Dit MOET, om de layout en de modemers te sparen...quote:
te doen.quote:[IMG=<breedte>,<hoogte>]<URL van je grote plaatje>[/IMG]
Niet. Gewoon goed resizenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:04 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
ik wil ook graag me desktop laten zien maar zit nu met een probleempje!
Ik heb 2 schermen! Hoe krijg ik nu alleen me hoofdscherm als printscreen?
tnx
hij is kleiner!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:12 schreef Slarioux het volgende:
grunge-metal, lees de openingspost eens.
alleen als je het linkje corrigeertquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:53 schreef Rio het volgende:
Mag het ook zo?
Dat resizen is me te veel werk; desktop, kleine versie maken, allebei uploaden, de kleine naar de grote linken... I'm just lazy I think.
urgh... het zal wel aan de naam liggenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:07 schreef Slarioux het volgende:
Robertje en Roberto mogen het allebei nog eens proberen, en nu geresized.
eeej..vraagje: hoe heb je die taakbalk zo gekregen? Ziet er strak uitquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:43 schreef Mattt het volgende:
De vorige was een beetje klein..
Hoe verberg je die icoontjes? Ik heb dus alleen een prullenbak op mijn bureaublad staan. En dat vind ik zooo lelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:11 schreef Jordy-B het volgende:
De startbalk zit achter de witte streep, links. Deze zit tjokvol quickstart-icoontjes. Op de desktop zelf staan wel icoontjes, maar deze zijn verborgen. Een groot deel is wèl voorzien van een sneltoets, zodat ik de ècht meestgebruikte dingen gewoon via het toetsenbord kan doen.
Uhm , met zo'n vaag proggie.. stylexp ofzo.. www.themexp.orgquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:57 schreef superdave het volgende:
[..]
eeej..vraagje: hoe heb je die taakbalk zo gekregen? Ziet er strak uit![]()
Verschillende manieren:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:12 schreef SubSun het volgende:
[..]
Hoe verberg je die icoontjes? Ik heb dus alleen een prullenbak op mijn bureaublad staan. En dat vind ik zooo lelijk![]()
Hey leuk die tv-zenders.... Waar heb je dat vandaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:21 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Dan post je toch een andere keer?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:00 schreef MaddoxX het volgende:
Nou dit is mijn desktop met mijn stat-programma aan(WerkPC)
[afbeelding]
Ik verklein wel een andere keer nu geen tijd!
Samurize.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:41 schreef Kelfox het volgende:
[..]
Hey leuk die tv-zenders.... Waar heb je dat vandaan?
kasta doet 't opzettelijk, hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:27 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
maximaal 550 breed, prutser. En lees de openingspost.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:41 schreef Darkhacker het volgende:
ik zie sommige met dat ze hun harddisk status weergegeven hebben op hun desktop, hoe doen jullie dat? ook van bijvoorbeeld je geheugen status, dat wil ik ook is proberen
Wel dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:19 schreef sv3n het volgende:
[..]
waaromik had een tumb gemaakt, jah die was een paar pixels te groot maar dat maakt toch niet zo veel uit
![]()
Dat lijkt mij complete onzin Slarioux, iemand die zo achterlijk is dattie nog steeds met 56k zit te internetten gaat ook niet wachten tot een hele pagina geresizede plaatjes geladen zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:02 schreef Slarioux het volgende:
1) Er zijn zat mensen met een lage datalimiet, een 56K6-verbinding, of gewoon een trage verbinding. Die laten we niet wachten.
Ik zit zelfs soms nog met 33k6 te internetten. Is het nu écht zo'n kleine moeite om te resizen? Jonge jonge, je mankeert toch niets aan je handjes zekerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:27 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat lijkt mij complete onzin Slarioux, iemand die zo achterlijk is dattie nog steeds met 56k zit te internetten gaat ook niet wachten tot een hele pagina geresizede plaatjes geladen zijn.
Bovendien vraag ik me af of die mensen uberhaupt nog bestaan
Anyway, ik doe niet mee aan dat hele resize verhaal, dat de mensen maar wat sneller internet aanschaffen
ik had dus geresized maar hij was een paar pixel te breed, wordt ie alsnog weggehaald, wees blij dat ik niet het hele 1600x1200 plaatje hier neer zetquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:36 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik zit zelfs soms nog met 33k6 te internetten. Is het nu écht zo'n kleine moeite om te resizen? Jonge jonge, je mankeert toch niets aan je handjes zeker
Die heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:39 schreef sv3n het volgende:
[..]
ik had dus geresized maar hij was een paar pixel te breed, wordt ie alsnog weggehaald, wees blij dat ik niet het hele 1600x1200 plaatje hier neer zet![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:54 schreef Slarioux het volgende:
Ow sv3n! Dank je wel dat je niet het hele 1600*1200 plaatje post! Ik ben je zo dankbaar! Oh ja!!!!!
[afbeelding]
hoe krijg je die Fok tracker daarzo? en de drives.. wil ik eik ook welquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:36 schreef killswitch het volgende:
[afbeelding]
en de grote versie
http://picserver.student.(...)f
Heb je de url er nog van waar je hem kan downloaden?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:59 schreef ApC_IcE het volgende:
[afbeelding]
afbeelding groot
mijn desktopje
heet volgens mij samurize (ik heb het ook geprobeerd. Maar ben er niet zo in thuis.)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:53 schreef Deva het volgende:
[..]
hoe krijg je die Fok tracker daarzo? en de drives.. wil ik eik ook wel
Als ik jouw was zou ik toch even je ip-adres weghalen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:36 schreef killswitch het volgende:
[afbeelding]
en de grote versie
http://picserver.student.(...)f
ik zie enkel 192.168... als ip staan, en dat is intern ip. dus dat kan niet veel kwaad hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:32 schreef neffu het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik toch even je ip-adres weghalen.
Nee hoor....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is er iets?
Volgens mij is het gewoon Windows?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:41 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Welke WM, icons, ... ?
samurize.. leuk, zie mijn desktop, met nu.nl headlines en winampcontroll enzo..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:53 schreef Deva het volgende:
[..]
hoe krijg je die Fok tracker daarzo? en de drives.. wil ik eik ook wel
Oei idd, ik dacht dat dat gDesklets waren. My bad.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:42 schreef yootje het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon Windows?
al aan het kutten geweest met samurize, maar kan niks voor elkaar krijgenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
samurize.. leuk, zie mijn desktop, met nu.nl headlines en winampcontroll enzo..![]()
Ik dacht dat je een Window manager bedoelde, voor UNIX-like OS'enquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:57 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Oei idd, ik dacht dat dat gDesklets waren. My bad.
niet om dom te doen ofzo maar delphi programmeren is toch wel een heel stuk ingewikkelder dan Samurize hoor.. kwestie van linken aan de goeie metertjes en een beetje opletten bij het grafische gedeelte... toevallig is mij dat geluktquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:03 schreef Deva het volgende:
[..]
al aan het kutten geweest met samurize, maar kan niks voor elkaar krijgen
tis net delphi programmerenwat ik in de 2e al had afgeschaft
En ik geef je gelijk, dan w88 ze maar wat langerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:27 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat lijkt mij complete onzin Slarioux, iemand die zo achterlijk is dattie nog steeds met 56k zit te internetten gaat ook niet wachten tot een hele pagina geresizede plaatjes geladen zijn.
Bovendien vraag ik me af of die mensen uberhaupt nog bestaan
Anyway, ik doe niet mee aan dat hele resize verhaal, dat de mensen maar wat sneller internet aanschaffen
in FF resized het soms niet tot je op een figuurtje kliktquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:07 schreef yootje het volgende:
Voor alle mensen die het nut niet in zien van resizen: hier een klein voorproefje op wat er dan gebeurt, over een uurtje haal ik het weg.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit dan 10 keer.
Aardig iiritant he? En ik weet niet hoe het bij IE zit, maar met Firefox laadt het plaatje eerst en resized dan.
View Image is ook handigquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:33 schreef Jump het volgende:
[..]
in FF resized het soms niet tot je op een figuurtje klikt
maar ze moeten dat een rap fixen dat je terug op het figuurtje kan klikkek voor full versie, wert weerniet in FF
Volgens mij is het in de laatste nightly gefixtquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:33 schreef Jump het volgende:
[..]
in FF resized het soms niet tot je op een figuurtje klikt
maar ze moeten dat een rap fixen dat je terug op het figuurtje kan klikkek voor full versie, wert weerniet in FF
Nieuwste IE doet precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:07 schreef yootje het volgende:
Voor alle mensen die het nut niet in zien van resizen: hier een klein voorproefje op wat er dan gebeurt, over een uurtje haal ik het weg.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit dan 10 keer.
Aardig iiritant he? En ik weet niet hoe het bij IE zit, maar met Firefox laadt het plaatje eerst en resized dan.
dan gaan we die eens moeten updaten, deze (Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7b) Gecko/20040327 Firefox/0.8.0+) is nu ook al tijdje uitquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de laatste nightly gefixt.
Is inderdaad gewoon Windows, met ObjectDock en Samurize. De icons zijn grayscale versies van her en der vandaan geplukte sets.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:57 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Oei idd, ik dacht dat dat gDesklets waren. My bad.
katie holmesquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:14 schreef veldmuis het volgende:
[[url=http://veldmuis.spymac.net/temp/desktopklein.jpg\]afbeelding][/url]
Ik denk dat dit tot nu toe de meest belachelijke manier om je desktop te posten is die ik ooit in de enige echte 'post je desktop'-topics heb gezien.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:13 schreef Pluisjesvanger het volgende:
Hier een desktop van een Laurel en Hardy fan
http://home.zonnet.nl/dodo099/desktop.htm
Het plaatje wil zeggen; Hans let op met het volume, als je weer een spel gaat spelen!
uhhhquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:01 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Heb je de url er nog van waar je hem kan downloaden?
heb je het origineel nog van die achtergrond? en welk theme is dat?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:41 schreef Mattt het volgende:
[afbeelding]
Mijn mooie loginscreen..!![]()
![]()
[afbeelding]
Mijn heeeerlijk mooie bureaublad...!![]()
![]()
met styleXP waarschijnlijk. is het mogelijk om u screenshot te verkleinen en een linkje naar het grote figuur te maken? da layout wordt beetje opgefokt naar de breedte toequote:Op zondag 16 mei 2004 15:17 schreef detron23 het volgende:
...
Mattt : hoe heb je die taakbalk zwart gemaakt? met Windowsblinds?
Who dat vind ik wel gaaf. Hoe maak je zo iets?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[[url=http://home.tiscali.nl/guusmartens/images/samurize2_small.jpg]afbeelding][/url]
Samurize: De Ultieme Desktop Verfraaier...quote:Op zondag 16 mei 2004 15:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Who dat vind ik wel gaaf. Hoe maak je zo iets?
Of kan ik dat ergens downloaden
Kan met "Desktop X" van Stardock...die heeft ook geen problemen met een HT cpu van Intel. Samurize van Stardock in tegenstelling wel.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Who dat vind ik wel gaaf. Hoe maak je zo iets?
Of kan ik dat ergens downloaden
http://users.telenet.be/monkeytail/fok/matt.jpgquote:Op zondag 16 mei 2004 15:41 schreef Mattt het volgende:
http://relaxstuff.tripod.com/desktop_leukhoor.JPG
Mijn dekstop wat in het groter, al sla je me dood wat voor theme ik heb..
Ik heb het wel met styleXP gedaan..
Ik heb zo'n gedownloade theme ergens van afgehaald.. ik zoek wel even voor je !quote:Op zondag 16 mei 2004 15:48 schreef detron23 het volgende:
Kan je dat japans op je desktop lezen Mattt?en kan je even kijken hoe je Theme heet?
NAZI ADMIN!!quote:Op zondag 16 mei 2004 16:43 schreef Slarioux het volgende:
Wauw! Zoveel nieuwe desktops en ik hoef er geeneen te deleten
quote:Op zondag 16 mei 2004 17:27 schreef sioux_ het volgende:
[..]
NAZI ADMIN!!
voor straf post ik /mijn/ desktop NIET
Was k vergetenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:18 schreef detron23 het volgende:
Ok Mattt, ik heb het al gevonden het heet "XP Black Final 2" te downloaden op www.themexp.org
Uptime van 23 uur maarquote:Op zondag 16 mei 2004 17:46 schreef mighty_myte het volgende:
[afbeelding]
Grote versie 1280x960: Hier!
Toevallig 's nachts vergeten uit te zetten, vandaar de uptime van bijna 23 uur.
stoer hoor, mijn webserver heeft een uptime van anderhalf jaar.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef Mattt het volgende:
[..]
Uptime van 23 uur maarVan mij staat al 456 uur aan !
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:01 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
stoer hoor, mijn webserver heeft een uptime van anderhalf jaar.![]()
mod/admin == tomatoes/tomatoesquote:Op zondag 16 mei 2004 17:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En ik ben niet eens admin
Dit vind ik echt geweldigquote:Op zondag 16 mei 2004 15:17 schreef detron23 het volgende:
Dit had ik voorheen:
[[[url=http://home.tiscali.nl/detron23/pics/Desktop applion small.jpg]afbeelding]][/url]
Dit alles is met Stardock producten gemaakt.
-Stardock Windowsblinds voor taakbalkskin
-Stardock Objectdock voor de inzoom Menu onderin (vergelijkbaar met apple)
zoals je ziet zijn er een aantal iconen zelf gemaakt (128x128) hij is namelijk een echte foto van mijn Li-An Li PC60, en zo heb ik dat voor meer componenten van mijn systeemiconen gedaan, Printer, Scanner, Boxen etc
-Stardock Desktop X (lijkt op Samurize) voor objecten op de desktop zoals weersinfo, klok etc.
-Stardock Objectbar voor een alternatief van het XP taakbalk, met meer functies en aanpasbaarheid.
-Stardock Logon studio voor opstartlogo aanpassing
Mattt : hoe heb je die taakbalk zwart gemaakt? met Windowsblinds?
PS: dit is GEEN Apple! Dit is XP Pro
misschien een stomme vraag, maar hoe maak je van je thumbnail-plaatje een link naarquote:Op zondag 16 mei 2004 22:19 schreef Slarioux het volgende:
[[url=http://images.nder.be/deskspinsmall.jpg]afbeelding][/url]
Zie allereerste post van het topic.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:04 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
misschien een stomme vraag, maar hoe maak je van je thumbnail-plaatje een link naar
de grote versie?
verkleinen kan via men signature, als je te lui bent op te verkleinen met één of ander programmaquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:04 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
misschien een stomme vraag, maar hoe maak je van je thumbnail-plaatje een link naar
de grote versie?
* Jump is niet mee ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
leuke resizer, maarre, 'verklein die figuur' ?
ben jij soms Alberto?
Paar vraagjes:quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:51 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
[[url=http://img16.imageshack.us/img16/6541/desktop13.JPG]afbeelding][/url]
je hebt voor deze themes StyleXP nodig die je moet downloaden en draaien op de achtergrondquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vaag, ik probeer die desktop thema's maar alleen de achtergrond en soms wat icoontjes veranderden. De Start Menu krijgt dan zo'n windows2000 stijl.....en dus niet zo'n stijl zoals het op de site staat www.themexp.org
Wat doe ik fout?
jep net ontdekt , had ff niet verder gekeken dan mijn neus langs was, maar alles is dik voor elkaar. thnxquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:54 schreef detron23 het volgende:
[..]
je hebt voor deze themes StyleXP nodig die je moet downloaden en draaien op de achtergrond
- WindowBlindsquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:53 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Paar vraagjes:
- Wat gebruik je voor je styles? (StyleXP?)
- Wat voor Style gebruik je?
- Wat voor toolbar gebruik je? (bovenin beeld)
quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
jep net ontdekt , had ff niet verder gekeken dan mijn neus langs was, maar alles is dik voor elkaar. thnx![]()
[afbeelding]
Heb je het origineel van die wallpaper nog? Die wil ik hééél graag hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:53 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Paar vraagjes:
- Wat gebruik je voor je styles? (StyleXP?)
- Wat voor Style gebruik je?
- Wat voor toolbar gebruik je? (bovenin beeld)
en mijn nieuwe desktop![]()
[[url=http://www.afwezig.com/picture_library/desktop_elisha_small.jpg]afbeelding][/url]
Voor jou geldt hetzelfdequote:Op woensdag 19 mei 2004 18:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
jep net ontdekt , had ff niet verder gekeken dan mijn neus langs was, maar alles is dik voor elkaar. thnx![]()
[afbeelding]
Alsjeblieft!quote:Op maandag 31 mei 2004 11:26 schreef JeFFJuH het volgende:
[..]
Heb je het origineel van die wallpaper nog? Die wil ik hééél graag hebben
[..]
Voor jou geldt hetzelfde
* Afwezig is een Wallpaper verzamelaar
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:35 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
http://www.afwezig.com/picture_library/Elisha_Cuthbert_009.jpg
Wat is de diepere gedachte achter deze wallpaper?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:52 schreef min6 het volgende:
[afbeelding]
Grote versie: http://www.min6.nl/images/desktop.jpg
* Lord_Of_Darkness mompelt iets met dat die gene op mannen valt..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:15 schreef thumper het volgende:
[..]
Wat is de diepere gedachte achter deze wallpaper?
Goeie vraag. Wat ik hiermee wilde uitbeelden is de vergankelijkheid van alles.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:15 schreef thumper het volgende:
[..]
Wat is de diepere gedachte achter deze wallpaper?
Zoiets vermoedde ik al jaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:27 schreef min6 het volgende:
[..]
Goeie vraag. Wat ik hiermee wilde uitbeelden is de vergankelijkheid van alles.
vervang < en > eens door [ en ]quote:Op zondag 25 juli 2004 17:23 schreef sSAMm het volgende:
http://picserver.org/view_image.php/O2KLRF7ZLX6E
Mijn desktop mometeel..
voor een half uurtje gok ik..
quote:
Dat is objectdockquote:Op maandag 26 juli 2004 13:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is die balk boven je startbalk?
Nee dat is Samurizequote:
Maar dat snap ik wel maar.... Dat is toch de objectDock Plugin ? Althans dat dacht ik temminste.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:39 schreef Quarks het volgende:
[..]
Nee dat is Samurizeerg fijn progje met veel plugins en scripts.
Die kalender die je daar ziet is ook gewoon een script bijvoorbeeld.
er bestaan echt wel meer zo'n programma's dan Samurize hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 13:39 schreef Quarks het volgende:
[..]
Nee dat is Samurizeerg fijn progje met veel plugins en scripts.
Die kalender die je daar ziet is ook gewoon een script bijvoorbeeld.
Inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:58 schreef Jump het volgende:
[..]
er bestaan echt wel meer zo'n programma's dan Samurize hoor
ik zie op die screenshot zo'n S onderaan naast het klokje. kan die van Stardock software zijn ?quote:Op maandag 26 juli 2004 14:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik bedoel ik gebruik een x aantal andere progjes die ik persoonlijk beter vind als samurize.
Waar onder objectdock. Dat is klein en vreet niet zoveel geheugendat scheelt weer.
Nee zijn andere tooltjes. SysMetrixquote:Op maandag 26 juli 2004 14:04 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zie op die screenshot zo'n S onderaan naast het klokje. kan die van Stardock software zijn ?
Nope, dat is van Samurize dus.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee zijn andere tooltjes. SysMetrix
Ik heb voor samurize ook een aantal andere progs gebruikt, maar het feit dat Samurize al deze progs kan vervangen vond ik het proberen wel waard.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik bedoel ik gebruik een x aantal andere progjes die ik persoonlijk beter vind als samurize.
Waar onder objectdock. Dat is klein en vreet niet zoveel geheugendat scheelt weer.
True toch hou ik er van dingen onafhankelijk van elkaar te draaien om zo dingen makelijker aan en uit te zetten. Maar ieder zijn ding toch?quote:Op maandag 26 juli 2004 14:19 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik heb voor samurize ook een aantal andere progs gebruikt, maar het feit dat Samurize al deze progs kan vervangen vond ik het proberen wel waard.
Als je een beetje met de config-editor overweg kunt dan tover je er zo de mooiste configs uit.
oja, hier staat mijn config.
Nice wel een tikkeltje paars hoorquote:
Jordy-B, jij hebt mooie wallpapers.quote:Op maandag 26 juli 2004 02:03 schreef Jordy-B het volgende:
Mijn nieuwe desktop, btw...
[[url=http://members.lycos.co.uk/jordybrink/Desktop/desktop8_k.jpg]afbeelding][/url]
startbalk zit links en verbergt zichzelf automatisch. Er wordt intensief gebruik gemaakt van het quicklaunch-gedeelte en de iconen op de desktop (ze zijn er wel, ze worden alleen niet weergegeven) zijn voorzien van sneltoetsen.
1x raden wat mijn favo-kleur isquote:Op maandag 26 juli 2004 14:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nice wel een tikkeltje paars hoor![]()
Je kunt het natuurlijk ook overdrijvenquote:Op maandag 26 juli 2004 18:53 schreef stoopkind het volgende:
[..]
1x raden wat mijn favo-kleur is
Deze is nicequote:Op maandag 26 juli 2004 19:21 schreef releaze het volgende:
[afbeelding]
Depeche Modequote:Op maandag 26 juli 2004 22:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Deze is nice
Vooral de tekst vind ik erg erg oke
quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:57 schreef Jump het volgende:
Zelf met kalender erbij
[[url=http://users.telenet.be/monkeytail/fok/desktop_k.gif]afbeelding][/url]
(klik voor groot)
moet je de volledige kalender hebben van 2004? heb die van 2003 en 2002 ook nogquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:59 schreef Marty26 het volgende:
[..]
![]()
Nice man, Ziet er goed uit.
hahahah Pr0n Addictquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:05 schreef Jump het volgende:
[..]
moet je de volledige kalender hebben van 2004? heb die van 2003 en 2002 ook nog
edit: er staat al augustus op, omdat foto te groot was en anders ik over paar dagen weer moet resizenen omdat die van juli iets teveel bloot had
niet overdrijven, en die foto's zijn geen pronquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:07 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahahah Pr0n Addict![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:16 schreef babba het volgende:
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/desktop_580.jpg]afbeelding][/url]
Klik op het plaatje voor de full-sized versie (1024x768x32 PNG-file, 1,4MB)
die komt eraan. moet ze eerst wel nog omvormen van CYMK naar RGB kleuren want browser heeft er blijkbaar last vanquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:35 schreef T1andonly het volgende:die kalender zit er tof uit
waar kan je die halen
quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:03 schreef Jump het volgende:
[..]
die komt eraan. moet ze eerst wel nog omvormen van CYMK naar RGB kleuren want browser heeft er blijkbaar last van
Dit is een stukje uit de maand Juni. Voor het ganse jaar 2004, klik figuurquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:37 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn
Wowwww, die is relaxed!!!!quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:16 schreef babba het volgende:
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/desktop_580.jpg]afbeelding][/url]
Klik op het plaatje voor de full-sized versie (1024x768x32 PNG-file, 1,4MB)
zo'n drukke desktop. al die icoontjesquote:Op zondag 1 augustus 2004 04:28 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb iets van 12 desktops gedelete omdat ze te groot waren.
Hiero de mijne, goed geresized:
[[url=http://images.nder.be/deskns5small.jpg]afbeelding][/url]
Ik dacht dat Winbar 2.0 al zoiets had, maar anders kun je ook nog zelf iets bouwen aan de hand van een active desktop of met samurize.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:18 schreef Bickel het volgende:
ik zie hier allemaal programmatjes als winbar en statbar. ik zoek een vergelijkbaar programma waar je ook dingen als tempereatuur van je cpu in kan zetten. weet iemand iets daarvoor?
winbar 2? is die al uit dan?quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:34 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik dacht dat Winbar 2.0 al zoiets had, maar anders kun je ook nog zelf iets bouwen aan de hand van een active desktop of met samurize.
Oops nee, ik bedoel 1.2quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:55 schreef Bickel het volgende:
[..]
winbar 2? is die al uit dan?
Komop posten die hapquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:30 schreef Max_Dark het volgende:
Mijn desktop is het posten niet waard, maar mag ik misschien een verzoekje indienen? Zouden de mensen die Samurize gebruiken hun .ini's kunnen posten? (dan wijs ik vooral naar Yootje's 2e link in pagina 2!) Bedankt!
luxemburregquote:Op zondag 1 augustus 2004 17:52 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Nog n keertjeandere was te groot
Ik geef toe dat ik zo'n luie persoon ben die eerst vraagt en dan pas zelf iets gaat zoeken, heb me nu iets verdiept in dat Samurize maar krijg geen TV-Gids aan de praat, ook niet als ik dat DutchTV download :S. File not found grrr...quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:09 schreef Quarks het volgende:
[..]
Komop posten die hap![]()
Deze config lijkt wel op die van Yootje.
Anders kijk je even op Samurize.com daar staan veel skin, configs, plugins etc.
Tvgids is even lastig af en toe, je moet het volgende doen:quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:35 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik zo'n luie persoon ben die eerst vraagt en dan pas zelf iets gaat zoeken, heb me nu iets verdiept in dat Samurize maar krijg geen TV-Gids aan de praat, ook niet als ik dat DutchTV download :S. File not found grrr...
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:21 schreef Quickbeam het volgende:
erh afwezig waar heb je die wallpaper vandaan, hij is erg 'artistiek'
Die horen bij de achtergrond.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:22 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Horen de doorzichtige vierkantjes bij de achtergrond of genereert KDE die?
owh, euh, ja, (beetje laat) Luxemburreg jaquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:13 schreef releaze het volgende:
[..]
luxemburreg
Katie Holmesquote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:02 schreef Afwezig het volgende:
[[url=http://www.afwezig.com/picture_library/desktop_katie_small_2.jpg]afbeelding][/url]
het gaat er om of jij het vet vindt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:47 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
Die horen bij de achtergrond.
Vet of niet?
Meisje! Is het werkelijk gisteren uitgegaan?quote:
Dat slaat zeker op mij, sorry...Heb hem wel geresized, dacht dat ie klein genoeg zijn...Anders was de tekst ook niet meer te lezen en daar gaat het uiteindelijk ook om....Ik wil hem nog wel kleiner maken anders??quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:26 schreef Slarioux het volgende:
Jezus lui, lees de OP eens!
RESIZEN!
Is al goed, als je een tumbnail maakt kunnen mensen klikken, en het alsnog lezenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:29 schreef ProhibitArt het volgende:
[..]
Dat slaat zeker op mij, sorry...Heb hem wel geresized, dacht dat ie klein genoeg zijn...Anders was de tekst ook niet meer te lezen en daar gaat het uiteindelijk ook om....Ik wil hem nog wel kleiner maken anders??
Offtopic: Ja, door mijn eigen fout....Niet vreemdgegaan ofzo, alleen stom geweest...
Nee, sloeg niet op jou... Boven jou stond iemand met een giga screenshot, maar die complete post is nu door een moderator verwijderdquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:29 schreef ProhibitArt het volgende:
[..]
Dat slaat zeker op mij, sorry...Heb hem wel geresized, dacht dat ie klein genoeg zijn...Anders was de tekst ook niet meer te lezen en daar gaat het uiteindelijk ook om....Ik wil hem nog wel kleiner maken anders??
Tsja, ik ben er natuurlijk niet bijgeweest, en het hoe en wat hoef ik helemaal niet te weten hoor, maar als het werkelijk 'iets stoms' geweest was, dan moet het toch uit te praten zijn?quote:Offtopic: Ja, door mijn eigen fout....Niet vreemdgegaan ofzo, alleen stom geweest...
--> Eén groot, zwart gatquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:34 schreef thumper het volgende:
[..]
Nee, sloeg niet op jou... Boven jou stond iemand met een giga screenshot, maar die complete post is nu door een moderator verwijderd
[..]
Tsja, ik ben er natuurlijk niet bijgeweest, en het hoe en wat hoef ik helemaal niet te weten hoor, maar als het werkelijk 'iets stoms' geweest was, dan moet het toch uit te praten zijn?
In elk geval sterkte!
Wie'sda?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:46 schreef Cerbie het volgende:
[[url=http://img12.exs.cx/img12/997/post-11-1092913872.jpg]afbeelding][/url]
Dat is ook BoAquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wie'sda?
Lijkt wel wat op Boa...
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat is ook BoA
origineelquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vanwaar die strepen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:42 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Hier de vergroting
Je moet toch wat als je je verveelt
Om er toch nog wat van de maken, ik vond zonder wel erg saai, en die streep onder kon ik achteraf wel weg laten, maar daar boven heeft ook te maken met dat oog van mijquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vanwaar die strepen?
Bridget on Air?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat is ook BoA
1280x1024 is toch vrij normaal?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:23 schreef giMoz het volgende:
Jezus Slarioux wat een resolutie.....
ik werk met 1600*1200 en 1400*1050. kwestie van gewoontequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:23 schreef giMoz het volgende:
Jezus Slarioux wat een resolutie.....
Ik werk op 1920 x 1200, breedbeeld dus... lager kan niet, maar dit is wel een heel prettige resolutiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:28 schreef Jump het volgende:
[..]
ik werk met 1600*1200 en 1400*1050. kwestie van gewoonte
Nee, dat sloeg zws op mijquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:34 schreef thumper het volgende:
[..]
Nee, sloeg niet op jou... Boven jou stond iemand met een giga screenshot, maar die complete post is nu door een moderator verwijderd
Afgezien van het feit dat ik dit niet mooi vind; word dat niet gruwelijk irritant als je veel achter de pc zit ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:51 schreef ralfie het volgende:
[..]
Nee, dat sloeg zws op mijIk had em wel geresized met 50 % maar blijkbaar was dat nog niet genoeg. In de OP kon ik geen maximumgrootte zien en bij mij verneukte de layout nog niet, en aangezien iemand anders voor mij ook al in de sloot sprong dacht ik dat het wel goed was.
mijnes excuzes, en speciaal daarom nu nog een keer![]()
maar dan wat kleiner
[[url=http://www.student.kun.nl/rvanhoorn/desktop_small.JPG]afbeelding][/url]
de samurize stukjes zijn nog wel een beetje saai, maar de achtergrond zelf is goed te slikken dacht ik zo![]()
neuh, zitten toch erg vaak venstertjes voor. ik weet eigenlijk niet waarvoor ik een bureaublad heb, kijk er eigenlijk nooit naarquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:13 schreef Quarks het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat ik dit niet mooi vind; word dat niet gruwelijk irritant als je veel achter de pc zit ?
Waarom heb je dan samurize als er toch altijd schermpjes voorzittenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:44 schreef ralfie het volgende:
[..]
neuh, zitten toch erg vaak venstertjes voor. ik weet eigenlijk niet waarvoor ik een bureaublad heb, kijk er eigenlijk nooit naarMaar nu heb ik iets om naar te kijken, misschien dat dat een beetje helpt
Je letters zijn wazig. Volgens mij draai je niet op de aangeraden frequentie?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:27 schreef BornSlippy het volgende:
[[url=http://80.100.4.197/fok/desktop_thumb.jpg]afbeelding][/url]
altijd mooie desktops van Greg Martin. http://gallery.artofgregmartin.com/wallpapers2.html
en tenminste grote resoluties van 1600x1200![]()
[edit]o ja, als ie username/wachtwoord vraagt gebruik dan: guest / access
?quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Je letters zijn wazig. Volgens mij draai je niet op de aangeraden frequentie resolutie?
Ja kan ook, maar hoeft niet perse.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:14 schreef Jump het volgende:
[..]
?
Waar heb je deze wallpaper vandaan? Ziet er wel fris & clean uitquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:12 schreef Jump het volgende:
men huidig bureaubladje. simpel en schoon
[[url=http://users.telenet.be/monkeytail/fok/desk_.jpg]afbeelding][/url]
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:26 schreef releaze het volgende:
Sommigen mensen hebben zoveel icoontjes.. *ril* ik zit echt zelden op mn bureaublad.. (aangepast) Startmenu is veel handiger voor programmas. Of een extra taakbalk....
En is dat een reden om mijn desktop weg te halen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:39 schreef Slarioux het volgende:
i-spy24: laten we de volgende keer dan ook even resizen
Zeg nou zelf, echt de moeite waard is ie toch ook nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:24 schreef i-spy24 het volgende:
En is dat een reden om mijn desktop weg te halen?
Origineel vind je daar terug: http://users.telenet.be/m(...)xOasis_1280x1024.jpgquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:45 schreef Miro het volgende:
[..]
Waar heb je deze wallpaper vandaan? Ziet er wel fris & clean uit
btw.. waar haal je zo'n OS X (toch?) menu voor windows vandaan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:20 schreef XL het volgende:
afbeelding
Vet he?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:11 schreef releaze het volgende:
[..]
btw.. waar haal je zo'n OS X (toch?) menu voor windows vandaan?
of is dat ook dat samurize programma?
Sure... Naam, url?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:43 schreef XL het volgende:
[..]
Vet he?
Heeft niks met Samurize te maken, dat ken ik tenminste niet.
Het is een losse applicatie en het werkt fantastisch! Net zo goed als een 'echt' Apple-dock. Helaas blijft de rest gewoon Windows. Het programma is dus actief naast mijn startbalk, die buiten beeld is geparkeerd en nooit meer gebruikt wordt. Alles wat ik nodig heb staat in de Dock, of achter een sneltoets op mijn multimediakeyboard. Ik zal eens kjken of het programma legaal te verspreiden is, want de herkomst is mij eigenlijk niet helemaal duidelijk.
--edit
Freeware en vrij van Spyware. Hebben?
Als jij hem ook wil kun je dat ook gewoon zeggen hoor:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:42 schreef i-spy24 het volgende:
Bah...moeten we er nog bij hebben. Wintel gebruikers die wanna-be Mac-interface gaan exploiteren.Schaf dan gewoon een Mac aan voor het eggie..
Daar staat die os nou net niet tussen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:55 schreef Slarioux het volgende:
Dr is een gigantische FAQ over, dus kom niet aan met vage screenies.
Is de Printscreen knop zo moeilijk te vinden? En de meeste OSsen hebben wel een klein tekenprogrammaatje hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:48 schreef classpc het volgende:
[..]
Daar staat die os nou net niet tussen.
* classpc even contact opneemt met de programmeurquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Is de Printscreen knop zo moeilijk te vinden? En de meeste OSsen hebben wel een klein tekenprogrammaatje hoor.
Thanks. Heb hem er vanaf geplukt. Kan ik weer eens wisselen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Origineel vind je daar terug: http://users.telenet.be/m(...)xOasis_1280x1024.jpg
Waar kan ik deze wallpaper vinden? Hij is mooiquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:09 schreef Quarks het volgende:
Nieuwe
[[url=http://joostbovee.nl/fok/desktop.jpg]afbeelding][/url]
Kan je die wallpaper naar me emailen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:09 schreef Quarks het volgende:
Nieuwe
[[url=http://joostbovee.nl/fok/desktop.jpg]afbeelding][/url]
Alstublieftquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Kan je die wallpaper naar me emailen?.
Of een linke geven ofzo.
Dat is Samurizequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:06 schreef Billian85 het volgende:
Hee leshy mooie interface, hoe doe je dat ??
Is dat een achtergrond in JPEG formaat? Wil je daar een linkje van op het web gooien please?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:07 schreef FLIPNEUS het volgende:
Laptop (Mac OS X):
[[url=http://flipneus.net/~sander/frodo_26_8_2004_thumb.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:44 schreef Jump het volgende:
heb je de origineel ergens staan slar ?
http://mandolux.mine.nu/d(...)ops/desktops-01.htmlquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:58 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Is dat een achtergrond in JPEG formaat? Wil je daar een linkje van op het web gooien please?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |