Dat is in een notedop waar jullie al 4(!!!!!) hele topics mee gevuld hebben?!? Meer is er nl volgens mij nietquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:41 schreef nikky. het volgende:
tip: niet te vaak naar de kapper
als je het laat knippen niet te veel eraf maar een centimeter zodat het weer recht is
je was een minuut sneller joran joranquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:39 schreef Joran-Joran het volgende:
[Centraal] Ik wil mijn haar laten groeien #4 was vol, dus hier verder
je weet nooit of er nieuwe ontwikkelingen zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:42 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat is in een notedop waar jullie al 4(!!!!!) hele topics mee gevuld hebben?!? Meer is er nl volgens mij niet
ja klopt,quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:43 schreef nikky. het volgende:
[..]
je weet nooit of er nieuwe ontwikkelingen zijn
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:42 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat is in een notedop waar jullie al 4(!!!!!) hele topics mee gevuld hebben?!?
haha, je hebt gelijk, maar het is gewoon nodig om gemotiveerd te blijven om ook anderen er mee bezig te zien, toch steeds horen dat het de moeite waard is om even door te zettenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:42 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat is in een notedop waar jullie al 4(!!!!!) hele topics mee gevuld hebben?!? Meer is er nl volgens mij niet
hmm kwam deze quote niet voor in deel 3quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mannen met lang haar zijn mooi!!
Mits ze het goed verzorgen
jouw avatar verveelt nog steeds nietquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:46 schreef Ingrate het volgende:
begint te vervelen die topics over haar lang laten groeien
was het maar zo simpel!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:50 schreef alsem het volgende:
hoe laat je je haar lang groeien?
Niks doen! dat gaat vanzelf!
zo simpel is het wel, alleen het neemt zo veel tijd in beslagquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:52 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
was het maar zo simpel!![]()
ook natuutlijk veel groente etenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:50 schreef alsem het volgende:
hoe laat je je haar lang groeien?
Niks doen! dat gaat vanzelf!
natuurlijk niet dat kamt ie naar achterquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:53 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
[afbeelding]
heeft hij net boven zijn oren weglaten scheren of niet? ik bedoel met tondeuse ofzo..
dus een soort lijntje van ongeveer 1/2 cm ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |