abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1902980
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 20:54 schreef El-Lupe het volgende:
Lijkt me wel zo eerlijk om de vrijmetselarij zèlf dan ook aan het woord te laten...

------------------------------------------------------------------------

Albert Pike is considered American Freemasonry's most eminent philosopher. Some of Albert Pike's most revealing comments, given only to those taking the Luciferian initiations of the 30, 31, and 32nd degrees, are denied by freemassons. Fremasons are taught that Taxil fabricated the most infamous Pike quote 3 years afterPike's death. However, Anton Chaitkin, speaking for the Schiller Institute, tells us that the infamous Pike quote is available in French and English in the Albert Pike vertical file at the library of the Scottish Rite Southern Jurisdiction at 1733 16th St. NW, Washington D.C. Because freemasons are taught the Taxil explanation, several references are given for these most revealing infamous statements of Albert Pike.

Only 5% of 32nd and higher degree freemasons are invited into the Illuminati. Many "Christians freemasons" would contend that freemassonry is not a religion. The plan of freemassonry is that the majority of freemasons do not even know it is a religion. The plan of freemasonry is to deceive the majority of freemasons from the truth that Lucifer, or Satan (the reptilians!) , is the god of freemasonry.

Albert Pike wrote the "Morals and Dogma" of the Ancient and Accepted Rite of Freemasonry. Some of the words of this greatest sage of Freemasonry should put Freemasonry in perspective.

On page 819 you will find just one example of why there are many people in Freemasonry who believe that it is natural to be a Christian and a Mason. "The Blue Degrees are but the outer court or portico of the Temple. Part of the symbols are displayed there to the Initiate, but he is intentionally misled by false interpretations. It is not intended that he shall understand them; but it is intended that he shall imagine he understands them." Freemasonry intentionally misleads the low degree initiates and hides the truth that the god of Freemasonry is Lucifer, except to those in the 30th and higher degrees.

The designed Luciferian (of; reptilian) deception of Freemasonry intentionally misleads the lower degree initiates away from the truth that the god of Freemasonry is Lucifer.
------------------------------------------------------------------------

www.freemasonwatch.freepress-freespeech.com

pi_1903144
YRRAB, ga nou godverdomme eens ZELF wat schrijven ipv dat belachelijke gekopieer!! Je gaat niet op reacties in, speelt het balletje terug, en beschuldigt mensen die kritisch naar die teksten kijken als dom, "kritiekloos de linkse leidertjes achterna lopend".

Kom eens met een inhoudelijke reactie, eentje van jezelf. Je wil je blijkbaar niet blootgeven, maar blijft je achter die teksten verschuilen. Laf hoor. Als je echt achter de inhoud van die teksten staat, moet je ze kunnen en durven verdedigen, IN EIGEN BEWOORDINGEN. JIJ bent (oa) degene die met de waanzinnige claims op de proppen komt, JIJ komt met heel moeilijk te geloven verhalen, leg JIJ ons dan maar uit waarom JIJ erin gelooft, en waarom wij er ook in zouden moeten geloven!

Maar aangezien je dit blijkbaar niet kan, en je alleen maar met andermans woorden kan smijten, zie ik geen enkele reden waarom die woorden van wat doorgedraaide new age fascisten meer waard zouden of meer waar zijn dan die van de "indoctrinerende linkse leidertjes".

Unox, the worst operating system.
pi_1903204
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 02:04 schreef Schorpioen het volgende:
YRRAB, ga nou godverdomme eens ZELF wat schrijven ipv dat belachelijke gekopieer!! Je gaat niet op reacties in, speelt het balletje terug, en beschuldigt mensen die kritisch naar die teksten kijken als dom, "kritiekloos de linkse leidertjes achterna lopend".

Kom eens met een inhoudelijke reactie, eentje van jezelf. Je wil je blijkbaar niet blootgeven, maar blijft je achter die teksten verschuilen. Laf hoor. Als je echt achter de inhoud van die teksten staat, moet je ze kunnen en durven verdedigen, IN EIGEN BEWOORDINGEN. JIJ bent (oa) degene die met de waanzinnige claims op de proppen komt, JIJ komt met heel moeilijk te geloven verhalen, leg JIJ ons dan maar uit waarom JIJ erin gelooft, en waarom wij er ook in zouden moeten geloven!

Maar aangezien je dit blijkbaar niet kan, en je alleen maar met andermans woorden kan smijten, zie ik geen enkele reden waarom die woorden van wat doorgedraaide new age fascisten meer waard zouden of meer waar zijn dan die van de "indoctrinerende linkse leidertjes".

ten eerste schreef ik "linkse" tussen aanhalingstekens, maar die heb je blijkbaar (voor welke doeleinden dan ook) weggelaten, daarmee suggereerde ik dat hun zgn. "linkszijn" net zo'n facade is als dat van hun "rechtse"makkers

ten tweede; Wat jij vindt van de manier waarop ik met informatie aan kom zetten en wat je van de inhoud ervan vindt, interesseert me geen ene malle moer!

bovendien plaats ik al deze informatie om mensen wakker te schudden uit hun geconditioneerde (on)bewustzijnsstaat en kan ik me niet indenken dat jij echt snakt naar MIJN persoonlijke mening, want wat ik post spreekt voor de goede verstaander voor zichzelf, daarom ga ik niet de interpreteur uithangen, doe dat maar lekker zelf, denk maar 's ff zelf goed na over de info die ik naar buiten breng!

pi_1903454
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 02:31 schreef YRRAB o.a. het volgende:

bovendien plaats ik al deze informatie om mensen wakker te schudden uit hun geconditioneerde (on)bewustzijnsstaat en kan ik me niet indenken dat jij echt snakt naar MIJN persoonlijke mening, want wat ik post spreekt voor de goede verstaander voor zichzelf, daarom ga ik niet de interpreteur uithangen, doe dat maar lekker zelf, denk maar 's ff zelf goed na over de info die ik naar buiten breng!

NIEMAND LEEST DEZE LAPPEN ONDOORDRINGBARE TEKSTEN yrrab SNAP DAT NOU EENS!!!!

pi_1903662
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 08:38 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je bedoelt; IK lees deze lappen tekst niet !, of ben je zo arrogant dat je precies meent te weten wat anderen allemaal wél of niet lezen?, en zo ja, hoe heb je dat gecontroleerd?

pi_1903787
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 09:14 schreef YRRAB het volgende:
Je bedoelt; IK lees deze lappen tekst niet !, of ben je zo arrogant dat je precies meent te weten wat anderen allemaal wél of niet lezen?
In dit geval kan ik dat wel redelijk accuraat zeggen YRRAB. Op deze manier werf je geen mensen voor je zaak, je maakt jezelf alleen maar belachelijk ipv ons de ogen te openen.

Snap het nou eens dan!

pi_1904101
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 23:21 schreef hoogl298 het volgende:
Even om het topic weer wat beter te laten lopen zonder alles vast te zetten met zogenaamde bewijsvoering.
Het is gewoon niet relevant en er komt zo ook geen discussie op gang, maar alleen maar over en weer geharrewar.
Pardon?

Ik moet dus maar klakkeloos aannemen dat die samenzweringstheorieen waar zijn? Zonder hoor en wederhoor toe te passen, of een fatsoenlijk onderbouwde argumentatie.

Ik denk het niet. Als jij je in het zweverige wereldje wilt begeven waar elk leuk klinkend verhaaltje meteen tot waarheid wordt verheven, dan ga je je gang maar, maar ik pas daar voor.

Kortom: Als je met dit soort theorien bij mij aan wil komen, dan zul je ze moeten onderbouwen. En doe je dat niet, dan kun je in ieder geval van mijn kant zeer forse kritiek verwachten.

quote:
Als je onbevangen en fris naar de realiteit wilt kijken, zul je al je oude associaties van je af moeten schudden.
Ze vertroebelen datgene wat werkelijk is. Mensen die alleen maar associeren en iets vergelijken met iets anders, staan niet met beide benen op de grond.
Zij zweven, doordat ze alles maar abstraheren en vergelijken met wat ze al kennen.
Zo kun je ook niet leven in het hier en nu.
Oh!.. Dus als ik niet klakkeloos dingen aanneem dan 'zweef' ik?
quote:
Werkelijk sceptisch zijn is: onbevangen en authentiek zijn en niet door je bevooroordeeldheid alles al bij voorbaat in de kiem smoren wat jij niet onmiddellijk begrijpt.
Waarom denk je dat ik om nadere toelichting en bewijs vraag? Juist OMDAT ik het niet op voorhand afwijs, en graag nader ingelicht wil worden over de zaak.

En even ter informatie: Iets niet klakkeloos aannemen is iets anders dan iets klakkeloos afwijzen. Of is behalve alleen in zwart-wit ook in grijs denken te moeilijk voor je?

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_1904163
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 09:14 schreef YRRAB het volgende:

[..]

Je bedoelt; IK lees deze lappen tekst niet !, of ben je zo arrogant dat je precies meent te weten wat anderen allemaal wél of niet lezen?, en zo ja, hoe heb je dat gecontroleerd?

Oke dan, BIJNA NIEMAND

Zie jij veel andere reacties behalve de mensen die zich ergeren aan jouw meningloze C+P praktijken!?!?

pi_1904203
Zielig.. ziet er naar uit dat je OF teveel interesse hebt in het onderwerp OF dat je mischien ietsje teveel vrije tijd hebt
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2001 @ 10:58:37 #60
10849 Hagelslag

pi_1904268
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 21:24 schreef YRRAB het volgende:
[..]Klopt, kijk naar het journaal, lees de kranten, laat je indoctrineren op school / universiteit, en loop kritiekloos achter de zichzelf "links" noemende leidertjes aan of de disinformatie van de zichzelf de waarheid in pacht denken te hebbende "fabel van de illegaal" of de stichting "skepsis" en co.! (die ook alleen maar de gemanipuleerde werktuigen van de "illuminatie" zijn)!

Jij bent het werktuig van een zieke geest.
Deze tekst is (c) 2001 en (c) 2002 by Hagelslag.[br]
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2001 @ 11:02:16 #61
10849 Hagelslag

pi_1904295
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 02:31 schreef YRRAB het volgende:
[..]ten eerste schreef ik "linkse" tussen aanhalingstekens, maar die heb je blijkbaar (voor welke doeleinden dan ook) weggelaten, daarmee suggereerde ik dat hun zgn. "linkszijn" net zo'n facade is als dat van hun "rechtse"makkers

ten tweede; Wat jij vindt van de manier waarop ik met informatie aan kom zetten en wat je van de inhoud ervan vindt, interesseert me geen ene malle moer!

Ook jij hebt last van diezelfde zieke geest. Wellicht helpen enige pillen je van je wanen af? David Icke is de grootste leugenaar die op de planeet rondloopt, en jij volgt hem als een kip zonder kop en zonder enige zelfreflectie of kritiek. Degene die zichzelf voor de gek houdt ben jij.
pi_1904574
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 11:02 schreef Hagelslag het volgende:

[..]

Degene die zichzelf voor de gek houdt ben jij.

of jij !
pi_1905314
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

And yet, wait for this, the 42 who have become Presidents of the United States are all related!!! Thirty-Three of them alone go back to Charlemagne, one of the most famous monarchs of what we call France. He just happens to be a major figure in the story of these bloodlines and their expansion out of Britain, France, Germany, and elsewhere.

Waar baseert hij dit op? Er is namelijk één ding wat ik wel weet:

John F. Kennedy = George Washington

[edit]
Ik vindt persoonlijk dat beste man nogal paranoïde is, want hij bestempeld alle presidenten als slecht, wat klinkklare nonsens is.

Ook presenteert hij zijn informatie op een manier die eigenlijk oproept tot een soort aktie, welke zou moeten leiden tot de omverwerping van het hele maatschappelijke systeem, en dat zou in de huidige wereld een probleem opleveren.
[/edit]

pi_1905912
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 13:05 schreef Kyori het volgende:

[..]

Waar baseert hij dit op?

Dat zou ik ook wel eens willen weten. Maar tot nu toe beperken de Icke aanhangers zich slechts tot het ontlopen van de bewijslast voor Ickes stellingen.
quote:
Er is namelijk één ding wat ik wel weet:

John F. Kennedy = George Washington

erm... Leg eens uit.
quote:
[edit]
Ik vindt persoonlijk dat beste man nogal paranoïde is, want hij bestempeld alle presidenten als slecht, wat klinkklare nonsens is.
Niet alleen dat maakt hem paranoïde. Complot-theoriën poneren en dan tegenspraak direct onder hetzelfde complot schuiven is ook een sterke aanwijzing.
quote:
Ook presenteert hij zijn informatie op een manier die eigenlijk oproept tot een soort aktie, welke zou moeten leiden tot de omverwerping van het hele maatschappelijke systeem, en dat zou in de huidige wereld een probleem opleveren.
[/edit]
Zelfs al zou zijn piramide-theorie juist zijn, wat dan nog? Ik kan niet zeggen dat ik hem een werkbaar alternatief heb zien bieden.
pi_1905967
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 13:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

erm... Leg eens uit.

Reïncarnatie .
  maandag 15 oktober 2001 @ 13:55:21 #66
16505 KP
KwaliteitsPoster
pi_1905980
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 13:54 schreef Kyori het volgende:
Reïncarnatie .
Et incarnatus est.
There's a #filosofie spirit in everyone.
pi_1906024
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 13:54 schreef Kyori het volgende:

[..]

Reïncarnatie .

*zucht*... Bewijs?
pi_1906035
Nog een aanvullingkje op YRRAB's boekenlijstje:

Little Green Men -- by Christopher Buckley

Echt heel leuk om te lezen. Te vinden op de afdeling Engelse pockets van elke fatsoenlijke boekhandel.

pi_1906070
ik weet nog een héél goed boek , namelijk UFO! van Marcel Hulspas van Skepsis!
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2001 @ 14:09:46 #70
10849 Hagelslag

pi_1906160
Ik vraag me af waarom YRRAB zich niet bij de scientology aansluit? Prima organisatie, ze spreken tegen bomen en maken je een hoop geld afhandig.
  maandag 15 oktober 2001 @ 17:03:47 #71
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1907963
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 14:09 schreef Hagelslag het volgende:
Ik vraag me af waarom YRRAB zich niet bij de scientology aansluit? Prima organisatie, ze spreken tegen bomen en maken je een hoop geld afhandig.
ik vind dat 'ie wel mag blijven.
Elk dorp heeft z'n eigen godsdienstfanaticus nodig, en YRRAB voorziet naar mijn mening prachtig in deze behoefte.
Fok! heeft in hem dan wel geen godsdienstfanaticus, maar wel een goede vervanging.
Zie zijn ge-copy-paste maar als de online equivalent van de raaskallende ouwe baas die op straat naar iedereen (=dus niemand) staat te krijsen.
Ik vind 'm wel vermakelijk.....
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_1908814
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 17:03 schreef Smots het volgende:
[..] de online equivalent van de raaskallende ouwe baas die op straat naar iedereen (=dus niemand) staat te krijsen.
kom jij vaak in het centrum van Eindhoven of zo?
  maandag 15 oktober 2001 @ 18:38:19 #73
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1908916
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 18:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

kom jij vaak in het centrum van Eindhoven of zo?

Haaaaaaahahahahahahahaha!!!
Nee nu niet meer, maar ik weet PRECIES over wie je het hebt!

HAROLD!!!

Toen onze Smots nog een Smotsje was, woonde hij in namelijk in de buurt van Eindhoven.

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  maandag 15 oktober 2001 @ 21:00:22 #74
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1910333
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 08:38 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Oh nee??
Wie ben jij, dat je zo "goed weet" dat niemand dit leest??

Ik lees het allemaal en ik drink het in als een uitgedroogde spons. Blijkbaar spreek je dus gewoon weer eens voor jezelf!!

de wereld draait niet om jouw ego'tje alleen hoor knullie, dat dat eens even goed tot je botte harses door mag dringen kluizenaar!!

Yrrab is oprecht begaan met het lot van de mensheid.
Dat kan ik van de meeste mensen niet zeggen en van jou al helemaal niet.

Lees je Suskes en Wiskes nou maar gewoon en donder op!!

Kusje??

Nou nee, je kan een ongenadige trap onder je dikke hol krijgen.
Stomme trekzeug!!

Ps: kunnen we dan nu EINDELIJK weer eens gewoon discussieren op niveau??

Ach, het kan nog veel erger
  maandag 15 oktober 2001 @ 21:10:37 #75
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1910492
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 14:09 schreef Hagelslag het volgende:
Zeg, ga jij eens even lekker bij deze sekte.
Jij kunt de "houvast" van een goeroe best gebruiken met je kant-noch-wal-rakende repliekjes.
Zonder dat jij het doorhebt, spreek je hun taal al en doe je een boodschapje hier op het forum die hen zeker niet tegen de borst stuit. Jij zou een model-volgeling kunnen zijn......een soort zombie...

Scientology is bij uitstek iets voor struisvogels zoals het gros hier op Fok!
De meeste gasten op het Fok zijn net zo lethargisch en geestdood als een opgewarmd lijk!!
Perfecte kandidaten voor deze sektes

Ideetje?? (geen dank hoor)

Ach, het kan nog veel erger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')