Hier dus verder..
5 pagina's doorgenomen, nog steeds geen antwoord op m'n vragen kunnen vinden (Samson
![]()
), de meesten waren al in een verder gevorderd stadium en kampten met andere problemen..
Bij deze..
Als je al jongen dik haar hebt en je wil het 'lang' laten groeien dus ongeveer een lengte dit tot je mond komt.. is het dan niet beter/mooier om je haar uit te laten dunnen??
Dan staat het niet zo bol/hoog als je het naar achteren hebt en het kost dan aanzienlijk minder gel/wax als je het naar achteren wilt doen.
Als je dus (half) lang haar hebt, wat kan je dan het beste gebruiken, gel of wax.. en wat voor soort/merk?
Ik gebruik(te) die rode pot brylcream voor een lange tijd, maar dat is moeilijk uit je haar te krijgen, ik vind het stinken en het is altijd zo vettig.. Nu gebruik ik (tijdelijk) zo'n grote pot flutgel waarvan je haar gewoon hard wordt, vind het niet echt wat.. en als je door je haar wrijft/strijkt, lijkt het na een tijdje net alsof je roos hebt..
![]()
Heb wel eens gehoord/gelezen dat als je (half) lang haar hebt je dan 'wetlook' gel moet gebruiken.. Welk merk enz??
Kan iemand alles even voor me ophelderen?
P.S. ik heb ook een slag in m'n haar vandaar dat het nog wel eens 'bol'/hoog wil staan als ik het naar achteren doe..