The ever continuing story of Babypluisjes room...quote:Op maandag 10 mei 2004 13:12 schreef pluisje het volgende:
Ik heb een slecht karma als het op de inrichting van het kamertje aankomt
Er zou vandaag ook een grote bestelling van de Kwantum bezorgd worden, met oa de gordijnen en de rails voor de babykamer, plus nog wat kleine dingen, en een butlertray (dienblad op standaard, handig voor in de kraamtijd als ik op lig, dacht ik zo). Was vrijdag over gebeld, zou keurig geregeld worden.
Nou, ik heb nu dus alleen die butlertray gekregen, de rest zat niet in de zending....
* Rewimo leert op deze manier wel rustig in-uit ademen voor de bevalling
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:18 schreef LadyS het volgende:
pluisje, heb je nog wat van het kruidvat gehoord?
En hoe zit het met je Blije Doos?
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:19 schreef pluisje het volgende:
[..]
![]()
Van beide nog niks gehoord, en gezien mijn humeur ga ik ze nu maar even niet bellen![]()
(dat bewaar ik voor als ik een keer nog sjaggerijniger ben)
Jij hebt mijn e-mail toch?quote:Op maandag 10 mei 2004 13:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*meldt*
Ik denk dat wij in het najaar nog een keertje gaan, dus heel graag
Je bent geweldig!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij hebt mijn e-mail toch?
Stuur me even je adres en dan stuur ik hem naar je op!!
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:53 schreef pluisje het volgende:
Kwantum is weer onderweg: de klantenservice die ik had gemaild heeft de chauffeur gebeld, en die bleek een doos over het hoofd te hebben gezien...
Binnen 3 kwartier opgelost...zo kan het dus ook
Babypluis krijgt al een iets positiever kamertjes-verhaal te horen, begrijp ikquote:Op maandag 10 mei 2004 13:53 schreef pluisje het volgende:
Kwantum is weer onderweg: de klantenservice die ik had gemaild heeft de chauffeur gebeld, en die bleek een doos over het hoofd te hebben gezien...
Binnen 3 kwartier opgelost...zo kan het dus ook
Mwah, hij hoeft iig voor de gordijntjes niet elke dag een dankwoordje te spreken voor het eten, we houden het bij de meubeltjesquote:Op maandag 10 mei 2004 13:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Babypluis krijgt al een iets positiever kamertjes-verhaal te horen, begrijp ik
straks stelt die filaalmanager voor dat jullie gewoon alles uit elkaar schroeven en boven weer alls in elkaar zettenquote:Op maandag 10 mei 2004 13:57 schreef pluisje het volgende:
En Rick heeft de filiaalmanager gebeld, en voorgesteld dat ie vanavond mee kwam helpen tillen.
We worden nog teruggebeld
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:00 schreef pluisje het volgende:
[..]
Mwah, hij hoeft iig voor de gordijntjes niet elke dag een dankwoordje te spreken voor het eten, we houden het bij de meubeltjes
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
En straks vindt ie de kamer niet mooi![]()
Sorry Pluis
Maar wel leukquote:Op maandag 10 mei 2004 14:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
![]()
das niet lief om te zeggen, miss-d
![]()
![]()
Ik vind het ook helemaaaaaal niet grappig dat miss-d dat zeiquote:Op maandag 10 mei 2004 14:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar wel leuk
sorry Pluis
ik verheug me alweer op een halve vierkante meter schnitzelquote:Op maandag 10 mei 2004 14:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een leuk hotelletje Rewimo!!!!! Het eten ziet er lekker uit
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |