Dat is in een notedop waar jullie al 4(!!!!!) hele topics mee gevuld hebben?!? Meer is er nl volgens mij nietquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:41 schreef nikky. het volgende:
tip: niet te vaak naar de kapper
als je het laat knippen niet te veel eraf maar een centimeter zodat het weer recht is
je was een minuut sneller joran joranquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:39 schreef Joran-Joran het volgende:
[Centraal] Ik wil mijn haar laten groeien #4 was vol, dus hier verder
je weet nooit of er nieuwe ontwikkelingen zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:42 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat is in een notedop waar jullie al 4(!!!!!) hele topics mee gevuld hebben?!? Meer is er nl volgens mij niet
ja klopt,quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:43 schreef nikky. het volgende:
[..]
je weet nooit of er nieuwe ontwikkelingen zijn
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:42 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat is in een notedop waar jullie al 4(!!!!!) hele topics mee gevuld hebben?!?
haha, je hebt gelijk, maar het is gewoon nodig om gemotiveerd te blijven om ook anderen er mee bezig te zien, toch steeds horen dat het de moeite waard is om even door te zettenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:42 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat is in een notedop waar jullie al 4(!!!!!) hele topics mee gevuld hebben?!? Meer is er nl volgens mij niet
hmm kwam deze quote niet voor in deel 3quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mannen met lang haar zijn mooi!!
Mits ze het goed verzorgen
jouw avatar verveelt nog steeds nietquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:46 schreef Ingrate het volgende:
begint te vervelen die topics over haar lang laten groeien
was het maar zo simpel!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:50 schreef alsem het volgende:
hoe laat je je haar lang groeien?
Niks doen! dat gaat vanzelf!
zo simpel is het wel, alleen het neemt zo veel tijd in beslagquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:52 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
was het maar zo simpel!![]()
ook natuutlijk veel groente etenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:50 schreef alsem het volgende:
hoe laat je je haar lang groeien?
Niks doen! dat gaat vanzelf!
natuurlijk niet dat kamt ie naar achterquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:53 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
[afbeelding]
heeft hij net boven zijn oren weglaten scheren of niet? ik bedoel met tondeuse ofzo..
dus een soort lijntje van ongeveer 1/2 cm ofzo
dezelfde gozer maar dan nog langer haarquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:58 schreef r00d het volgende:
Dan mag deze er ook weer in
[afbeelding]
Kunnen we niet beter een faq samenstellen?
Helaas ook nog steeds de ideale gel niet gevonden. Veel 'roos'.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:51 schreef OldJeller het volgende:
Herkenbaar verhaal
Maar hier is hij lelijk?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:05 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
dezelfde gozer maar dan nog langer haar
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd het lijkt wel een slechte bijrol in Interview with the vampire, te lang is dus ook niet altijd mooi....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:10 schreef cLau- het volgende:
[..]
Maar hier is hij lelijk?![]()
![]()
ik vind het ook niet mooiquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:19 schreef Samson het volgende:
[..]
Idd het lijkt wel een slechte bijrol in Interview with the vampire, te lang is dus ook niet altijd mooi....
Haha oke, en wat vind je ervanquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:57 schreef MadGuy het volgende:
Inderdaad die opmerking!
Sjessus wat gaat dat snel die topics! En van een mooie degelijke openingspost met foto's en alles hebben we ook nog nooit gehoord zeker?
Voorstel: Laten we voortaan de links naar de vorige topics verzamelen, foto's erbij halen die al een paar keer langs zijn gekomen van suggesties voor modellen (I call Jonathan Jackson, maar niet dat gruwelijke lelijke lange haar!) en uiteraard ook deze twee Adversus linkjes:
http://www.adversus.nl/beauty/haarwassen.html
http://www.adversus.nl/beauty/stylinglangehaar.html
En mijn collage, naast die foto van Jonathan Jackson en andere suggestiefoto's:
http://members.chello.nl/msluymers/images/kapsel/collage.gif
Wanneer is een topic überhaupt vol? Na 6 pagina's?
Annie wees, ik wil mijn haar ook nog steeds langer!
ja dat is agim kaba uit as the worls turnsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:39 schreef MadGuy het volgende:
@ Joran-Joran: Het was half geinend bedoeld, mijn post, maar het is wel een leuke OP zo inderdaad. Suggesties zijn verder welkom!Keep the soul alive, LOL
@ DarcMarc: damn, dat is een topkapsel. Is dat dat ventje uit die soap As The World Turns? Dat zou ik ook kunnen met mijn soort haar. Sterker nog, daar wil ik naar toe!Zie ook Jonathan Jackson dus...
Aaron Snyderquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:15 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
ja dat is agim kaba uit as the worls turns![]()
Nou, ik zou dat kapsel best willen! Maar zo te zien is het helemaal flink lang, en het lijkt alsof er flink wat brylcream inzit ofzoiets, flinke vette troep... ach, gewoon je haar een paar weken niet wassenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:02 schreef Joran-Joran het volgende:
IK bén gewoon cool
OT: dat haar van Orlando Bloom is wel gaaf,
[afbeelding]
deze dus, maar denken jullie dat het alleen rond de vijf minuten dat die foto genomen werd goed zat of is het wel een praktisch (haalbaar) kapsel?
Achter wil ik het wel wat korter eigenlijk
jij gaat dus voor de hippy lookquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:32 schreef super-muffin het volgende:
das allemaal zo kort.. niets voor mij
Ik vind je haar wel cool op de foto's! Ik zou zeker niet klagen als ik jou wasquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:09 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
`
Mike Kasnoffquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:45 schreef DarcMarc het volgende:
en deze acteur uit as the world turns
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nivea heeft wel shampoo 'for men' die het haar wat 'dikker' maakt. Je haar wordt er volgens mij niet werkelijk dikker van maar het voelt wel wat stugger aan. Wie weet is dat een oplossing?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:30 schreef Disorder het volgende:
Ik ben m'n haar ook lang aan het laten groeien. Ik wil een model alá Kurt Cobain, Aphex Twin. Iets in die buurt. Maar ik wil het ook wat dikker. Is daar niet wat aan te doen?
Zo lang is het van mij nu ook ongeveer.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:03 schreef TwztId het volgende:
We zijn al aardig op weg...
Mijn haar inmiddels... Versie.crappycamera
[afbeelding]
Zal nog wel is een keer een betere foto maken![]()
dat van mij nog lang nietquote:Op zondag 9 mei 2004 02:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
Zo lang is het van mij nu ook ongeveer.
eenvoudigweg regelmatig aan zee rondhangen... dat scheelt een flinke slok op een borrelquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:30 schreef Disorder het volgende:
Ik ben m'n haar ook lang aan het laten groeien. Ik wil een model alá Kurt Cobain, Aphex Twin. Iets in die buurt. Maar ik wil het ook wat dikker. Is daar niet wat aan te doen?
dat duurt voor mij ook nog wel een tijdjequote:Op zondag 9 mei 2004 02:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
Even ver als ik.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:03 schreef TwztId het volgende:
We zijn al aardig op weg...
Mijn haar inmiddels...
Zal nog wel is een keer een betere foto maken![]()
aarrgh nee! niet als mijquote:Op zondag 9 mei 2004 13:40 schreef Lucske het volgende:
[..]
Even ver als mij
Ja hé, taalfoutje?quote:Op zondag 9 mei 2004 13:48 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
aarrgh nee! niet als mij
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:30 schreef Disorder het volgende:
whehe, ik hoor nu wel us van vrienden (najah vriendenquote:Op zondag 9 mei 2004 17:33 schreef super-muffin het volgende:
ik krijg veel complimentjes over mn haar in de trant van: oh dat lange haar staat je goed! het staat echt leuk bij je..
doet me erg goed
mmm ik denk dat lang (in mijn omgeving) toch wel erg vaak voorkomt. Zowel in 't Gooi waar ik vandaan kom als in Enschede waar een deel natuurlijk de studentikoze look verkiest.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
whehe, ik hoor nu wel us van vrienden (najah vrienden) je gaat je haar toch niet lang doen he?? dan ben je zo anders enzo , dat is lelijk... ja dan ben je anders??? ja duh...!! ik hoef niet zo´n massa-product te zijn
Fotootjequote:Op zondag 9 mei 2004 02:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
de zelfde mensen die de bovenstaande opmerkingen maakte zeiden het zelfde tegen mij, toen het nog kort wasquote:Op zondag 9 mei 2004 17:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
whehe, ik hoor nu wel us van vrienden (najah vrienden) je gaat je haar toch niet lang doen he?? dan ben je zo anders enzo , dat is lelijk... ja dan ben je anders??? ja duh...!! ik hoef niet zo´n massa-product te zijn
Plaats eerst zelf maar eens een fotootjequote:Op zondag 9 mei 2004 17:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Fotootje![]()
![]()
.
]quote:Op zondag 9 mei 2004 17:53 schreef yohan.nl het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk gisteren in Kopspijkers:
[afbeelding]
haha, ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 9 mei 2004 18:18 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
]
Beetje een rotkop, dat haar is wel oké!
Studentikoos, lachuh man!quote:Op zondag 9 mei 2004 17:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
mmm ik denk dat lang (in mijn omgeving) toch wel erg vaak voorkomt. Zowel in 't Gooi waar ik vandaan kom als in Enschede waar een deel natuurlijk de studentikoze look verkiest.
dan moet je maar weer je haar wassenquote:Op zondag 9 mei 2004 19:58 schreef MadGuy het volgende:
Wow... Ik ben even sprakeloos... Voor het eerst dat mijn haar weer volkomen ruk zit. En dan is er écht niets aan te doen...
Ik wil dat het wat leuker gaat zitten *huilerdehuil*
hij heeft het net als die gozer zitten van box bottlequote:Op zondag 9 mei 2004 17:53 schreef yohan.nl het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk gisteren in Kopspijkers:
[afbeelding]
Huilie!quote:Op zondag 9 mei 2004 19:58 schreef MadGuy het volgende:
Wow... Ik ben even sprakeloos... Voor het eerst dat mijn haar weer volkomen ruk zit. En dan is er écht niets aan te doen...
Ik wil dat het wat leuker gaat zitten *huilerdehuil*
ja, dat vond ik ook, dat haar zit wel redelijk daarquote:Op zondag 9 mei 2004 18:18 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
]
Beetje een rotkop, dat haar is wel oké!
whahaha..... dat kan dus ook gebeuren , ach we zullen vanzelf zien.. en ook al vinden ze het niet mooi, boeiend....quote:Op zondag 9 mei 2004 17:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
de zelfde mensen die de bovenstaande opmerkingen maakte zeiden het zelfde tegen mij, toen het nog kort was
Dat is het juist. Ik heb het gewassen en het wordt dan gewoon onhandelbaar. En kut, Lacoste, dat is waar ook... Foto's... Straal vergeten!quote:Op zondag 9 mei 2004 20:02 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
dan moet je maar weer je haar wassenmijn haar was vandaag ook bagger vet
![]()
nu niet meer![]()
Box Bottle?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:05 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
hij heeft het net als die gozer zitten van box bottle![]()
Inderdaad, het lijkt me mentaal en fysiek gewoon té zwaar om vol te houden, ik denk dat ik het maar opgeef.quote:Op maandag 10 mei 2004 02:15 schreef riley het volgende:
Ik heb het geprobeerd, ben een eind gekomen, en heb opgegeven.
Niet te doen gewoon
Nouja misschien heb ik er de kop niet voor maar de periode tussen enigzins 'mooi lang' en een compleet vergroeide mafia-haircut duurde me toch echt te lang. Langer dan 3 maanden bad hair days gaan me wel de keel uit hangen jaquote:Op maandag 10 mei 2004 02:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt me mentaal en fysiek gewoon té zwaar om vol te houden, ik denk dat ik het maar opgeef..
Mwoooah, hier zullen de wijven ook niet direct voor plat gaan, maar het boeit me niet zo, ik loop wel vaker voor lul:quote:Op maandag 10 mei 2004 02:19 schreef riley het volgende:
Nouja misschien heb ik er de kop niet voor maar de periode tussen enigzins 'mooi lang' en een compleet vergroeide mafia-haircut duurde me toch echt te lang. Langer dan 3 maanden bad hair days gaan me wel de keel uit hangen ja
the beatles ARE alivequote:Op maandag 10 mei 2004 02:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwoooah, hier zullen de wijven ook niet direct voor plat gaan, maar het boeit me niet zo, ik loop wel vaker voor lul:
[afbeelding]
Ah ik zat daar al wel flink voorbij.. Ik kon praktisch niets meer zien eigenlijkquote:Op maandag 10 mei 2004 02:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwoooah, hier zullen de wijven ook niet direct voor plat gaan, maar het boeit me niet zo, ik loop wel vaker voor lul:
[afbeelding]
Je zit er de hele avond al tegenaan te kijken, maar nú moet je met zo'n opmerking komenquote:Op maandag 10 mei 2004 02:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
the beatles ARE alive
Ik ben nog maar net het stadium voorbij dat men tegen me zei dat ik eens naar de kapper moest...quote:Op maandag 10 mei 2004 02:59 schreef riley het volgende:
Ah ik zat daar al wel flink voorbij.. Ik kon praktisch niets meer zien eigenlijk
1) ik ben de hele avond weg geweestquote:Op maandag 10 mei 2004 03:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je zit er de hele avond al tegenaan te kijken, maar nú moet je met zo'n opmerking komen.
quote:Op maandag 10 mei 2004 03:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben nog maar net het stadium voorbij dat men tegen me zei dat ik eens naar de kapper moest...
En aangezien ik daar geen zin in had, besloot ik maar om het langer te laten groeien.
OK, het gaat er morgen dus gewoon allemaal afquote:Op maandag 10 mei 2004 03:04 schreef riley het volgende:
Een maandje? Er komt nadat je een bepaalde lengte heb bereikt een flinke portie slack in de groei van je haar meestal. Althans, dat was mijn ervaring. En die lengte is meestal nog niet toereikend
beetje pimpen dusquote:Op maandag 10 mei 2004 03:21 schreef riley het volgende:
[afbeelding]
Ik kon dit er wel mee zo ongeveer. Heb ook wel eens met dergelijke kleding aan wat van die foto's lopen maken
Ik ben nu sinds oktober 2003 bezigquote:Op maandag 10 mei 2004 03:06 schreef riley het volgende:
Ik heb het 6 maanden aangezien. Maar wie weet groeit jouw haar wel veel harder
Dat is half half lang haar... 0,5*0,5=0,25... Kwart lang haar dus?quote:Op maandag 10 mei 2004 11:41 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Ik ben nu sinds oktober 2003 bezig
Het hangt er een beetje vanaf hoe lang het is als je begint, en hoe lang je het wilt. Maar voor semi half lang haar ben je al snel een jaar bezig voordat er een goede lengte / goed model in zit.
Gemiddeld genomen groeit haar per maand 1cm, dus reken maar vast uit hoe lang het nog duurt
hehequote:Op maandag 10 mei 2004 11:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat is half half lang haar... 0,5*0,5=0,25... Kwart lang haar dus?![]()
Maar je bent inderdaad rustig een jaar bezig voordat het een beetje leuk zit weer
jajaja , ik weer met me grote moelquote:Op maandag 10 mei 2004 13:01 schreef r00d het volgende:
Ik denk dat mijn haar dan dubbel kort is..... ofzo
Hoe krijg je et zo plat??quote:Op maandag 10 mei 2004 01:26 schreef SaferSephy het volgende:
ben pas eigenljjk begonnen met het uit laten groeien van m'n haar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar ik wil het niet zoals je hier op de meeste foto's ziet...ik ga meer voor het madrad / emo achtigemaar ik moet effe naar de kapper om een pre modelletje te laten knippen...mijn "bangs" (haar dat over het voorhoofd valt moet nog langer en dikker)
ziet eruit als gewoon steil haarquote:Op maandag 10 mei 2004 15:18 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Hoe krijg je et zo plat??
Wat een stelletje apen zijn dat! Vooral die iceberg ziet er echt te belachelijk uitquote:Op maandag 10 mei 2004 16:06 schreef -roGue- het volgende:
Ik moet zeggen, de trends van deze zomer vind ik maar matig:
http://www.adversus.nl/beauty/haartrends_lang.html
Och, als ik er een beetje gel ingooi valt het allemaal nog wel meequote:Op maandag 10 mei 2004 02:59 schreef riley het volgende:
Ah ik zat daar al wel flink voorbij.. Ik kon praktisch niets meer zien eigenlijk
je hebt nog een lange weg te gaanquote:Op maandag 10 mei 2004 16:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, als ik er een beetje gel ingooi valt het allemaal nog wel mee.
[afbeelding]
enigquote:Op maandag 10 mei 2004 16:10 schreef riley het volgende:
Ik ga het ook maar weer proberen, is net besloten
Mwoaaah, van dit (zonder gel/kammen):quote:Op maandag 10 mei 2004 16:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
je hebt nog een lange weg te gaan
haiquote:Op maandag 10 mei 2004 16:35 schreef riley het volgende:
[..]
Hey![]()
jodyyyyyyyyyyy :shiny:quote:Op maandag 10 mei 2004 16:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwoaaah, van dit (zonder gel/kammen):
[afbeelding]
naar dit:
[afbeelding]
zal denk ik maar een maandje ofzo duren.
niet bepaald enig he :shiny:quote:Op maandag 10 mei 2004 16:43 schreef riley het volgende:
Que si, que no
Nou zegquote:Op maandag 10 mei 2004 16:46 schreef Marloes het volgende:
[..]
niet bepaald enig he :shiny:
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:41 schreef Marloes het volgende:
jodyyyyyyyyyyy :shiny:
Snap je 'm niet?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zie de overeenkomst met Jody Bernal niet echtquote:Op maandag 10 mei 2004 16:49 schreef Marloes het volgende:
[..]
Snap je 'm niet?
Nouja geeft niet!
Nou ik welquote:Op maandag 10 mei 2004 16:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zie de overeenkomst met Jody Bernal niet echt.
Ik quote mijn eigen msg ffquote:Op zondag 9 mei 2004 21:47 schreef Furble het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat lijkt mij wel watdaar ga ik voor!
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:51 schreef Marloes het volgende:
Nou ik wel
nee denk het niet. Beetje gel wax en je bent wel klaar. Hans is natuurlijk wel een held, wie wil nou niet op 'm lijkenquote:Op maandag 10 mei 2004 16:55 schreef Furble het volgende:
[..]
Ik quote mijn eigen msg ff
Heeft er iemand tips om ze zo te krijgen? Is eigenlijk precies hoe ik ze wil hebbenIs dat moeilijk?
bang bangquote:Op maandag 10 mei 2004 16:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb geen sikje
Ik heb geen lange bakkebaarden
Ik draag geen bril
Ik heb een andere haarkleur
Ik heb een ander kapsel
Ik heb een veel lichtere huidskleur
Maar voor de rest lijkt het inderdaad sprékend.
Ik sinds anderhalf jaar. Het zal ongeveer nog 6/7 maanden duren voordat het op mijn gewenste lengte is.quote:Op maandag 10 mei 2004 01:41 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ik ga al die topics niet doorlezen maar hoeveel van de mannen die in de eerste twee-drie topics zijnbegonnen met het te laten groeien doen dit nog steeds?
inderdaad! wat een kut kapselsquote:Op maandag 10 mei 2004 16:06 schreef -roGue- het volgende:
Ik moet zeggen, de trends van deze zomer vind ik maar matig:
http://www.adversus.nl/beauty/haartrends_lang.html
echt wel wat meer dan een maand hoor, ik denk een maand of drie..quote:Op maandag 10 mei 2004 16:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
naar dit:
[afbeelding]
Vanaf deel 1 alquote:Op maandag 10 mei 2004 01:41 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ik ga al die topics niet doorlezen maar hoeveel van de mannen die in de eerste twee-drie topics zijnbegonnen met het te laten groeien doen dit nog steeds?
gelwax is toch heel stevig? echt van dat plakkerige spul? heb t n tijd gehad van de hema (weet niet of t daaraan lagquote:Op maandag 10 mei 2004 16:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
nee denk het niet. Beetje gel wax en je bent wel klaar. Hans is natuurlijk wel een held, wie wil nou niet op 'm lijken
Je moet wel haar hebben met een lichte slag, dan is het niet zo'n probleem.
jezuss!! wat groeit jou haar dan langzaamquote:Op maandag 10 mei 2004 17:49 schreef TwztId het volgende:
[..]
Vanaf deel 1 al![]()
Het zal nog wel een stuk of 5-6 delen duren voordat ik het gewenste resultaat heb![]()
Omdat je met 'lang' haar vaker met je handen door je haar gaat is die goedkope gel geen aanrader. Dat is er zo uit en binnen no time heb je een rare pluizebolquote:Op maandag 10 mei 2004 17:59 schreef Furble het volgende:
[..]
gelwax is toch heel stevig? echt van dat plakkerige spul? heb t n tijd gehad van de hema (weet niet of t daaraan lag) maar dan vind ik goedkope gel toch beter
maar als jij t zegt
en ik heb wel n lichte slag dr in
ahum, ik zit er geloof ik ook al in vanaf deel 1, maar ben ook al een keer afgehaakt, omdat ik het niet meer zag zitten, ben dus nu met de 2e poging bezig, en ik moet zeggen dat het nu in het voorjaar als een tierelier gaat, werkt bij mij beter dan in de winter, haha, ik lijk wel een plant zoals het nu gaat (nope het is niet groen, maar gaat gewoon sneller nuquote:Op maandag 10 mei 2004 17:49 schreef TwztId het volgende:
[..]
Vanaf deel 1 al![]()
Het zal nog wel een stuk of 5-6 delen duren voordat ik het gewenste resultaat heb![]()
of hij wil zn haar heel lang hebben, niet zo 'lang' als je veel ziet in dit topicquote:Op maandag 10 mei 2004 17:59 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
jezuss!! wat groeit jou haar dan langzaamik heb het voordeel dat m,n haar tieves snel groeit
![]()
heb daarom ook maar gekozen om het lang te laten groeien zat om de 5 weken bij de kapper
en dat was ik zat, ik zat bij deel 3 in het topic
Je werkt bij de H&M toch?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
naar dit:
[afbeelding]
Huhquote:Op maandag 10 mei 2004 18:43 schreef schatje het volgende:
Je werkt bij de H&M toch?
Wat doe je nog in dit topic. Ksst.quote:Op maandag 10 mei 2004 03:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
OK, het gaat er morgen dus gewoon allemaal af
Mijn haar groeit inderdaad HEEL erg langzaam...quote:Op maandag 10 mei 2004 17:59 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
jezuss!! wat groeit jou haar dan langzaamik heb het voordeel dat m,n haar tieves snel groeit
![]()
heb daarom ook maar gekozen om het lang te laten groeien zat om de 5 weken bij de kapper
en dat was ik zat, ik zat bij deel 3 in het topic
Nope, ik ga voor de "Kurt Cobain Look"quote:Op maandag 10 mei 2004 18:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
of hij wil zn haar heel lang hebben, niet zo 'lang' als je veel ziet in dit topic
Tja...quote:Op maandag 10 mei 2004 19:16 schreef super-muffin het volgende:
wow, dat gaat dan wel heel erg lang duren..
ik ga trouwens ook voor een beetje die look, kben nu al bijna 10 maanden bezig..
Ben je echt 10 maanden niet naar de kapper geweest? ook niet om het evt wat bij te laten knippen of zo? puntjes of zoiets? Misschien is het trouwens wel de beste manier, de pogingen mislukken nl ook heel veel omdat de kapper er altijd teveel afhaaltquote:Op maandag 10 mei 2004 19:16 schreef super-muffin het volgende:
wow, dat gaat dan wel heel erg lang duren..
ik ga trouwens ook voor een beetje die look, kben nu al bijna 10 maanden bezig..
Ik hoor t al, dat wordt ff doorbijten voor mij....quote:Op maandag 10 mei 2004 19:33 schreef super-muffin het volgende:
ik ben een keer naar de kapper geweest, voor kerst
maar voor de rest niet naar de kapper geweest..
maar dat zijn geen 10 maanden maar 5 maandenquote:Op maandag 10 mei 2004 19:33 schreef super-muffin het volgende:
ik ben een keer naar de kapper geweest, voor kerst
maar voor de rest niet naar de kapper geweest..
zeker!! jou haar groeit ook mega snel rOOdquote:Op maandag 10 mei 2004 19:52 schreef r00d het volgende:
Komt toch al aardig in de richting???
