingen.
Een chopper of all/off-road hoef ik niet hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zou elke motor wel willen hebben, maar dat kan nu eenmaal niet. looks vind ik ook belangrijk, tuurlijk dit zal echt super rijden maar niks voor mij
Mwoah... een K1100LT is ook nog best aardig de bocht door te sleuren hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:15 schreef ReserveBandit het volgende:
Beter dan een K1100LT(Als je van sportief rijden houdt dan he)
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Van een Bimota naar een BMW.Het enige dat die twee gemeen hebben lijkt me de eerste letter van de naam?
Jij mist gewoon die ervaring om dat te zeggenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:23 schreef PatrickM het volgende:
Mwoah... een K1100LT is ook nog best aardig de bocht door te sleuren hoor
Oke... met een R1100S kun je nog een poeppie harder de bocht door
Mijn bek valt open.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:22 schreef ReserveBandit het volgende:
Ik vind het iig de mooiste BMW samen met de GS.
Ik denk dat je je toch echt vergistquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:25 schreef ReserveBandit het volgende:
[..]
Jij mist gewoon die ervaring om dat te zeggenNo offence....
Maar als je een Supersport gewend ben... is een K1100LT niet door de bocht te krijgen (figuurlijk dan he)
Ja euhhhhh.. GS lijkt mij wel cool om lekker offroad mee te raggen....quote:
* PatrickM denkt dat het eerder een gebrek aan ervaring is als je niet met een K1100LT hard de bocht door kan gaanquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:30 schreef ReserveBandit het volgende:
Been there, done that
Zie mijn edit, ennuh... BMW maakt motor juist met een nagenoeg 50/50 gewichtsverdeling. daarboven komt het lage zwaartepunt (i.v.m. een liggende 4 cilinder en boxer 2 cilinder). En dat is nou de reden waarom je een BMW relatief gezien hard de bocht door kanquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:33 schreef ReserveBandit het volgende:
Ten eerste zitten de onderdelen te snel aan de grond en ten tweede werkt het hoge gewicht gewoon tegen.....
Enne ik heb niet specifiek met een K1100LT gereden maar wel met een andere tourmotor die vrij aan de maat was
Ligt ook waar het balanspunt zit, volgens mij zit het balanspunt bij een tourmotor zoals de K1100LT boven je hoofd![]()
DNA-180 is ook 2-taktquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:18 schreef ReserveBandit het volgende:
Ik zou de DNA doen (4 takt toch?).... 2-takt is weer zo onderhoudsgevoelig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |