Actief ventileren. Trommel je hele familie op om te gaan blazen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:55 schreef prinses-margriet het volgende:
Owkee..maar als dat nou ook niet helpt....
Ga die meubels nu maar schoonmaken, ik denk dat daar de oorzaak in zit.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:01 schreef prinses-margriet het volgende:
Hehehe...nee hoor.. ik rook niet stiekum![]()
Heb je er aan geroken? Ik heb toch sterk het idee dat de stank niet in de lucht zelf zit, anders zou ventilatie zeker moeten werken.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:06 schreef prinses-margriet het volgende:
Die zijn schoon........![]()
leuk en dan zo'n nummertjesding gebruiken....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:26 schreef prinses-margriet het volgende:
Ja..op het balkon laten roken heb ik ook al aan zitten denken..... Maar daar passen maar 2 mensen tegelijk op![]()
idd dat werkt nog beter da citroensap!!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:36 schreef Wolter het volgende:
Sigarenrook..
Serieus, dat overheerst.. Zo ruik je de sigarettenrook niet meer..
Probeer eens een spons op een schoteltje met azijn erop.. Helpt bij verflucht wel erg goed.. Weet niet bij rook..
Gefeliciteerd! Door deze post zijn er alweer 963 mensen gestopt met roken..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:19 schreef Dizzee het volgende:
pff sigarettenrook, ik heb er altijd last van na het uitgaan.
zelf rook ik niet, maar mn kleren stinken alsof ik zelf gerookt heb.![]()
ik snap nog steeds niet dat er een rookverbod geld in disotheken. als je wilt roken doe je dat buiten maar of rook voor/na het uitgaan. of beter nog stop ermee,okay makkelijker gezegd dan gedaan maar gewoon ff doorzetten, spaar je nog wat geld en je gezondheid.![]()
Naieveling... Je kunt ook gewoon niet naar een discotheek gaan waar gerookt wordt, he, om de wereld maar eens om te draaien...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:19 schreef Dizzee het volgende:
pff sigarettenrook, ik heb er altijd last van na het uitgaan.
zelf rook ik niet, maar mn kleren stinken alsof ik zelf gerookt heb.![]()
ik snap nog steeds niet dat er een rookverbod geld in disotheken. als je wilt roken doe je dat buiten maar of rook voor/na het uitgaan. of beter nog stop ermee,okay makkelijker gezegd dan gedaan maar gewoon ff doorzetten, spaar je nog wat geld en je gezondheid.![]()
quote:leuk en dan zo'n nummertjesding gebruiken....
"DRIE, nummer 3! nummmmmerr drrrrrrie!
u kunt gebruik maken van het balkon, denkt u bij het verlaten van de door ons gesponsorde rookplek aan het doven van de sigaret?? dank u"
hehe,ik wou ff wat reacties uitlokken, maar daar is dit niet het goede topic voor dus excuse me.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:32 schreef Trachemys het volgende:
[..]
Naieveling... Je kunt ook gewoon niet naar een discotheek gaan waar gerookt wordt, he, om de wereld maar eens om te draaien...
Ja dat klopt!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:23 schreef Katso het volgende:
een bakje met spiritus!
En als je het in brand steekt is de geur definitief weg.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:15 schreef prinses-margriet het volgende:
Een bakje spiritus???
Zal meteen ff spiritus kopen in de supermarkt.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |