abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18955999
wie weet hier meer van:
http://www.prisonplanet.c(...)04secretlyhidden.htm

A source in Cyprus, claims 5,000 dead bodies of British and American soldiers from the war in Afghanistan are secretly hidden in a military facility.....

This article is available in full for members at Prison Planet.tv. If you don't have a membership, sign up for one by clicking here. It's just 15 cents a day and you get a plethora of video, audio and special reports as well as Alex Jones' weekly TV show.

ik wil niet de sign up doen.

verder lijkt het mij moeilijk verbergen al die doden al die ouders zullen toch argwaan krijgen?
  vrijdag 7 mei 2004 @ 15:54:52 #2
80214 Valar
the harvey's
pi_18956151
Cyprus! ipv syprus
pi_18956209
waarom zouden ze die verstoppen?
pi_18956245
vertel het mij!

zou goed kunnen dat ze anders te veel body bags krijgen in de vs
slecht voor de pr
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:07:58 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_18956468
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 15:59 schreef jojoja het volgende:
vertel het mij!

zou goed kunnen dat ze anders te veel body bags krijgen in de vs
slecht voor de pr
Het valt natuurlijk ook niet op als je zoon/dochter/broer/vriend(in) of wat dan ook ineens niet meer terugkomt...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_18956615
ja die ouders zouden toch iets gaan vermoeden.

is er niemand die subscribet is op die site (val niet over mijn taal aub)
  vrijdag 7 mei 2004 @ 18:10:36 #7
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_18959741
Alex Jones is regelmatig op coasttocoastam (ook betaling)

Anders moet je wachten op z'n maandelijkse interview op rense.com. (gratis) Daar zal het ongetwijfeld besproken worden.

Toch kijk ik hier niet van op mocht het waar zijn:

Pas geleden heeft de US regering foto's van de doodskisten moeten vrijgeven onder de freedom of info act. Ze hebben al aangekondigd dit niet meer in de toekomst te doen. Ook worden doodskisten compleet afgeschermd van de media. Als zo'n vliegtuig land worden er eerst allemaal blauwe schermen opgehangen zodat niemand foto's kan maken of bij kan houden hoeveel kisten er uitgeladen worden.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
pi_18981733
In het Turkse deel van Cyprus schijnt inderdaad een geheime Amererikaanse basis te zijn.
Dat verklaard meteen waarom de VS en de EU nu geld beschikbaar stellen voor 'het verarmde' noorden.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 20:30:17 #9
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_18982179
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 19:41 schreef Koos Voos het volgende:
In het Turkse deel van Cyprus schijnt inderdaad een geheime Amererikaanse basis te zijn.
Dat verklaard meteen waarom de VS en de EU nu geld beschikbaar stellen voor 'het verarmde' noorden.
Nou nou, die theorie is zo extreem dat ie zelfs niet in Truth thuishoort maar in het "ronde archief".
  zaterdag 8 mei 2004 @ 20:57:40 #10
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_18982630
ja hooooor en die familie die wordt vermoord door de CIA en dan worden ze allemaal opgeslagen in vrieskisten die ze weer in vuilcontainers verbergen. Zo heeft niemand door wat er gebeurd is. Als na een aantal maanden blijkt dat ze inderdaad door niemand meer als vermist zijn opgegeven dan hakken ze ze in stukjes en dumpen ze ze in de oceaan voor de haaien.
Zo voorkomen ze slechte PR.......

ja echt waar!
pi_18984873
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 15:50 schreef jojoja het volgende:

just 15 cents a day
Toch leuk ..... zit je in het gevang en dan toch geld verdienen
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zondag 9 mei 2004 @ 15:25:57 #12
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_18995805
lol wat een onzin, elke soldaat heeft familie, elke familielid weer familileleden elke familielid heeft vrienden , kennisen en ga maar door, zal toch wel iemand achterkomen op den duur nie?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_19007956
Klonen?
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')