[afbeelding]
Je moet het wel een beetje in laagjes laten knippen als ik zo kijk. Bij jou zit het aan de zijkant nu beetje 'anders'quote:Op maandag 10 mei 2004 19:52 schreef r00d het volgende:
[afbeelding]
Dat is inderdaad een heel stoer kapsel jaquote:Op maandag 10 mei 2004 20:43 schreef _Alone het volgende:
heeft iemand de large van julie (kom op zeg ik hoop toch van wel) check dan eens pagina 167 rechts onderaan, ik wil het zo maar dan niet iets langer.
voor de mensen die geen large hebben.............ik heb geen scanner dus ik kan het niet laten zien.........sorry...
Nou ik weet wat voor een figuren daar in staan en dan stemt het me niet vrolijk:o. Maar kan iemand die wel een scanner en de large thuis heeft de pic even scannen? Ik ben evengoed wel benieuwd.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:43 schreef _Alone het volgende:
heeft iemand de large van julie (kom op zeg ik hoop toch van wel) check dan eens pagina 167 rechts onderaan, ik wil het zo maar dan niet iets langer.
voor de mensen die geen large hebben.............ik heb geen scanner dus ik kan het niet laten zien.........sorry...
ik heb een large, ik moet zo stoppen van mn pa, dus ik scan um ff morgen in als mn scanner het doet, maar ik weet wel welke je bedoelt!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:43 schreef _Alone het volgende:
hetzelfde hier. Maar toch zei de kapper vandaag dat er eindelijk schot inkwam. Ook deze keer is er maar heeeeeel weinig vanaf gegaan. Gelukkig. Ze raadde me overigens wax van keune aan, niet zo vettig ook.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:08 schreef TwztId het volgende:
[..]
Mijn haar groeit inderdaad HEEL erg langzaam...![]()
Ik ben ook wel een tijdje bezig, maar heb het wel regelmatig laten knippen. Echt heel lang is het dus niet nee. Al met al gok ik zo'n 1,5 tot 2 jaarquote:Op maandag 10 mei 2004 22:27 schreef Credence het volgende:
Hmm.. zou ik dan van iedereen in dit topic het langste bezig zijn?
Ben begonnen in herfst 2002... nu zo'n anderhalf jaar dus
Ik ga niet voor een bepaalde look ofzo, maar wil 't wel flink lang, kmoet het ooit gewoon gehad hebben
Hee ik dacht dat ik de enige was. Heb hetzelfde probleem! Je kan twee dingen doen... of heel vaak naar de kapper gaan en het laten uitdunnen.... of het opgeven. Ik heb het laatste gedaan en draag mn haar in een pony naar voren. (zie fotoboek)quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:51 schreef OldJeller het volgende:
Als je al jongen dik haar hebt en je wil het 'lang' laten groeien dus ongeveer een lengte dit tot je mond komt.. is het dan niet beter/mooier om je haar uit te laten dunnen??
Dan staat het niet zo bol/hoog als je het naar achteren hebt en het kost dan aanzienlijk minder gel/wax als je het naar achteren wilt doen.
Als je dus (half) lang haar hebt, wat kan je dan het beste gebruiken, gel of wax.. en wat voor soort/merk?
P.S. ik heb ook een slag in m'n haar vandaar dat het nog wel eens 'bol'/hoog wil staan als ik het naar achteren doe..![]()
Ik stel het naar de kapper gaan maar zo lang mogelijk uitquote:Op maandag 10 mei 2004 20:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je moet het wel een beetje in laagjes laten knippen als ik zo kijk. Bij jou zit het aan de zijkant nu beetje 'anders'
wel geinig die stylingtips van mannen onder elkaarquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:07 schreef yohan.nl het volgende:
Hoe krijg ik mn haar wat steiler?
Het heeft de neiging om te golven, en daardoor wordt het te hoog... Uitdunnen is wellicht een optie, iemand verder nog ideeën?
Je haar steiler krijgen is echt hopeloos, het is mij nog niet gelukt. Soms draag ik weleens een pet als ik een bad hairday heb en daarna is m'n haar vaak wel wat steiler en zit het de rest van de dag, als ik weer naar buiten ga, goedquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:07 schreef yohan.nl het volgende:
Hoe krijg ik mn haar wat steiler?
Het heeft de neiging om te golven, en daardoor wordt het te hoog... Uitdunnen is wellicht een optie, iemand verder nog ideeën?
Op die vorige foto had je veel dikker en krulleriger haar...quote:Op maandag 10 mei 2004 19:52 schreef r00d het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is dat van dat hele 'rulle' spul wat je nauwelijk in je haar krijg, of niet? Ik heb ook weleens mad gum van schwarzkopf ofzo gebruikt... het matte effect was cool, maar je haar verandert in één grote klit was mijn ervaring.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:54 schreef JonDZ het volgende:
Omdat ik ook bezig ben... (klinkt raar) met mijn haar te laten groeien even een tip:
Van nature heb ik krullend haar, maar als ik deze styling gum gebruik op droog haar kam ik het zo steil.
[afbeelding]
Mjah, in je haar krijgen is geen punt, het is op zich wel aardig 'vloeibaar'. Alleen als je de volgende ochtend wakker word is inderdaad niet altijd even plezierig om een kam door je haar te gooien. Maar doorgaans douche ik iedere ochtend dus voor mij is het in ieder geval geen punt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van dat hele 'rulle' spul wat je nauwelijk in je haar krijg, of niet? Ik heb ook weleens mad gum van schwarzkopf ofzo gebruikt... het matte effect was cool, maar je haar verandert in één grote klit was mijn ervaring.
Ik douche ook 'sochtends maar dacht dat het vrij lastig eruit te krijgen was zonder je haar te wassen met shampoo? Misschien valt het wel mee... als m'n aqua gelwax op is kan ik wel eens kijken of het wat isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:04 schreef JonDZ het volgende:
[..]
Mjah, in je haar krijgen is geen punt, het is op zich wel aardig 'vloeibaar'. Alleen als je de volgende ochtend wakker word is inderdaad niet altijd even plezierig om een kam door je haar te gooien. Maar doorgaans douche ik iedere ochtend dus voor mij is het in ieder geval geen punt.
Ik ben blij voor je dat je zo positief bent, maar dat ga je niet binnen 1 maand halen, incl kapper die het model er in knipt, ben je nog wel minimaal 3/4 maanden bezigquote:Op maandag 10 mei 2004 16:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
naar dit:
[afbeelding]
Hmmm, relaxedquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:19 schreef MadGuy het volgende:
Hahaha! Ik krijg een privé behandeling dus ik heb geen last van pottekijker kapsters.
knipt je moeder je?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:19 schreef MadGuy het volgende:
Hahaha! Ik krijg een privé behandeling dus ik heb geen last van pottekijker kapsters.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
knipt je moeder je?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:36 schreef super-muffin het volgende:
het haar van Chris Pontius vind ik ook mooi
niet zo als bij Jackass, maar bij Wildboyz
en die lach is ook grappig
Werkt idd, thanx!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:54 schreef JonDZ het volgende:
Omdat ik ook bezig ben... (klinkt raar) met mijn haar te laten groeien even een tip:
Van nature heb ik krullend haar, maar als ik deze styling gum gebruik op droog haar kam ik het zo steil.
[afbeelding]
de webcam foto dat het net gewassen isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:25 schreef DarcMarc het volgende:
vanavond de jaarlijkse volleybal training wedstrijd,dat gaat nog een probleem wordenheb het net
gewassen en dan voelt me haar best zwaardan kan het vanavond weer instorten
![]()
pech dan maar![]()
Zo is het toch cool? Het kan natuurlijk nog wat langer maar verder is het echt prima. Wacht in spanning af op de foto waar het verneukt zitquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:58 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
de webcam foto dat het net gewassen is [afbeelding]
2e foto komt vanavond als m,n haar weer verneukt is![]()
google?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:22 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik wilde nog even kwijt dat mijn haar steeds meer op een soort nylon achtige draadjes gaat lijken qua gevoel. Soms trek ik er met het kammen weleens een haar uit en dan is lijkt het ook net zo elastisch als een dun nylon draadje, heel bizar.
Of dit nou komt door de gel, of door het vele chloor geen idee
Ik weet het redelijk te verzorgen, en het ziet er absoluut ook niet onverzorgd uit gelukkigquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:09 schreef Webby het volgende:
Als je een zwemmer bent en vaak in chloor zit ga je dit heel erg in je haar merken ja. Wat te doen weet ik niet, maar toen ik vroeger nog 5x in de week op zwemtraining zat weet ik nog wel dat de kapper altijd heel blij was met mijn bos scheepstouw
haha, koningschquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
Op google vind ik alleen dit...
"Their hair feels like nylon."
kindersite
Ik zeg altijd een keer of 5 dat ik er maximaal een halve centimeter af wil. Als je het minder dan 5x roept dan knippen ze er zoveel af als zij zelf willen. En als je het 5x roept wordt het een centimeter ipv. de halve gevraagde. Als ik dat 2x per jaar laat doen is het ok. Het klinkt stom, maar uit eigen ervaring, roep het vaak en benadruk het dat er maar weinig af mag.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:13 schreef r00d het volgende:
Maar misschien toch maar wel binnenkort naar de kapper. Gewoon zorgen dat ik niet door die doos wordt geknipt die vorige keer een poging deed tot kappen. Die had de helft van me haar verwijderd
Op een of andere manier kicken kapster daar op geloof ik, lekker veel eraf, dan hebben ze lekker een beetje te doen.... Idd heeeeeel duidelijk zijn met je instructies, de meeste kapsters zijn geloof ik ook niet de slimsten zodat ze direct begrijpen wat je wilt, en daarbij zijn er ook die eigenlijk maar goed zijn in 1 standaardmodel, dat kun je altijd wel zien bij sommige kapsalons, daar lopen altijd een soort van klonen naar buitenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:13 schreef r00d het volgende:
Ik vind het maar eng klinken, ik ga nooit meer zwemmen!
Maar misschien toch maar wel binnenkort naar de kapper. Gewoon zorgen dat ik niet door die doos wordt geknipt die vorige keer een poging deed tot kappen. Die had de helft van me haar verwijderd
Komisch trouwens hoeveel mensen in dit topic de opleiding Grafimedia volgen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:13 schreef r00d het volgende:
Ik vind het maar eng klinken, ik ga nooit meer zwemmen!
tada daar is die danquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zo is het toch cool? Het kan natuurlijk nog wat langer maar verder is het echt prima. Wacht in spanning af op de foto waar het verneukt zit
volgende week gooi ik er gewoon gel inquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:32 schreef Lucske het volgende:
Heb ik ook, blijft dan niet meer naar opzij/achteren hangen maar valt voorover. Dat zit dan langs je gezicht te wrijven en dat is een irri gevoel.
Die boze blik maakt het nog erger dan het al isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:30 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
tada daar is die dan[afbeelding]
wat een kut wedstrijd haar voor m,n ogen kreeg toen gelijk de bal op m,n kopdaarna was natuurlijk het water uit m,n haar uitgewerkt en liep ik een uur met een pluizebal op m,n hoofd en dat voelt niet erg lekker
volgende week maar niet meer op dinsdag wassenik baal
![]()
hier nog een foto van m,n verneukte haar in het licht
[afbeelding]
haarband?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:34 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
volgende week gooi ik er gewoon gel in![]()
brrr, bij een haarband moet ik altijd direct aan die ene irri van die Kazan clan denkenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:15 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
haarband?
Als je na het douchen je haar goed opzij trekt blijft het dan niet in die vorm?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:34 schreef DarcMarc het volgende:
volgende week gooi ik er gewoon gel in![]()
ik bijnaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:30 schreef Webby het volgende:
[..]
Als je na het douchen je haar goed opzij trekt blijft het dan niet in die vorm?
Mijn haar gaat alleen naar voren zitten als het ook naar voren is opgedroogd.
En ja voor extreme situaties hebben we elastiekjes, maar die lengte heb jij niet echt..
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:23 schreef Samson het volgende:
[..]
brrr, bij een haarband moet ik altijd direct aan die ene irri van die Kazan clan denken![]()
Ik zit qua lengte nog niet met het probleem, maar zou zelf eerder kiezen voor de gel of voor een petje, maar dit kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:52 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
[afbeelding]
zoiets heb ik in als ik hockeyBeter dan dat je haar in je gezicht hangt.. Maar ik bedoel niet zo'n katoenen haarband, dat ziet er idd niet uit!
ik zou ff wat pagina's terug bladeren, er zijn meer dan genoeg kapsels/links gepostquote:Op woensdag 12 mei 2004 08:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hoi lieve mensen,
Ik heb me haren tot een stuk over m'n schouders en 't word een beetje lang en ik wil dus binnenkort naar de kapper gaan. Maar het lijkt me wel eens iets om m'n haar iets anders te laten knippen, niet gewoon een stukje eraf zoals iedere keer.
Kent iemand een site waar kapsels staan ofzo?
Ik heb er nu btw nooit gel in en dat wil ik ook niet.
Uhm, hoeveel dan? 2? jij en ik? Ik ben trouwens bijna klaar, EINDELIJK!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:20 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Komisch trouwens hoeveel mensen in dit topic de opleiding Grafimedia volgen.
'k Voel me helemaal thuis
nope ik ga voor de gelquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:15 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
haarband?
Wast maar zo simpel. Ik heb me haar gister avond gewassen, dus ik denk datdat de grote boosdoener is. Ach ja, morgen wee een dag ...quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:59 schreef DarcMarc het volgende:
misschien een tip als je een trui of t-shirt aanhebt trek hem dan over je hoofd en dan terug
meestal zit het dan wel goeden anders een beetje goed kammen bij mij werkt het
meestal welalleen niet als het erg vet is
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
Laten we het er op houden dat ik er vandaag 'nonchalant' uitzie
Je hebt nog steeds geen foto's gepost hé! Lulloquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:50 schreef MadGuy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen foto's gepost hé! Lullo![]()
Wij zijn nog niet zo dapper....quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat vereist toch geen enkel nobel gedrag? Schaam je je soms? Denk je soms dat iemand der hier iets om geeft hoe je haar zit? De bedoeling is toch om elkaar te helpen? Camera lenen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Wij zijn nog niet zo dapper....![]()
haha, het heeft niets met schaamte te maken hoor, maar ik ben nog maar zo kort weer bezig dat het weinig zin heeft om nu al een pic te posten, ik beloof je dat ik er tzt wel eentje zal posten als ik er iets tevredener mee benquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:07 schreef r00d het volgende:
[..]
Dat vereist toch geen enkel nobel gedrag? Schaam je je soms? Denk je soms dat iemand der hier iets om geeft hoe je haar zit? De bedoeling is toch om elkaar te helpen? Camera lenen?![]()
Ja ik zou het vorige week doen, straal vergeten. En ik ga ook geen beloftes doen voor ik het weer vergeet *muist er stiekem vandoor*quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Heel veel 'modieuze' of toch vrij 'nette' kapsels.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:21 schreef -roGue- het volgende:
[..]
ik zou ff wat pagina's terug bladeren, er zijn meer dan genoeg kapsels/links gepost
quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:20 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Heel veel 'modieuze' of toch vrij 'nette' kapsels.
Zelf dacht ik aan zoiets als Kurt Cobain.
Hé, ik ben een rocker, hč!![]()
Hij had gewoon geweldig haarquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]ook al
gaafquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
* O * voor de blije - O - voor de niet blije![]()
_O -quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:09 schreef -roGue- het volgende:
[..]
gaaf![]()
jaaah, en datmannetje dat met een hand op de grond slaat van het lachen?
Om over haar te spreken:
Als ik het uittrek is het nu onder mijn neus, als ik het draag een centimeter onder me ogen
Achter is het bij mij wel langer, xie me oren nauwelijks mee, en als ik het uittrekzit ik er 2 cm overheen ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
_O -
als je iemand quote die zo'n smiley gebruikt zie je het ook
over haar, bij mij ook
Sport + groeiend haar =quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:56 schreef 205_Lacoste het volgende:
Kreeg net een paar foto's opgestuurd die genomen zijn tijdens en na een wedstrijd vorige week. En ik kan nou niet echt zeggen dat m'n haar daar goed zit ofzo
Ik kan al een hele staart maken van ongeveer 10cm lang.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]ook al
ik kan trouwens al een staartje in, alleen het haar aan de voorkan moet achter mn oren, het komt nog niet helemaal achter heb nogal een 'groot' hoofd
Doe ik ook niet, tijdens het sporten dan. Als ik die foto's zie is het wel jammer dat ik er niet al te florissant opsta. Je bent ijdel of je bent het niet héquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:08 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Sport + groeiend haar =![]()
Xou me er niet te druk om maken dat je haar echtzit tijdens of na sport
Ja, maar dat zijn we allemaalquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, tijdens het sporten dan. Als ik die foto's zie is het wel jammer dat ik er niet al te florissant opsta. Je bent ijdel of je bent het niet hé
Haha, klinkt geweldig man! Beetje jaren 60 is dat denk ik hé? Zo'n lekkere strakke scheiding is inderdaad niet echt heel chic.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:18 schreef Lucske het volgende:
Bahbahbah, blijft niet zitten vandaag. Je hebt wel eens van die mensen die hun haren echt vol met gel duwen en dan met zo'n hele strakke scheiding opzij trekken; zo zit het bij mij nu voor, recht naar onder i.p.v. naar achter.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmbl.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Haha, klinkt geweldig man! Beetje jaren 60 is dat denk ik hé? Zo'n lekkere strakke scheiding is inderdaad niet echt heel chic.
Heuh, nee, niet echt.... heb je een linkje?quote:offtopic:
Ik zie je avatar en lijk 'm te herkennen van een andere site maar dan enigszins aangepast. Ben je toevallig ook lid (geweest) van 205gti.com? Je naam komt namelijk ook nog eens overeen
Dikke kans dat hij van dat ingeweven haar heeft dan... als het echt zo snel is gegaanquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:00 schreef MadGuy het volgende:
Btw, nog even wat frustratie uiten; die gast van Di-rect, die Jamie, had eerst kort haar en nu weer superlang. In een vrij korte tijd. Hoe doen die gasten dat toch?
Wahaha, ik heb een heel goed voorstellingsvermogen maar voor de mensen die dit niet hebben zou ik zeggen: "Foto"quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:11 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
guemuhaa, mijn haar aan de zijkanten zijn bijna 2 keer zo voller als mijn bovenkant... probeer je ff voor te stellen hoe dat eruit ziet LOL...
Ik denk dan ook dat ik de zijkanten korter laat maken... bovenkant is ook niet echt zo superlang.. dus wanneer mijn bovenkant een beetje lang is, zal mijn zijkant ook wel weer gegroeid zijn.. zodat het een goed evenwicht krijgt...
Nu ziet het er echt niet uit...
bij mij precies hetzelfdequote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:31 schreef r00d het volgende:
About Bad-Hair-Days (BHD's) Die heb ik meestal alleen de dag nadat ik het gewassen heb. Daarna begint het alweer wat vettig te worden en blijft het automatisch op de manier zitten hoe ik het wil hebbenvolgens mij doet mijn haar best relaxed, want zo vaak zit het bij mij niet slecht
dat verhaal ken ikquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:49 schreef _Alone het volgende:
1e dag/ haar wassen / pluizig en stug droog haaren is dus bagger
2e dag/ zit nog steeds bagger
3e dag/ bagger haar dat wel enorm vettig is maar nog niet goed zit
4e dag/ doe wat water door me haar maak het droog, is daarna iets minder vettig en zit best ok.....en me moeder begint dan ook weer
de meesten vrouwen laten het al groeien als ze klein zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:27 schreef r00d het volgende:
Maar mannen, laten we niet klagen. Bijna álle vrouwen maken dit al hun hele leven door
Idd, waar bemoeien ze zich meequote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:26 schreef DarcMarc het volgende:
HOU GEWOON JE MOND MA!!!
Jongens, er is één oplossing: op jezelf gaan wonenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:09 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Idd, waar bemoeien ze zich mee![]()
Gelijkenis met jouw foto, Lacoste!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
Dat ben ik indd op m'n avatar. Kleine photosoep van een foto van me. Het is trouwens wel een foto van een maand of 3 geleden denk ik, dus inmiddels zit er weer wat meer haar op m'n hoofd. Die gelijkenis kan ik pas beoordelen als jij een foto hebt gepost
Tja, als je er beter uitziet dan heb je zeker niets te klagenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:12 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Gelijkenis met jouw foto, Lacoste! ;0 Ik lijk in de verste verte niet op jou haha!Of dat positief of negatief bedoeld is ten opzichte van jou of van mij, kun je wčl pas beoordelen als ik mijn foto post!
Leuk photosoepje trouwens!![]()
Wil graag op mezelf gaan wonen.. maar daar komt een hoop bij kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Jongens, er is één oplossing: op jezelf gaan wonen
Al vindt mijn moeder m'n haar kort leuker ze zegt wel dat het er verzorgd uitziet. En dat het een beetje vettig is soms is gewoon even wennen, maar door de gelwax is het stukken minder al.
precies, de juiste instelling!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:21 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb nooit problemen met mijn ouders. Ik maak toch zelf uit hoe ik erbij loop?
Redelijk stijl haar, cool!quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:30 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
de meesten vrouwen laten het al groeien als ze klein zijn
ik ken wel wat uit je verhaal opmakenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
![]()
Ik had haar tot op mijn reet, honingblond en met krullen. En toen kwamen de hormonen en werd het bruin en pluizig en knipte ik alles af en liet ik het weer groeien en knipte ik weer alles af.. Not nice..
Ik ben ook nog eens met pikzwart haar geboren.. Was mij ook PRIMA geweest, net als dat blonde. Maar niet dat asbruine van nu..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:46 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
ik ken wel wat uit je verhaal opmakentoen ik klein was:,3jaar was m,n haar ook blond met krullen
toen ik 6 was veranderde m,n haar van blond in donkerbruin en was het gedaan met de krullen
en ging de tondeuse er overheenik heb alleen nog een klein beetje blond aan de zijkanten zitten
![]()
Ik ben ook met mooie donkerblonde krullen geboren, op een gegeven moment groeide ze er gewoon uit jammergenoeg...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:46 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
ik ken wel wat uit je verhaal opmakentoen ik klein was:,3jaar was m,n haar ook blond met krullen
toen ik 6 was veranderde m,n haar van blond in donkerbruin en was het gedaan met de krullen
en ging de tondeuse er overheenik heb alleen nog een klein beetje blond aan de zijkanten zitten
![]()
Zie mijn verhaaltje over haar en wassen een paar posts naar boven! De links naar de Adversus site in de OP kunnen je ook van dienst zijn denk ik...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:25 schreef Furble het volgende:
Hmm... doen jullie eerst douchen voordat je je haar fatsoeneert? Ik douche me 's morgens... en dan heb ik n kwartier en dan moet ik gel in gaan doen, werkt heel anders dan wanneer ik me niet douche (logisch)... maar wat is nou beter voor lang haar?
Ik heb dat asblonde haar. Niet écht blond, maar ook weer niet bruin. Ik zou best wel eens een donkerebruine kleur willen hebben...quote:Op zondag 16 mei 2004 09:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
Welke haarkleur heb je MadGuy? Ik ken namelijk iemand die heeft behoorlijk zwart haar met een duidelijk zichtbare flink witte pluk zitten. Ziet er gek uit
Asblond zit er indd net tussenin jaquote:Op zondag 16 mei 2004 12:32 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik heb dat asblonde haar. Niet écht blond, maar ook weer niet bruin. Ik zou best wel eens een donkerebruine kleur willen hebben...![]()
Het valt dus niet zo op, en het zit ook onder ander haar. Je moet echt graven.
Tnxquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:01 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Zie mijn verhaaltje over haar en wassen een paar posts naar boven! De links naar de Adversus site in de OP kunnen je ook van dienst zijn denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |