Inderdaad, behalve van NL.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:43 schreef Ron1987 het volgende:
letland moet winnen
Zo wat ben jij een aanwinst voor dit forum, stond het hek bij het PBC open of zo?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:00 schreef Ron1987 het volgende:
sorry he
nou zeg, wat negatief weerquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:43 schreef ErikT het volgende:
Hee Ron, je bent echt KUT.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:43 schreef ErikT het volgende:
Hee Ron, je bent echt KUT.
geen tijd voorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:10 schreef tuindwerg het volgende:
Hoi Ron!![]()
Nee, nu moet je niet denken dat ik je liev vind ofzo. Ik zeg alleen altijd hoi terug.
Ik vertrek morgen pas naar Rome.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
geen tijd voor![]()
hoe is het met je Italiaanse kranten?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:34 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen pas naar Rome.![]()
Ik denk dat hij op je postgedrag doelde. Aangezien je nu gewoon doet, zal dat wel snel overgewaaid zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:50 schreef Ron1987 het volgende:
hoezo ben ik een eikel als je het met me eens bent?
Koreanen??quote:Op zondag 9 mei 2004 03:01 schreef k3vil het volgende:
Het mooie van outsiders is dat ze het altijd alleen maar goed kunnen doen. Kan men de koreanen nog herinneren. Ik had me toch een lol met die lui.
Op dit geweldige bericht past alleen maar respect voor deze geweldige namen, met volksheld verpakovskis als uitblinker op het komende ekquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wie is er nou geen fan van helden als Astafjevs, Lobanovs, Rimkus, Zirnis, Verpakovskis, Pahars of Blagonadezdins?
Latvija
quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:05 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Op dit geweldige bericht past alleen maar respect voor deze geweldige namen, met volksheld verpakovskis als uitblinker op het komende ek![]()
Turkije
Maris bedankt
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |