quote:wist jij dat L. Ron Hubbard (die door bep. ignoranten hier op het forum op één lijn wordt gesteld met David Icke !?) voor de amerikaanse geheime diensten werkte?
Op maandag 15 oktober 2001 21:10 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Scientology is bij uitstek iets voor struisvogels......
Ideetje?? (geen dank hoor)
Zijn scientologie is gebaseerd op initiatie-graden á la vrijmetselarij, en die hele scientologie is opgericht als het zoveelste massa-mind control project, net zoals de Jehova's en de Mormonen die ook opgericht zijn door 33-gr. vrijmetselaars-illuminatie zoals Charles Taze Russel en Joseph Smith !
uiteraard weet Hagelslag dit soort dingen niet!!!
quote:Pre-cies!
Op maandag 15 oktober 2001 18:38 schreef Smots het volgende:
Haaaaaaahahahahahahahaha!!!
Nee nu niet meer, maar ik weet PRECIES over wie je het hebt!HAROLD!!!
Toen onze Smots nog een Smotsje was, woonde hij in namelijk in de buurt van Eindhoven.
* Jernau.Morat.Gurgeh heeft lange tijd in Eindhoven gewoond, en komt er nog steeds regelmatig. Alleen nu niet meer op de tijdstippen dat Harold in de stad rondhangt.
Je weet hoe hij zo'n 'profeet' geworden is?
(of is iemand daar uberhaupt in geinteresseerd?)
quote:Goh dat is precies hetzelfde wat YRRAB al eerder schreef waarna ik weer reageerde:
Op maandag 15 oktober 2001 21:00 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Oh nee??
Wie ben jij, dat je zo "goed weet" dat niemand dit leest??
quote:Als je het over lezen hebt...
Op maandag 15 oktober 2001 10:38 schreef calvobbes het volgende:[..]
Oke dan, BIJNA NIEMAND
Zie jij veel andere reacties behalve de mensen die zich ergeren aan jouw meningloze C+P praktijken!?!?
quote:Wat is daar mis mee "voor jezelf spreken"? iets wat iig YRRAB moeite mee heeft!
Ik lees het allemaal en ik drink het in als een uitgedroogde spons. Blijkbaar spreek je dus gewoon weer eens voor jezelf!!
quote:Nee gelukkig niet. En zeker niet om mensen als David Icke die denken dat alleen zij gelijk hebben!
de wereld draait niet om jouw ego'tje alleen hoor knullie, dat dat eens even goed tot je botte harses door mag dringen kluizenaar!!
quote:Ja met een moker dan! Ik wordt echt onzettend pissig aangezien je mij verwijten maakt die echt geen enkele basis hebben!
Yrrab is oprecht begaan met het lot van de mensheid.
Dat kan ik van de meeste mensen niet zeggen en van jou al helemaal niet.[knip]
Kusje??
Wat een bullshit! Ja ik ben idd niet begaan met de mensheid. Ik ben diegene die oorlogen start, millieu vervuilt en met een pistool op straat loopt. Heb je me niet op het nieuws gezien... Wat een gelul! Waar slaat die opmerking op!?!?! Kun je niks beters verzinnen of zo!?!? ![]()
Ik heb echt al een aantal keer gezegd dat ik best wel naar YRRAB wil luisteren als die zijn / Icke's en co zijn boodschappen op een duidelijkere en begrijpelijkere manier (voor een kluizenaar
) kenbaar maakt!
quote:Blijkbaar niet, jij begint met moddergooien!
Ps: kunnen we dan nu EINDELIJK weer eens gewoon discussieren op niveau??
Dit behoort een beschaafde discussie te worden, over de theoriëren van meneer David Icke, en geen flamewar!
Velen beweren hier wel zo volwassen te zijn, en zijn ondertussen anderen aan het flamen, omdat zij zich ergeren aan de CTRL-C/V teksten. Toon daar eens begrip voor!
Natuurlijk kunnen ze er ook overheen lezen. Ik doe dat ook, want ik ken het allemaal al, dus voor mij is het geen nieuws.
Zoals ik in de andere topic al reeds gezegd heb:
quote:Leer eens hoe je de lezers moet boeien, in plaats van ze hele lappen tekst voor te schotelen. Ik ben ook geïnteresseerd geraakt in deze materie, omdat ik overal kleine artikelen over bepaalde mensen las, en bepaalde theoriën tegenkwam. Niet omdat ik op ieder forum hele lappen tekst voorgeschoteld kreeg.
zoals een goede schrijver de lezer weet te prikkelen tot het lezen van zijn boek, door op de achterkant van zijn boek een kleine inleiding te plaatsen, zo hadden jullie vanaf het begin, bij deze threads, kleine pakkende delen uit de tekst moeten lichten, zodat de lezers geïnteresseerd raken en op eigen kracht de betreffende tekst volledig, of ten dele, zullen gaan lezen.
Het is lief dat je begaan bent met de mensheid, ik ben dat ook, alleen uit ik het middels een glimlach, een helpende hand en goedbedoeld advies. Door de mensen dus hele lappen tekst voor te schotelen, vatten zij het niet op als helpen, maar als dwingen. Ieder weldenkend mens behoort te weten dat niets goed werkt onder dwang!
Amen
.
Een klein addendum voor de geïrriteerde mensen:
Degenen die hier hele lappen tekst neerplanten, proberen hun denkbeelden tentoon te spreiden, zij het niet door directe eigen woorden, maar middels woorden van iemand die zij allen kennelijk trouw volgen. Toon hier eens respect voor! Je zou het zelf evenmin leuk vinden als je - om wat voor reden dan ook - afgezeken zou worden.
P.S. Mijn 'verhalen' worden door velen ook afgedaan als onzin of sprookjes, maar ik weet voor mezelf dat ze waar zijn, en wanneer het moment daar is, ben ik klaar voor wat komen gaat en degenen die mij afschilderden als 'dwaas' zullen dan, op dat moment, de schok van hun leven krijgen. Dus probeer wel een beetje openminded te zijn, dat kan geen kwaad. Nog maar 11 jaar en dan is het zover.
[Dit bericht is gewijzigd door Kyori op 15-10-2001 22:35]
quote:Sorry hoor, maar ik probeer al twee dagen YRRAB en hoogl298 duidelijk te maken dat ik best wel met ze wil discusieren als ze "hun" / Icke's (en andere) mening op een duidelijke manier brengen, zodat zelfs dombo's als ik het snappen.
Op maandag 15 oktober 2001 22:25 schreef Kyori het volgende:
Ok. Nu is het welletjes geweest stelletje kinderen.Dit behoort een beschaafde discussie te worden, over de theoriëren van meneer David Icke, en geen flamewar!
Velen beweren hier wel zo volwassen te zijn, en zijn ondertussen anderen aan het flamen, omdat zij zich ergeren aan de CTRL-C/V teksten. Toon daar eens begrip voor!
hoogl298 begint te schelden en ondermaatse verwijten te maken die echt nergens op slaan! Dus als iemand een kind is dat hoogl298 het wel!
quote:Nee, ik ben daar niet geschikt voor. Ik heb geen geld.
Op maandag 15 oktober 2001 21:10 schreef hoogl298 het volgende:[..]Zeg, ga jij eens even lekker bij deze sekte.
quote:Hee, is het je al opgevallen? Tja, nietszeggende postings roepen bij mij nietszeggende antwoorden op.
Jij kunt de "houvast" van een goeroe best gebruiken met je kant-noch-wal-rakende repliekjes
quote:Ik ben inderdaad van de CIA. Ik geef het toe. Ik bestrijd David Icke al jaren namelijk.
Zonder dat jij het doorhebt, spreek je hun taal al en doe je een boodschapje hier op het forum die hen zeker niet tegen de borst stuit. Jij zou een model-volgeling kunnen zijn......een soort zombie...
quote:Nee, echt iets voor jou. Zij zijn namelijk ook een grote groep met kwaadwilligen die de aarde willen veroveren. Dus echt iets voor jou om in te infiltreren.
Scientology is bij uitstek iets voor struisvogels zoals het gros hier op Fok!
quote:Gelukkig ben jij verlicht door de ideeen van David Icke!
De meeste gasten op het Fok zijn net zo lethargisch en geestdood als een opgewarmd lijk!! Perfecte kandidaten voor deze sektes
quote:Nou, ik zou wel willen, maar ik heb geen geld. Misschien wil jij dat aan mij schenken? Je wilt vast een hulpbehoevend medemens (dat ben ik) steunen in het streven naar de waarheid. Oh ja, hoe komt het toch dat jij klakkeloos meneer Icke gelooft?
Ideetje?? (geen dank hoor)
quote:The Connection: Secret Societies and Ritual Abuse
Op maandag 15 oktober 2001 22:22 schreef Reefer het volgende:
[offt]
even over die freemasonry wat is daar zo slecht aan ? ik zit er te lezen maar het gaat alleen over "take care of yourselfes..and eachother" ala Jerry Springer?
'"Violent cults that ritually abuse children use a variety of belief systems to justify their acts. Some belief systems are based on the idea of needing to understand both good and evil in order to reach spiritual enlightenment....members engage in all evil acts imaginable in an attempt to understand the nature of evil. Some violent cults believe in supreme evil powers...to gain supernatural power people practice ritual abuse ....these cults believe they must torture and ritually abuse children ...to create a "stronger" breed of humans...some...are based on worshipping the cycles of nature..."
"Ritual Abuse" - Margaret Smith, 1993, HarperCollins
When trauma alters brain chemistry, perceptions of reality change. Ancient magicians believed a victim's response was a mystical or magical experience. Now this is called "dissociation".
The Illuminati, a dualist philosophy (associated with Satanism) developed in the 18th century.
Some people believe they infiltrated secret societies including Freemasonry.
67% of survivors in M. Smith's study said their ritual abuse perpetrators belonged to either secret societies or fraternal organizations (33% of alleged perpetrators were Masons).
zie verder; www.freemasonwatch.freepress-freespeech.com
quote:Er zijn aanwijzingen in die richting ja. Maar de documenten die daar werkelijk duidelijkheid in kunnen geven vallen nog onder 'top secret'. Aanwijzingen ja, harde bewijzen, nee.
Op maandag 15 oktober 2001 21:48 schreef YRRAB het volgende:[..]
wist jij dat L. Ron Hubbard (die door bep. ignoranten hier op het forum op één lijn wordt gesteld met David Icke !?) voor de amerikaanse geheime diensten werkte?
Hij was een "Naval Intelligence agent"
quote:Ten eerste is de term 'satanist' wat overtrokken. Crowley was een leider binnen een sektarisch genootschap (Golden Dawn). Zeker binnen het qua geloof conservatieve staten worden dergelijke sektes al snel als 'Satanskerken' aangeduid. Met duivelaanbidding heeft dit echter weinig van doen.
en leerlingetje van de satanist Aleister Crowley!
Maar goed, wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?
quote:Maar niet mind control puur alleen om de mind control. Gewoon ordinair om er geld aan te verdienen, door mensen steeds meer te laten betalen voor een beetje meer 'kennis'.
Zijn scientologie is gebaseerd op initiatie-graden á la vrijmetselarij, en die hele scientologie is opgericht als het zoveelste massa-mind control project,
het is dan ook niet gek dat Scientology in veel landen niet als religie, maar als bedrijf wordt gezien.
Bovendien vind je in de Scientology 'Dianetics' erg veel aspecten terug van wat Icke beweert. Buitenaardse invloeden spelen ook daarin een grote rol, en zijn er op uit de mens te beinvloeden. En zeker op dat punt komen Hubbard en Icke dicht bij elkaar.
Het 'aardige' aan Icke is dat hij zijn ideeen (nog?) niet gebruikt om er mensen grote sommen geld mee afhandig te maken, zoals Scientology dat doet.
quote:De geschiedenis van Jehova's en Mormonen heb ik me (nog) niet in verdiept, dus daar ga ik geen uitspraken over doen.
net zoals de Jehova's en de Mormonen die ook opgericht zijn door 33-gr. vrijmetselaars-illuminatie zoals Charles Taze Russel en Joseph Smith !
quote:Ik denk dat jij het kennisniveau van aardig wat mensen hier schromelijk onderschat.
uiteraard weet Hagelslag dit soort dingen niet!!!
Maar wat wil je met het bovenstaande nou beweren? Dat mensen elkaar proberen te beinvloeden? Niks nieuws. Dat mensen macht proberen te verzamelen? Niks nieuws. Dat mensen aan waanideeen lijden? Niks nieuws. Dat mensen beinvloedbaar zijn? Ook al niks nieuws.
Maar al die dingen zijn nog steeds geen reden om zomaar uit te gaan van 'De Grote Samenzwering'. En al zou DGS bestaan, dan blijft die alien connection nog over, die volkomen uit de lucht gegrepen is.
They are well known the disguised hooded Klansmen, in their white sheets, posing as ghosts of dead Confederate soldiers, with their blazing torches burning large wooden crosses in a "circle", to terrorize and kill Blacks, just for the sake of being Blacks...
... "we don't burn crosses, we light them", they claim, "and it is a religious celebration and ceremony, not an act of desecration"... they are really sick!... with a violent history, including lynchings, murders, and bombings.
It was founded in Polaski, Tennessee, in 1866 by 6 Confederate officers. One of them, and the first Imperial Wizard of the KKK, was a former Confederate general and Freemason, Nathan Bedford Forrest.
... Albert Pike held the office of Chief Justice of the KKK while he was simultaneously Sovereign Grand Commander of the Scottish Rite of Masonry, in the Southern Jurisdiction...
... the KKK was known as the "Invisible Empire of the South"... in 1869 Forrest ordered the Empire to disband because of the extreme violence.
1915 was the rebirth of the KKK,
just after the film "The rebirth of a Nation" where Klansmen were romantically portrayed as heroes who had preserved the moral fiber and character of America... this time another Mason, W.J. Simmons, was the architect. By the mid-1920s they controlled some states such as Indiana from the courthouse to the statehouse. Almost all of the top officials of the revived Klan were also Masons, with a total of 5 million members, most of them Masons and white Protestants, with several Senators and Governors.
- By 1944 the KKK collapsed,
in a storm of corruption, murder, rape, and torture... Today, there are a few thousands left, very divided... each one wants to be be a Grand Wizard of nothing!.
Resource: 101 Cults and Secret Societies
[Dit bericht is gewijzigd door YRRAB op 16-10-2001 01:53]
Wat ik heb begrepen van iemand eerder in dit topic is dit exact de werkwijze van meneer Icke zelf. Knip en plak de stukjes tekst van anderen in de juiste volgorde aan elkaar en ziedaar: een nieuw boek en een bak nieuwe volgelingen.
Ik ben zelf hard bezig kennis over het leven te verzamelen. Niet met standaard methoden maar door mijn gevoel te volgen en daarna alles te analyseren. En sorry hoor... het voelt totaal als waardeloos.
Hoogl298 gaat niet discussieren bij een beetje tegenwind die gaat meteen bleren en met de vinger wijzen. Jammer genoeg zegt dat iets over haar geestelijke toestand en lijkt het erg op het gedrag wat ik lang heb meegemaakt met een zwaar psychotische huisgenoot die aan de speed zat. Ergo: in de toekomst lees ik haar posts niet eens meer.
YRRAB is ook niet serieus te nemen, en doet dat ook zelf.
Vermoedelijk kun je hem nog wijsmaken dat de aarde plat is, met voldoende overredingskracht. Jammer genoeg heeft hij het zelf niet en hoeveelheid data staat niet gelijk aan hoeveelheid gelijk.
Jammer maar helaas... zichzelf belachelijk maken blijkt toch hun voornaamste talent.
quote:mensen met dit soort reacties zijn meestal stieren of schorpioenen valt mij op, ze vallen zeker op m'n kreeft-ascendant, want mijn boogschutter-trekjes vinden ze héél vervelend!
Op dinsdag 16 oktober 2001 02:25 schreef Alcyone het volgende:
Hoop gegevens van YRRAB die je altijd wel op 1 of andere manier weet te linken met iets anders, waardoor er een nieuw plaatje ontstaat.Wat ik heb begrepen van iemand eerder in dit topic is dit exact de werkwijze van meneer Icke zelf. Knip en plak de stukjes tekst van anderen in de juiste volgorde aan elkaar en ziedaar: een nieuw boek en een bak nieuwe volgelingen.
Ik ben zelf hard bezig kennis over het leven te verzamelen. Niet met standaard methoden maar door mijn gevoel te volgen en daarna alles te analyseren. En sorry hoor... het voelt totaal als waardeloos.
Hoogl298 gaat niet discussieren bij een beetje tegenwind die gaat meteen bleren en met de vinger wijzen. Jammer genoeg zegt dat iets over haar geestelijke toestand en lijkt het erg op het gedrag wat ik lang heb meegemaakt met een zwaar psychotische huisgenoot die aan de speed zat. Ergo: in de toekomst lees ik haar posts niet eens meer.
YRRAB is ook niet serieus te nemen, en doet dat ook zelf.
Vermoedelijk kun je hem nog wijsmaken dat de aarde plat is, met voldoende overredingskracht. Jammer genoeg heeft hij het zelf niet en hoeveelheid data staat niet gelijk aan hoeveelheid gelijk.Jammer maar helaas... zichzelf belachelijk maken blijkt toch hun voornaamste talent.
quote:pretendeer ik helderziend te zijn of zo?
Op dinsdag 16 oktober 2001 02:56 schreef gelly het volgende:
En wat voor sterrenbeeld ben ik ?
quote:As a former scientologist I know Ron Hubbard talked about the Beast 666, his good friend Aleister Crowley and encourages his audience to read Crowley's books as a great education in magic. He also acknowledges Jack Parsons in a policy letter from 1959. And more, he goes into detail on the PDC tapes about Crowley's tarot cards and considers himself being "The Fool, the Wisest of them all" ...
Op dinsdag 16 oktober 2001 00:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ten eerste is de term 'satanist' wat overtrokken. Crowley was een leider binnen een sektarisch genootschap (Golden Dawn). Zeker binnen het qua geloof conservatieve staten worden dergelijke sektes al snel als 'Satanskerken' aangeduid. Met duivelaanbidding heeft dit echter weinig van doen.
Verder zijn er inderdaad verslagen van het feit dat Hubbard zich binnen die sekte opgewerkt heeft tot discipel van Crowley. Dit is op z'n zachtst gezegd enigszins vreemd, aangezien Hubbard in 1947 toetrat, terwijl Crowley eind '47 is overleden. Dat zou dan allemaal wel erg snel zijn gegaan....
[..]Maar niet mind control puur alleen om de mind control. Gewoon ordinair om er geld aan te verdienen, door mensen steeds meer te laten betalen voor een beetje meer 'kennis'.
He also says something like this: "We have a better tool for mind control than the Russians ... We can mind control a person in 20 seconds ..." This was in the early 50s. "Black Dianetics ... we can program a person without him knowing it. Then, ten years later, or so, he is walking down the street and hears the honk of a horn from a car, and SNIP, the command is triggered and he goes insane ..."
If you have the transcripts to the tapes, look in the alphabetical index in the back of Tape 18, for "Crowley" and you'll find some interesting stuff. You can look for it in the other transcripts as well, as he mentions Crowley on several occasions.
P--
quote:Leuk, heel leuk
Op dinsdag 16 oktober 2001 05:55 schreef Hagelslag het volgende:
Die Stachelschweine Eine Gesellschaft Stachelschweine drängte sich an einem kalten Wintertage
recht nah zusammen, um durch die gegenseitige Wärme sich vor dem Erfrieren
zu schützen. Jedoch bald empfanden sie die gegenseitigem Stacheln,
welches sie dann wieder voneinander entfernte. Wann nun das Bedürfnis der
Erwärmung sie wieder näher zusammenbrachte, wiederholte sich jenes zweite
Ubel; so daß sie zwischen beiden Leiden hin und her geworfen wurden, bis
sie eine mäßige Entfernung voneinander herausgefunden hatten, in der sie
es am besten aushalten konnten. Und diese Entfernung nannten sie Höflichkeit und feine Sitte.
YRRAB: Aleister Crowley was een pionier op het gebied van Astraal Reizen en een beoefenaar van Enochiaanse Magie, wat beter bekend staat als de "Magie der Engelen", dus die link tussen hem en satan is nogal vergezocht.
Geloof eens niet alles wat je leest en zoek zelf eens een boek van Aleister op, "Magick Without Tears" is een hele mooie.
quote:ik moet niet geloven wat ik léés , maar wat doe jij dan met de boeken van Crowley , die "geloof" jij dan toch ook? beetje dubbel, vindt je zelf ook niet???
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:13 schreef Kyori het volgende:
[...]
Geloof eens niet alles wat je leest en zoek zelf eens een boek van Aleister op, "Magick Without Tears" is een hele mooie.
quote:Omdat het niet minder waar is dan de dingen die jij leest.
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:36 schreef YRRAB het volgende:ik moet niet geloven wat ik léés , maar wat doe jij dan met de boeken van Crowley , die "geloof" jij dan toch ook? beetje dubbel, vindt je zelf ook niet???
Bovendien hoef je ook niet alles te geloven wat je leest, soms kun je puur als onderzoeker, boeken lezen, zoals ik een hele lange tijd gedaan heb.
Wat is er trouwens dubbel aan? Kun je mij dat eens uitleggen?
quote:En bij dit soort beweringen ga jij je niet eens op je achterhoofd krabben?
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:27 schreef YRRAB het volgende:
Interestingly enough, the British satanist Aleister Crowley claimed to be in psychic contact with the "beast" of Loch Ness, which he believed to be a "channel" for demonic energies which literally used the mind of "the beast" to communicate their will to this dark sorcerer whose mansion, the "Boleskin House", sat upon the shores of the loch overlooking its murky depths.
Others have also spoken of the bizarre paranormal and UFO type activity which surrounds this mysterious Scottish lake.
- monster van Loch Ness
- demonische energieen
- UFO's
En dat allemaal bij elkaar gegooid in een paar regeltjes, zonder verder bewijs. Vind je het echt gek dat vrijwel niemand dit soort zweverig gewauwel serieus neemt?
Oh... En was het nou ECHT teveel moeite om die paar copy-paste regels (wederom zonder commentaar van jezelf overigens) even te vertalen?
quote:DAT GELDT DAN TOCH OOK WAT JIJ IN CROWLEY'S BOEKEN LEEST!!!!!!
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:44 schreef Kyori het volgende:[..]
Bovendien hoef je ook niet alles te geloven wat je leest, soms kun je puur als onderzoeker, boeken lezen, zoals ik een hele lange tijd gedaan heb.
ik onderzoek dit soort zaken al meer dan 15 jaar, en heb al bij honderden
versch. onderzoekers/schrijvers gelezen over Crowley's satanisme, connecties met Hubbard, Hitler en z'n werk voor de geheime diensten en dat niet alleen bij D. Icke maar ook bij John Keel, Jim Keith,
J. Valleé etc. kijk ook 's naar www.freemasonwatch.freepress-freespeech.com die site heeft geen moer met David Icke te maken voordat je dat wéér denkt!!!
[Dit bericht is gewijzigd door YRRAB op 16-10-2001 10:00]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |