Je heb echt een retecoole theme... Hoe heb je dat voor elkaar gekregen... misschien effe adden op msn?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:13 schreef CybPraetorian het volgende:
Ik weet niet of mensen hier wel eens van gehoord hebben: Samurize...
met dit programmatje kun je op de (windows 2000 en XP) bureaubladvan je pc de PC snelheid, HDD vrij ruimte, je beschikbare RAM geheugen, het laatste nieuws... enz enz laten zien....
dit alles neemt nog niet eens 1 procent van je processort snelheid in, en ik vind het echt super lijken. Zeker als je ADSL hebt, kun je er (geloof ik) een RSS feed inplaatsen en dan kun je bv FOK!, Tweakers en nu.nl nieuws in zetten, je zet je pc aan, en voila het laatste nieuws van die pagina's staan in je bureaublad.
zijn er mensen die er ervaring mee hebben en het zelf hebben draaien... (post hier screenshots)
zie ook: www.samurize.com
een (klein) uitgebreid voorbeeldje
http://www.samurize.com/modules/myalbum/photos/711.png
Leuk, maar dat moet wel veel geheugen kosten; aangezien je de config over de hele lengte en breedte gebruikt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:38 schreef rubstar het volgende:
grote versie
ik heb een bestaande config gebruikt en deze een beetje aangepast en wat dingen er aan toegevoegd..
Mên, lang geleden dat ik dat ding gemaakt heb alweerquote:Op zondag 22 januari 2006 20:34 schreef pseudovlaming het volgende:
Die TV-gids is me eindelijk gelukt, alleen zit ik met één pobleempje...
VOlgens de tekst in het script downloadt ie ook de programmering van VT4, maar in het txt-bestand staat ie dus niet. Hoe krijg ik die er bij?
En... hoe krijg ik in hemelsnaam het nieuws op mn desktop? Met RSS, ok. De link heb ik. Maar hoe? En waar? Wat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |