Ik ook... Net zoals '98... En wat te denken van 1 september 2001...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:32 schreef zjroentje het volgende:
Als het op tv is, zap ik nog steeds weg.
6 mei 2002quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ook... Net zoals '98... En wat te denken van 1 september 2001...
Tis maar wat je erg vindt,quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
6 mei 2002.
Dat vond ik juist terecht!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:35 schreef zjroentje het volgende:
En het ergste van alles vond ik nog dat in die ene wedstrijd dat de Italianen beter waren dat EK (de finale), ze ook nog verloren van die Fransozen.
Ik deed dat in 98. Na de nederlaag tegen Brazilië hing ik met opzet de vlag uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:49 schreef SCH het volgende:
Het is de enige keer geweest dat ik naar een wedstrijd iets Oranjes heb aangetrokken?
Ben ik nu schuldig????
hihiquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:07 schreef ThaFreak het volgende:
trauma.......
niet echt![]()
Terecht natuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:50 schreef placebeau het volgende:
[..]
hihi
Jullie moesten eens weten hoeveel we toen in België gelachen hebben.
Ik heb de Gazzatta dello Sport van de dag erna nog, met Toldo groot op de voorpaginaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:32 schreef zjroentje het volgende:
ik beken, datzelfde had ik met Denemarken-Nederland in '92, de enige wedstrijd tijdens welke ik ooit oranje verf op mn gezicht had, dat kan er best wel eens mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:49 schreef SCH het volgende:
Het is de enige keer geweest dat ik naar een wedstrijd iets Oranjes heb aangetrokken?
Ben ik nu schuldig????
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb de Gazzatta dello Sport van de dag erna nog, met Toldo groot op de voorpagina
Absoluut gelijk in! maar.......... was toch wel erg triest dat precies die wedstrijd daarvoor gebruikt moest worden.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik heb er een dubbel gevoel over. Aan de ene kant was ik er kapot van dat Nederland eruit vloog, terwijl ze een duidelijk veldoverwicht hadden, maar aan de andere kant deed het me wel weer beseffen hoe mooi en hard dat spelletje kan zijn. De vreugde na de fantastische 6-1 tegen Joegoslavië en de pijn na het verlies door die pingels. Het hoort er allemaal bij, dat maakt het zo mooi
Ik was zelf net te jong om de impact van de overwinning in '88 op Duitsland te begrijpen, maar de extreme vreugde van mijn vader en vele anderen staan me nog heel sterk bij. Het was extra mooi omdat er in '74 verloren werd. Ik hoop dit jaar, maar liever nog in 2006 op de revanche voor de halve finales van '98 en 2000.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:34 schreef Fathom het volgende:
Absoluut gelijk in! maar.......... was toch wel erg triest dat precies die wedstrijd daarvoor gebruikt moest worden.
Dat is waar:) En om in Duitsland nou Wereld Kampioen te worden is wel heel erg mooiquote:Op maandag 10 mei 2004 14:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik was zelf net te jong om de impact van de overwinning in '88 op Duitsland te begrijpen, maar de extreme vreugde van mijn vader en vele anderen staan me nog heel sterk bij. Het was extra mooi omdat er in '74 verloren werd. Ik hoop dit jaar, maar liever nog in 2006 op de revanche voor de halve finales van '98 en 2000.
Na extreme teleurstellingen is een overwinning vaak nog veel mooier
Als we het dan net zoals frankrijk doen die pakten eerst de WK titel opm daarna meteen het EK ook te pakkenquote:Op maandag 10 mei 2004 14:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dus eigenlijk moeten we nu weer in de finale op een lullige manier verliezen van Duitsland om over 2 jaar de ultieme revanche te halen
Herkenbaarquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb de halve finale tegen Italie nog steeds niet verwerkt.
Voetbaltechnisch gesproken zit ik nog steeds in de Arena. Verdwaasd van al die kansen, al die pingels. Toen is mijn oranjehart in coma geraakt. Wie pompt het weer op.
Wie was daar ook bij?
Wie herkent het trauma?
Omdat het Marco was die eerder ons het EK88 geschonken had kon ik dat beter verkroppen.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:32 schreef Linz het volgende:
Zeker traumatisch, maar de verloren wedstrijd tegen Denemarken tijdens ek 92 heeft een veel grotere impact gehad, dat was een echt trauma voor mij. Ik was nog jong, 10 jaar, maar al ontzettend gek van voetbal en vooral het Nederlands Elftal. Toen ze verloren heb ik bijna een anti-gevoel tegen het nederlands elftal eraan overgehouden. Ik was dan ook een aantal jaren niet voor het nederlands elftal. Nu gaat het inmiddels wat beter met mij.
Je moest eens weten hoe hard wij hebben gelachen na die beslissende Turkse goalquote:Op maandag 10 mei 2004 13:50 schreef placebeau het volgende:
[..]
hihi
oef, als dr een wedstrijd is waarin Holland met opgeheven hoofd een toernooi verliet is dat die wel, Nederland toonde toen een wilskracht van heb-ik-jou-daar.quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:56 schreef Boomstam het volgende:
tegen brazilië ook, in de usa. traume en drama. maar met penalties is het altijd nog ietsje erger.
sinds dien heb ik ook een schijt hekel gehad aan italianen. allemaal stuk voor stuk.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:57 schreef CANARIS het volgende:
Brazilie was toch net een klasse te groot
dat meen je toch niet?
Ik vond Nederland duidelijk de betere.
Als Partick Kluivert eindelijk beseft dat een aanvaller maar 1ding moet doen, namenlijk die bal in het net schoppen, dan haden wij in de finale gestaan.
Na dat doelpunt is het nog lang onrustig geweest bij mij in de buurt (Mercatorbuurtquote:Op maandag 10 mei 2004 16:47 schreef ultra het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe hard wij hebben gelachen na die beslissende Turkse goal![]()
dan was hij afgekeurd, een penalty mag je enkel opnieuw erin knallen als hij tussentijds niet door een andere speler aangeraakt is, je mag de bal niet tweemaal achter elkaar aanraken.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:48 schreef Fathom het volgende:
Gister weer bij de NOS.. ik kwam net binnen lopen zie ik kluivert op de paal schieten!! En wat mij nu pas opviel is als hij nou meteen scherp was gebleven kon hij hem in de rebound er in knallen!!
Ik dacht het niet. Anders zou de penalty van eergisteren van Willem II tegen Ajax ook niet tellen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dan was hij afgekeurd, een penalty mag je enkel opnieuw erin knallen als hij tussentijds niet door een andere speler aangeraakt is, je mag de bal niet tweemaal achter elkaar aanraken.
Toen hield Stekelenburg de bal eruit. Kluivert schoot tegen de paal.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Anders zou de penalty van eergisteren van Willem II tegen Ajax ook niet tellen.
dan zou de scheids een fout gemaakt hebben daar (of heeft de keeper hem aangeraakt, dat is nl. ook een andere speler)quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Anders zou de penalty van eergisteren van Willem II tegen Ajax ook niet tellen.
Die keeper raakte hem idd nog aan maar ook zonder keeper zit de bal gewoon dacht ik. Mits het gedurende de gewone speeltijd is natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:20 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dan zou de scheids een fout gemaakt hebben daar (of heeft de keeper hem aangeraakt, dat is nl. ook een andere speler)
een penalty is gewoon een vorm van een direkte vrije schop, de speler die hem neemt mag niet zelf tweemaal de bal achter elkaar aanraken (zou ook leuk zijn, dan kan je vanaf de penalty-stip gewoon op het doel af dribbelen)
Als hij via de paal terug komt mag dezelfde speler niet scoren.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Die keeper raakte hem idd nog aan maar ook zonder keeper zit de bal gewoon dacht ik. Mits het gedurende de gewone speeltijd is natuurlijk.
Nooit geweten dit...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als hij via de paal terug komt mag dezelfde speler niet scoren.
Alleen bij een indirecte vrije trap en een penalty.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:46 schreef Fathom het volgende:
[..]
Nooit geweten dit...
en voetbal nu toch al 17 jaar hahaha
Ik heb het ook nog nooit in het echt meegemaakt. eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen bij een indirecte vrije trap en een penalty.
Kappen nou!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:06 schreef Arcee het volgende:
Kan nooit zo erg zijn als het trauma van de halve finale van het WK 1998 met dat doelpunt van die fucking Beebeetoe.
Het ergste van die wedstrijd vond ik nog dat we geen penalty kregen toen van Hooijdonk naar de grond ging....vooral toen die scheids later zei (na de videobeelden te hebben bekeken) dat het inderdaad geen schwalbe maar een penalty wasquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:06 schreef Arcee het volgende:
Kan nooit zo erg zijn als het trauma van de halve finale van het WK 1998 met dat doelpunt van die fucking Beebeetoe.
Ronaldoe, volgens Evert.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:08 schreef tong80 het volgende:
Dat was Ronaldo.
Was dat dansje niet in 94 bij de 3-2quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ronaldoe, volgens Evert.
Was het trouwens niet een gemiste penalty van De Boer?
Anyway, er staat mij toch ook vooral een rete-irritant dansje van Beebeetoe bij met dito doelpunt.
Klopt, want in 1994 had je, in tegenstelling tot in 1998, nog geen WK afstanden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:56 schreef tong80 het volgende:
Arcee haalt het WK 94 en het WK 98 door elkaar.
Dat zou hem bij de tienduizend meter schaatsen nooit gebeuren.
Dat was bij de 1 of 2-0 van Brazilië. Toen kwam Nederland terug via Bergkamp en een kopbal van Winter. De 3-2 werd gescoord door Branco uit een vrije trap.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:46 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Was dat dansje niet in 94 bij de 3-2.. de goey bedankt..
Nou, daaar zijn me content mee met deze info.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:53 schreef Komakie het volgende:
Ik moest die avond vlak na de wedstrijd in een toernooi tennissen.
Ik had daar natuurlijk weinig zin in maar ik kan het allemaal vrij goed van me af zetten.
Alleen mijn tegenstander niet en die belde af waardoor ik door mocht naar de kwart-finale.
Later won ik het toernooi hahahaha
Ik meen me te herinneren dat Belgie er in de eerste ronde uitlag.......quote:Op maandag 10 mei 2004 13:50 schreef placebeau het volgende:
[..]
hihi
Jullie waren zo overtuigd dat d titel al binnen was. De TV-show van Paul De Leeuw na de match was een van de mooiste televisiemomenten ooit
jaja, maar die penaltys, hihiquote:Op maandag 24 mei 2004 20:38 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Belgie er in de eerste ronde uitlag.......
Die afgekeurde goal van Wilmots in Japan was ook best lachen trouwensquote:Op maandag 24 mei 2004 20:49 schreef placebeau het volgende:
jaja, maar die penaltys, hihi
ik ook, ik kan me nog heugen dat ik toen in nijmegen was en op de terugweg naar huis toe zaten er van die italianen al feest vierenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:32 schreef zjroentje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |