Ja, zoals Denemarken en Zweden!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:03 schreef ErikT het volgende:
Ik ben heel blij dat er ook nog andere teams meedoen op het EK, zodat er ook leuk voetbal op is.
Natuurlijk is een gelijkspel beter dan een nederlaag, maar je speelt hier wel tegen een elftal met Lahm, Novotny en Friedrichs, niet tegen geweldige voetballersquote:Op woensdag 16 juni 2004 01:09 schreef ThE-BaKeR het volgende:
Beter 1-1 dan 0-1. Jammer dat we niet hebben gewonnen van die Duitsers!![]()
Ja hallo. Wij voetbalden met Zenden, Van Bronckhorst, Van der Meyde en Bouma.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Natuurlijk is een gelijkspel beter dan een nederlaag, maar je speelt hier wel tegen een elftal met Lahm, Novotny en Friedrichs, niet tegen geweldige voetballers
Maar wij hadden reëele opties om daar fatsoenlijke spelers neer te zettenquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:27 schreef zjroentje het volgende:
Ja hallo. Wij voetbalden met Zenden, Van Bronckhorst, Van der Meyde en Bouma.
Nee daar worden de Duitsers bang van.
Ja, ik keek noodgedwongen naar op de Duitser en ik kan je en ding zeggen die gasten scheten 7 kleuren stront. Continu zaten ze zichzelf in de underdog positie te praten in trant van de 11 supersterren/popsterren van het Nederlands elftal tegen het matige Duitse elftal met als enige kracht het collectief.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bronckhorst is nog wel altijd een grote club speler....eerst arsenal en nu barcalona.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |