Volgens mij was er iets over NathaN z'n grollen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:24 schreef ajuu het volgende:
eigelijk met je aan het eind van eenn topic gewoon niks
meer zeggen, want dat leest toch niemand meer,
ten minste ik ga niet terglezen in een vorig topic.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:25 schreef beaverhausen het volgende:
Doe dan meteen een goeie H
arme grollen...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij was er iets over NathaN z'n grollen.
De Nederlandse taal gaf mij drie keer een mep toen het ongeveer 20 duurde voordat ik mij herrinnerde wat een grol was.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]Dat was mijn eerste H, Pietje Precies!
*oefen en kluns*
mogen wij ook mee kijken?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:25 schreef beaverhausen het volgende:
*nieuwe Brad Pitt foto's kijk*
Zijn geen spannende foto's hoor. Alleen van vandaag in Amsterdam.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:29 schreef ajuu het volgende:
[..]
mogen wij ook mee kijken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:31 schreef LeBeau het volgende:
Ooh, ooh, het is weer Mei, en dat betekent weer eindelijk een beetje groter-dan-groots 'het verhaal kan m'n rug op' blockbuster films!
Ben ik even blij dat ik korting krijg.
*uitkijk naar The Day After Tomorrow*
Zelfs met dat hele korte haar blijft hij eigenlijk toch nog wel heelquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn geen spannende foto's hoor. Alleen van vandaag in Amsterdam.
http://home.planet.nl/~dewit276/oceans12/
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind deze foto's beter dan die van gisteren. Misschien is het ook een kwestie van wennen. Maar dat langere haar vind ik toch beter.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:31 schreef LeBeau het volgende:
.
[..]
Zelfs met dat hele korte haar blijft hij eigenlijk toch nog wel heel.
Beavje will be here:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
http://www.apple.com/trailers/fox/dayaftertomorrow/
Where will Beavje be?
Ja maar die is dan al weer oud.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Beavje will be here:
http://troymovie.warnerbros.com/![]()
*trailer kijk*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja maar die is dan al weer oud.
[afbeelding]
En Jake Gyllenhaal heeft ook wel iets.
ik vertoef hierquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Beavje will be here:
http://troymovie.warnerbros.com/![]()
Aggut ajuu!quote:
Erectiemiddelen helpen ook, blijkbaar. Geef hem die maar.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aggut ajuu!
*Prozac aangeef*
van anti-depressivia kun je erectieproblemen krijgenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Erectiemiddelen helpen ook, blijkbaar. Geef hem die maar.
En erectiemiddelen kunnen depressies verminderen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:46 schreef ajuu het volgende:
[..]
van anti-depressivia kun je erectieproblemen krijgen
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aggut ajuu!
*Prozac aangeef*
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:45 schreef freek_mst het volgende:
![]()
Awwww pak je beertje maar als je je depressief voelt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
goeie grap he? en dat voor iemand die depressief is! (soms)
ja dus het is of depressief zijn of impotent.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En erectiemiddelen kunnen depressies verminderen.
Dat doet Kermit ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Awwww pak je beertje maar als je je depressief voelt.
Nee hoor, ajuu heeft alleen even een dipjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:50 schreef freek_mst het volgende:
Wat een depressief onderwerp![]()
ja, wake up! reality!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:50 schreef freek_mst het volgende:
Wat een depressief onderwerp![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat doet Kermit ook.
http://www.stenfelt.com/kermit.gif
een waxxertjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, ajuu heeft alleen even een dipje
Ik heb zo mijn bronnen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe vind je zoiets in hemelsnaam?!
Al zou ik er naar zoeken zou ik het nog niet vinden.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:52 schreef ajuu het volgende:
[..]
een waxxertje![]()
ha! ja ik zie hem vaak op fora voorbij komenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe vind je zoiets in hemelsnaam?!
Al zou ik er naar zoeken zou ik het nog niet vinden.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:54 schreef ajuu het volgende:
[..]
ha! ja ik zie hem vaak op fora voorbij komen
Ja ik wil je op vrolijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, wake up! reality!
je avatar ziet er trouwns wel vrolijk uit!![]()
Wat zijn mensen uit het zuiden toch aardig!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:56 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja ik wil je op vrolijken.![]()
Kijk jij eens niet zo G_E!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja of je van al die neukende kikkers nou beter wordt, dat is een andere vraag.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
JA!! en wij kunnen het weten.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat zijn mensen uit het zuiden toch aardig!![]()
ja tis mij iets te acid houserig (masaal) maar ik vind het idee leuk.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:56 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja ik wil je op vrolijken.![]()
is dit ook goed?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:57 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja of je van al die neukende kikkers nou beter wordt, dat is een andere vraag.
je kunt beter naar brad pitt zoeken (eventueel neukende, maar dat is moeilijk )
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:58 schreef freek_mst het volgende:
[..]
JA!! en wij kunnen het weten.![]()
quote:
Ja jij moet het meteen weer ranzig makenquote:
tis nog maar de vraag of hij het is natuurlijkquote:
Het zijn twee balletjes. Smileys. Da is minder dan een naakte Brad hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja jij moet het meteen weer ranzig maken
Zijn dat nou 2 cavia's onder dat dekentje of ligt dat aan mij?
Hij is het echt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
tis nog maar de vraag of hij het is natuurlijk
dat hoofd zou er op geplakt kunnen zijn (qua schaduwrand, die is wel heel aanwezig)
wat heeft hij trouwens in zijn hand. een bloemkool?
brad heeft een mooie wel harde kop, maar zijn lichaam is niet my idea of heaven
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zijn twee balletjes. Smileys. Da is minder dan een naakte Brad hoor.
Had ze al vaak genoeg gezien.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof jij niet snel 'save as' hebt gedaan!
Dus dan weet je ook dat het echt meneer Pitt zelf is.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Had ze al vaak genoeg gezien.![]()
![]()
Naja, truste heren!![]()
Goh, dan ben je echt depressief.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:12 schreef ajuu het volgende:
[..]
grappig, het doet mij echt niks (lichamelijk, ook wat zijn lichjaam betreft)
o dear
ha beav en ajuu zijn nu als enigen nog over!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Had ze al vaak genoeg gezien.![]()
![]()
Naja, truste heren!![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:13 schreef WAik het volgende:
ik ook!
truste!
dat getrainde stoot me af, het is snel te veel, ik ga voor de tengere variant, ja ik weeet niet zo goed een voorbeeld, jij?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goh, dan ben je echt depressief.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:14 schreef Twaalfje het volgende:
*net thuis is*
HOI!!
Prins Twaalfjuh!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:14 schreef Twaalfje het volgende:
*net thuis is*
HOI!!
Ja, ik weet wat je bedoelt. Jij wil van die tengere Hedi Slimane jongens.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
dat getrainde stoot me af, het is snel te veel, ik ga voor de tengere variant, ja ik weeet niet zo goed een voorbeeld, jij?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:16 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
Hallóóóów!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Prins Twaalfjuh!
kweetnie het klinkt een beetjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Prins Twaalfjuh!
Is hier ooit wat gaande dan buiten het gezellig langs elkaar heen lullen?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:18 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
[..]
Hallóóóów!!
Is d'r hier nog wat gaande of wát?
allez, ge slaat den spijker sur la tete! merci!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat je bedoelt. Jij wil van die tengere Hedi Slimane jongens.
Twaalfjuh heeft toevallig wel een echt prinsenpak!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
kweetnie het klinkt een beetje![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:20 schreef ajuu het volgende:
[..]
allez, ge slaat den spijker sur la tete! merci!![]()
Ik ben ook helemaal geen prins maar láát Beaver tochquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
kweetnie het klinkt een beetje![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:22 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal geen prins maar láát Beaver toch
Floepsie!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik gelloof je graag, ik wil ook zien maar ik wil niet de politie aan de deurquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Twaalfjuh heeft toevallig wel een echt prinsenpak!
Maar heb je dan geen prinsenpak enzo?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:24 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Floepsie!
Ik ben wel JOUW prins hoor Beaver!
waarom weggegooid?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:24 schreef beaverhausen het volgende:
*nummer van Mauritsuit prullenbak vis*
Nou ja, ik dacht dat Twaalfje ook prins was. En dan schat ik m'n kansen toch iets hoger in dan bij Maurits. Die moet eerst van Marilene af zien te komen en die twee krijsende kinderen..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
waarom weggegooid?
Túúúúrlijk wel!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen prinsenpak enzo?
*snif*
Hmmzquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:27 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Túúúúrlijk wel!
hoe je een prins moet vangenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht dat Twaalfje ook prins was. En dan schat ik m'n kansen toch iets hoger in dan bij Maurits. Die moet eerst van Marilene af zien te komen en die twee krijsende kinderen..
Mag jij van je mamma wel zo laat op een grote mensen forum?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:32 schreef RoelRoel het volgende:
Bah... bah bah bah...
vieze kontneukers.
Oeh! *notities maak*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:32 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoe je een prins moet vangen
[afbeelding]
MALEFICENT: I set my trap for a peasant and ho!...I catch a prince!
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag jij van je mamma wel zo laat op een grote mensen forum?
Bah... bah bah bah...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:32 schreef RoelRoel het volgende:
Bah... bah bah bah...
vieze kontneukers.
ja of je ook prinsjes van twaalf er mee kunt vangen weet ik nietquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! *notities maak*
Je weet hoe leuk ik mannen met een titel vind.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja of je ook prinsjes van twaalf er mee kunt vangen weet ik niet![]()
![]()
ja leuk ajuu heel leuk
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja of je ook prinsjes van twaalf er mee kunt vangen weet ik niet![]()
![]()
ja leuk ajuu heel leuk
een poging tot- ja the story of my lifequote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou prinsjes van twaalf hoef ik ook nie.
Maar leuke poging tot humor ajuu!![]()
Ja maar je bent ook niet helemaal op volle kracht nu. Je hebt gewoon even een waxxertjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
een poging tot- ja the story of my life
speaking ofquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar je bent ook niet helemaal op volle kracht nu. Je hebt gewoon even een waxxertje
vertel mij wat.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:46 schreef ajuu het volgende:
[..]
speaking of
waxxer is ook altijd maar van hallo en dag weer weg, dan ga je uitgebreid overal op in, leef je je uit in briljante en hoogstaande reacties op zijn posts en dan is ie weer weg...roetsj
ja normaal draag ik hedi slimane, you know, maar mijn styllist had even een waxxertjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
vertel mij wat.
Ik heb hem al eens gezegd dat ik een hekel heb aan een Hi-and-run.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja normaal draag ik hedi slimane, you know, maar mijn styllist had even een waxxertje
[afbeelding]
Trustenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:54 schreef beaverhausen het volgende:
Trusten ajuuen eventuele lurkers!
je bedoelt, hoe verzin je het nog steeds?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Hoe verzin je het toch steeds?!
Trustequote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:54 schreef beaverhausen het volgende:
Trusten ajuuen eventuele lurkers!
hoe hou je het allemaal vol?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:32 schreef Cybart het volgende:
ja... en toen was het weer ochtend...
moet je savonds/snachts werken.. overdag stage lopen... komt de man die het hek moet openenen te laat.. had je dus eigenlijk langer kunnen blijven liggen
was gisterenavond wel leuk, avond vloog voorbij, voor dat ik het wist had ik nog maaar een kwartier over ... helaas... ach vanavond weer
en een update betreffende leuke-boxershort-jongen: hij stond gisteren een vrouw af te lebberen, lijkt me genoeg te zeggen
zo, en nu weer een dag doorkomen
leuke collega's, goede vrienden die me oplappen bij tijd en wijlen....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoe hou je het allemaal vol?
moguh... en tot straks dan maarquote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:36 schreef Semisane het volgende:
Mogge allen ten zame.![]()
![]()
![]()
--->Off to work
moguh LBquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:12 schreef LeBeau het volgende:Goedemorgen allemaal!
*hier verder slaapt*
Bartje!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
moguh LB
of kan ik beter weltrusten zeggen?
Op vakantie denk ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waar is de zon?![]()
dat laatste snap ik niet, maar ik kan iets gemist hebbenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
en natuurlijk lidmaatschap van de anwb alarmcentrale
valt ook niet echt te snappen...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
dat laatste snap ik niet, maar ik kan iets gemist hebben![]()
quote:ze vragen me wel eens
Annie, hoe komt het toch dat jij altijd een fijne verzorgde spontane hygienische uitgezakte leuke vrouw bent?
en dan zeg ik altijd:
mijn geheim van mooi zijn is: uierzalf, hygienne, een lidmaatschap van de ANWB alarmcentrale, dat is mijn geheim
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
valt ook niet echt te snappen...
maar mischien herken je dit
[..]
Dance! Dance!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:38 schreef Cybart het volgende:
[..]Pump Up The Valium
Met backen uyt den hemel.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:48 schreef DennisMoore het volgende:
Hey SJ, regent het bij jou ook?.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:32 schreef Cybart het volgende:
en een update betreffende leuke-boxershort-jongen: hij stond gisteren een vrouw af te lebberen, lijkt me genoeg te zeggen
seen it with my own eyes...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
onmogelijk!
Je kunt 'em nog switchen! Hij vertoont alle tekenen van een niet-hetero!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:55 schreef Cybart het volgende:
seen it with my own eyes...
was wel een erg leuk meisje trouwens
ouwe manquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:54 schreef Cybart het volgende:
My back hurts
nouja... hij had een gaysissieindustrie shirtje aan...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Je kunt 'em nog switchen! Hij vertoont alle tekenen van een niet-hetero!
ja, en die fokking bureaustoel hier doet er geen goed aan...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ouwe man
Zulke meisjes die opeens met jouw misschien-wel-homo jongen staan te zoenen noem je niet leuk. Je mag dan wel geen valse nicht zijn, maar wat valser mag wel hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
seen it with my own eyes...
was wel een erg leuk meisje trouwens
Dan zal ik Casper zometeen wel moeten afdrogen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:48 schreef Sunjammer het volgende:
Met backen uyt den hemel.
Als ik jou was zou ik een klacht indienen bij de directie, waarbij je natuurlijk niet moet vergeten om vooral die stoel de schuld te geven dat je last hebt van je rug.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, en die fokking bureaustoel hier doet er geen goed aan...
daar moet je niet op letten... je moet erop af stappen en 'em vol op z'n giegeltje pakken. Gewoon z'n gezicht helemaal leegzuigen, pretend that you're a face-hugger from Alien. Er is nog hoop!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:57 schreef Cybart het volgende:
nouja... hij had een gaysissieindustrie shirtje aan...
dat is dan wel weer erg fout-hetero
Towels are mostly harmless.... maar doe voorzichtig met hemquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan zal ik Casper zometeen wel moeten afdrogen.
*grote fluffy handdoek zoek*.
nouja, maar ze was ook erg leuk...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zulke meisjes die opeens met jouw misschien-wel-homo jongen staan te zoenen noem je niet leuk. Je mag dan wel geen valse nicht zijn, maar wat valser mag wel hoor.
ja, is eigenlijk wel een goede plan....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een klacht indienen bij de directie, waarbij je natuurlijk niet moet vergeten om vooral die stoel de schuld te geven dat je last hebt van je rug.
quote:
Maar... eh, de echte schuldige is Kloontje het reuzenkind?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, is eigenlijk wel een goede plan....
[afbeelding]
neuhquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
daar moet je niet op letten... je moet erop af stappen en 'em vol op z'n giegeltje pakken. Gewoon z'n gezicht helemaal leegzuigen, pretend that you're a face-hugger from Alien. Er is nog hoop!
Moguhquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:00 schreef tech het volgende:
Owja, en goedemorgen en zo!![]()
Ben alweer 3 uur aan het werk... tjonge!
Ga jij ook met handdoek naar de bios, als de film gaat draaien?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:01 schreef Sunjammer het volgende:
Towels are mostly harmless.... maar doe voorzichtig met hem
zoiets ja...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar... eh, de echte schuldige is Kloontje het reuzenkind?![]()
Hahaha, geen ideequote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ga jij ook met handdoek naar de bios, als de film gaat draaien?.
Parents of small organic lifeforms be advised that towels can be dangerous if swallowed in large quantities.
zoiets...
En jij bent natuurlijk dé aangewezen persoon om die arme jongen weer terug te brengen naar het goede pad.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, maar ze was ook erg leuk...
helaas? ging ze vandaag naar huis..
maar gewoon erg leuk, blond, opgeschoten meisje..
een meisje wat er leuk uitziet en gewoon is gebleven, wat alles met een vrolijke lach zegt.
niet achterbaks, geen trut, geen tokkie
gewoon leuk....
maar goed... mischien is ie ergens wel homo hoor...ik bedoel, ik heb vorig jaar daar ook nog met een collega gerommeld.
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
of een straathond verrot schoppen ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zo'n zin om iemand fysiek letsel aan te brengen.
nouja, wil hem (nu) niet hebben hoor...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk dé aangewezen persoon om die arme jongen weer terug te brengen naar het goede pad.Ik duim voor je, Bartje, zet hem op!
Ummm, als je de wereld wilt veranderen moet je bij jezelf beginnen?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
daar word je hard van... trust mequote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:06 schreef Cybart het volgende:
ben goed en wel herstellende van een klein beetje gebroken hart
Goedemorgen meneerquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:08 schreef Great_Expectations het volgende:.
Als je het dan net voor jezelf doet, doe het dan gewoon voor het algemeen belang, Bartje.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, wil hem (nu) niet hebben hoor...
ben absoluut niet verliefd op hem ofzo...is gewoon een leuke jongen...
ben goed en wel herstellende van een klein beetje gebroken hart
ghe ghequote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
daar word je hard van... trust me
Ja, dat heb ik ook wel eens. Dan zit je in de trein naast een mevrouw die luidruchtig op een snoepje zit te zuigen en sabbelen, terwijl haar uiterst irritante kutkleinkind zit te gillen en de bekleding onderkwijlt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
hahaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je het dan net voor jezelf doet, doe het dan gewoon voor het algemeen belang, Bartje.
Of voor de rebound, dat kan ook helpen.
Gaat het zo slecht bij jullie dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha
nee, ik stort me compleet op andere dingen... dat wil ook nog wel eens werken...
en vooralsnog werkt dat wel
cool, Karel Konijn & Rico de Reiger zijn er weer...
(Ja als ik rechts van me kijk ligt er een vijver voor het pand. en we hebben een konijn en reiger die elke dag terug komen. dus die hebben we maar als huisdieren benoemd)
Rico? Is het een Spaanse reiger?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha
nee, ik stort me compleet op andere dingen... dat wil ook nog wel eens werken...
cool, Karel Konijn & Rico de Reiger zijn er weer...
(Ja als ik rechts van me kijk ligt er een vijver voor het pand. en we hebben een konijn en reiger die elke dag terug komen. dus die hebben we maar als huisdieren benoemd)
Steun de politie, sla jezelf in elkaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dat is nou al twee stemmen voor die optie, en maar eentje voor 'moeder en kind' (G_E) en eentje voor straathond (Bartje). Ik denk dat we onderhand wel een winnaar hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Steun de politie, sla jezelf in elkaar.
haha, nou met vlagen is het wat minder druk...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Gaat het zo slecht bij jullie dan?
Ik raad je aan om nu ongoddelijk veel vet te eten, gewoon boter, recht uit het pakje, friet in de vroege ochtend, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:12 schreef Cybart het volgende:
haha
je mist alleen het lente zonnetje.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Rico? Is het een Spaanse reiger?
Bij mijn werk heb je vanuit de kantine uitzicht op een dijkje, en daar zitten ook konijnen... alleen hebben die geen naam, want het zijn er een beetje veel.Wel lief, al dat gehops.
![]()
En op het moment ook de hopsers gezien ik nog lekker thuis zit... dus ik heb helemaal niks.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
je mist alleen het lente zonnetje.
neeeeej bah!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik raad je aan om nu ongoddelijk veel vet te eten, gewoon boter, recht uit het pakje, friet in de vroege ochtend, dat soort dingen.
ook vervelend dat je vrij bent enzoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En op het moment ook de hopsers gezien ik nog lekker thuis zit... dus ik heb helemaal niks.
Deden ze dat hier maar eensquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, nou met vlagen is het wat minder druk...
en de enige dag is het gezelliger dan de andere (ligt eraan wie er vrij heeft). vandaag is bijvoorbeeld weer een leuke dag.
toen kees vanmorgen in de struiken opdook liep er 1 collega al hysterisch op een knoop-in-je-zakdoek-manier "knijn" te roepen
Ik denk dat ik zo maar heel vervelend uitgebreid ga douchen en dan de rest van m'n ochtend ga verpesten met de Gamecube. Arme, arme ikke.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
ook vervelend dat je vrij bent enzo
Da's voor mij juist een reden om te ontbijtenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:19 schreef DennisMoore het volgende:
Nooit ontbijten op een lege maag, zeg ik altijd maar.
en je hebt al eens een waterkoker naar zijn hoofd gegooid?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Deden ze dat hier maar eens
Ik zit de hele dag tegen een chronisch sjagrijnige collega aan te kijken...
Zo'n type van: Ik ben het niet met de gang van zaken eens, dus ik lig dwars en doe niet gezellig
amen!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:19 schreef DennisMoore het volgende:
Nooit ontbijten op een lege maag, zeg ik altijd maar.
als je maar geen blokjes krijgt voordat ik ze hebquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
neeeeej bah!
sochtends eten
heb vanmorgen trouwens voor het eerst in maanden wel ontbeten...
had nog een stuk appeltaart liggen, en anders moest ik eht vanavond weggooien..
maar natuurlijk kon ik hem niet op
het is dat korrelatie niet meer bestaatquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar heel vervelend uitgebreid ga douchen en dan de rest van m'n ochtend ga verpesten met de Gamecube. Arme, arme ikke.
Hij heeft inmiddels door dat ik een vrij lage tolerantie voor dat soort dingen heb ghehequote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
en je hebt al eens een waterkoker naar zijn hoofd gegooid?
of een nietmachine?
en het hielp niets?
Eerst een sloot koffie erin.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:20 schreef Sunjammer het volgende:
Da's voor mij juist een reden om te ontbijten
Ik zoek wel een goede psychiater.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is dat korrelatie niet meer bestaat
tuurlijk ga ik niet sporten...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
als je maar geen blokjes krijgt voordat ik ze heb
Dus als je je straks vol overgave stort in zelfdestructief gedrag om je verdriet weg te cijferen, dan mag je het niet wagen met sport. Alleen met chocolade, bankhangen en ass-kweken.
Dan ga ik helemaal onderuitquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eerst een sloot koffie erin..
waardoor het uiteindelijk WEL gezellig wordtquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels door dat ik een vrij lage tolerantie voor dat soort dingen heb ghehe![]()
't Is z'n eigen probleem hoor... hij krijgt er een burn-out van
douch zequote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zoek wel een goede psychiater.
Het water zal nu wel warm zijn, dusse...
Nou, vorig jaar is onze afdeling in 2 verschillende groepen gesplitst, daardoor is de balans tussen gezellig en ongezellig wat verkeerd uitgevallenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
waardoor het uiteindelijk WEL gezellig wordt
en dan mag ik raden aan welke kant jij zitquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, vorig jaar is onze afdeling in 2 verschillende groepen gesplitst, daardoor is de balans tussen gezellig en ongezellig wat verkeerd uitgevallen
Ja... ik gun jou ook een pleziertje, dus ga je gangquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan mag ik raden aan welke kant jij zit
de rechterquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja... ik gun jou ook een pleziertje, dus ga je gang
Hans... ik wil graag een klinker kopenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja... ik gun jou ook een pleziertje, dus ga je gang
Luister eens de versie van Willie Nelson!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:29 schreef Cybart het volgende:
en nu Elvis in mijn winamp heeft gezongen dat ik altijd in zijn gedachten ben, (alhoewel ik mijn twijfels heb, of het wel over mij gaat), ga ik een peuk pauze houden
Had ik al eens gezegd dat ik overal jeuk krijg als ik aan dat programma denk?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hans... ik wil graag een klinker kopen
http://www.kapaza.nl/subcat/676/quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hans... ik wil graag een klinker kopen
op ga zoeken*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Luister eens de versie van Willie Nelson!
Shoot to kill in dit geval!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:16 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
HALLLOOOOO ik ben kloontje *riedelie riedelie*
you've got the licencequote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Shoot to kill in dit geval!
Hallo ik ben kloontje, en ik ben al 5 jaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:16 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
HALLLOOOOO ik ben kloontje *riedelie riedelie*
Heet ik James?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
you've got the licence.
grooowl!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
Hallo ik ben kloontje, en ik ben al 5 jaar.
en ik lust heel veel ijzen, en ik eet ze door elkaar
kom nu samen, je zal je niet vervelen, tussen reuzen en kastelen.
tussen eeuwenoude eiken, je moet zeker blijven kijken, ik heb ook 4 broers die zijn de reuzen Dan, Toen, Ooit en Nu....
plezier en avonturen
zo verveel ik mij dus nooit
in het land van ooit!
Hey Jerbeest
jammer, sun jammer.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heet ik James?
I'd like a cup of tea... hot, not cold.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jammer, sun jammer.
Verdaderamente, estoy en Helmond en este momento. Pero el todo es fino. Pareciendo delantero trabajar esta noche. Y he obtenido mi comming de cumpleaños arriba este fin de semana. la semana próxima yo haré ir a comprarle cerveza para eso. ¿Y cómo hace usted?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
grooowl!
hey bartjuh!!
alles guttos avec deurnos?.
jerrypenny on the move!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
I'd like a cup of tea... hot, not cold.
Jerrypenny... you made my day.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jerrypenny on the move!
cookie?.
die gratis vertaalsites zijn ook niet echt je-van-hetquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
Verdaderamente, estoy en Helmond en este momento. Pero el todo es fino. Pareciendo delantero trabajar esta noche. Y he obtenido mi comming de cumpleaños arriba este fin de semana. la semana próxima yo haré ir a comprarle cerveza para eso. ¿Y cómo hace usted?
*babelfish opstart*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
Verdaderamente, estoy en Helmond en este momento. Pero el todo es fino. Pareciendo delantero trabajar esta noche. Y he obtenido mi comming de cumpleaños arriba este fin de semana. la semana próxima yo haré ir a comprarle cerveza para eso. ¿Y cómo hace usted?
now, go for the mission!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jerrypenny... you made my day.
SJ on the move!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
now, go for the mission!
kill kloon!
hmm das weer een andere film.
Its a pink bird!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
SJ on the move!
Ofzoiets
... On the water?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:39 schreef Cybart het volgende:Natalie Imbruglia - Smoke
I think you are overdoing it a little bit...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Its a pink bird!
noooo
Its a rainbow!!
noooooo
Its sunjammer!!!!
with his incredible moves he destroys all the nongaypower in the wooorld!
nee, dat is alleen bij de pandadroomquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
... On the water?
mjwa, ik kijk scheel van de honger, dus ik hallicuneer een beetje, inclusief roze cape en lycra pakjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
I think you are overdoing it a littble bit...
Ik hou niet meer van jequote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, ik kijk scheel van de honger, dus ik hallicuneer een beetje, inclusief roze cape en lycra pakje.
Pandadroom... wat een enorm jeukwoord.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, dat is alleen bij de pandadroom
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik hou niet meer van je
jah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:51 schreef Cybart het volgende:
jer?
heb je je Cd vanJamie
al binnen
(linkje is naar video van These Are The Days)
ben echt verliefd op die cdquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
jah1!!!!!!!!! hijs leukquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben echt verliefd op die cd
wanneer is je review te lezen?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah1!!!!!!!!! hijs leuk.
Yup that's most definitly you.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
donkeyboy!
you flatter me... neuken dan maar?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Yup that's most definitly you.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
die gratis vertaalsites zijn ook niet echt je-van-het
ingevoerd:
Actually, I'm in Helmond right now. But everything is fine. Looking forward to work tonight. And I've got my birthday coming up this weekend. next week i'm going to buy you beer for that. And how are you doing?
Nah, nog niet eens zo heel slecht.quote:http://ets.freetranslation.com/
Eigenlijk ben ik in Helmond net nu. Maar alles is fijn. Kijkend ernaar uit om werk vanavond. En ik heb mijn verjaardag die dit weekend. volgende week opkomend ik ga kopen u bier voor dat gekregen. En hoe doet u?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
lijkt het noy maar zo of is Fok momenteel rete-traag?
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:40 schreef xman het volgende:
[..]
Wil er iemand toevallig een stukje taart?
G_E! Ben je al in A.?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Nah, nog niet eens zo heel slecht..
Dankje poekie!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Phoe...moet dat???quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
you flatter me... neuken dan maar?
Feest!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:54 schreef xman het volgende:
[..]
Dankje poekie!![]()
Dat je nog kan lopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Phoe...moet dat???Nou vooruit dan maar....wat doen we? Bij jou of mij?... Vermoeiend hoor al dit soort neuk-afspraakjes.... *agenda erbij pak
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:40 schreef xman het volgende:
[..]
Wil er iemand toevallig een stukje taart?
Nee, ik ga er pas in de loop van de middag naar toe. Bovendien schijnt de kans hyperklein te zijn dat je George et cetera zo maar in het wild tegen komt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E! Ben je al in A.?
Vergeet je George niet mijn nummer te geven?![]()
Wie zegt dat ik loop? * semisane die vrolijk rond tuft in zijn golfwagentje.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat je nog kan lopen.
Bij jou, vandaag, tijd mag je zelf aangeven. Neem jij het glijmiddel mee of ik?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:04 schreef Semisane het volgende:
Phoe...moet dat???Nou vooruit dan maar....wat doen we? Bij jou of mij?... Vermoeiend hoor al dit soort neuk-afspraakjes.... *agenda erbij pak
Maar jij gaat natuurlijk ook Heel Erg je best doen om al die drukte en toestanden te vermijden.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, ik ga er pas in de loop van de middag naar toe. Bovendien schijnt de kans hyperklein te zijn dat je George et cetera zo maar in het wild tegen komt..
quote:Maar zojuist is wel deel 7 van Fake met de post bezorgd! Whoehoehoeheoiiii
Ok dan maar....vandaag is prima...uurtje of 8 's avonds? Neem jij het maar mee, ik red het niet om naar de winkel te gaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Bij jou, vandaag, tijd mag je zelf aangeven. Neem jij het glijmiddel mee of ik?
Oi! Twaalfje!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:52 schreef Twaalfje het volgende:
Halloow allemaal
Glijmiddel?! Amateurs...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Bij jou, vandaag, tijd mag je zelf aangeven. Neem jij het glijmiddel mee of ik?
Wizzard!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:59 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh iedereen![]()
Gefeliciteerd XMAN
Oi!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oi! Twaalfje!
Semisane!!!!!!! Hoest ie?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wizzard!!![]()
Ohw...ook hallo Timmah...nu stop ik met hallo zeggen...phoehee
Gekleurde lenzen, blauw?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:05 schreef xman het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik heb een wishlist gemaakt met kado's die ik wel zou willen ontvangen:
4. Ehm...![]()
[afbeelding]
Ja lekker!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Semisane!!!!!!! Hoest ie?
Eigenlijk bedoelde ik z'n deodorant!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:08 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Gekleurde lenzen, blauw?
*noteer*
euhm...wat stond er ook al weer op je lijstje?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:05 schreef xman het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik heb een wishlist gemaakt met kado's die ik wel zou willen ontvangen:
1.Een spijkerbroek van een goed merk:
[afbeelding]
[afbeelding]
2. Een voetbal
[afbeelding]
[afbeelding]
3. Leuke shorts
[afbeelding]
[afbeelding]
4. Ehm...![]()
[afbeelding]
Welk lijstje?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm...wat stond er ook al weer op je lijstje?
Ik moest het lijstje ook even goed bestuderen hoor voordat ik er helemaal achter was...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm...wat stond er ook al weer op je lijstje?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:14 schreef xman het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik z'n deodorant!![]()
weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:16 schreef xman het volgende:
[..]
Welk lijstje?![]()
Bubblebut is de technische term!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:20 schreef SCH het volgende:
wat een rare kont heeft die ene voetballer
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:23 schreef xman het volgende:
[..]
Bubblebut is de technische term!![]()
Ik heb ooit de eer gehad om na fitness in de kleedkamer er eentje in het echt te mogen aanschouwen.... WAUW!!
Mallorca...zo toen maar, wat heerlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja lekker!Vorige week een weekje Mallorca gehad..en gisteren flink lopen shoppen!
Zeg wanneer kom je eens naar A'dam?Stappen enzow....neem je Kugari op sleeptouw...ahoewel...zo te lezen staat tie om 8 uur voor mijn deur.
Ach...als je wilt mag je wel mee doen!?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mallorca...zo toen maar, wat heerlijk.
WAT!!! Gaat Kugari nu al vreemd?? Ik was toch zijn biatch??Tenzij we een open relatie hebben...
*meldtquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach...als je wilt mag je wel mee doen!?![]()
Ow coolquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach...als je wilt mag je wel mee doen!?Zo open genoeg
![]()
ja maar ik wil het niet met jou doen, jij smegma hoofd! Ik maak niet voor niets ruzie met je op NWSquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:28 schreef SCH het volgende:
[..]
*meldt
En ik dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach...als je wilt mag je wel mee doen!?Zo open genoeg
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja maar ik wil het niet met jou doen, jij smegma hoofd! Ik maak niet voor niets ruzie met je op NWS
Oeh oeh een nichtenrel...net als tussen Nathan en SCH een tijd terug..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja maar ik wil het niet met jou doen, jij smegma hoofd! Ik maak niet voor niets ruzie met je op NWS
tja als je een adres achterlaat dan weet ik waar ik heen moetquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:36 schreef Semisane het volgende:
Min vraag was gericht op Wizzard hoor....tsk tsk tsk...de andere moeten maar met elkaar wat afspreken...![]()
Denk dat ik mijn handen vol genoeg heb aan Wizzard en Kugari![]()
![]()
Als jij en Kugari nou even goed afspreken, dan komen jullie tenminste de zelfde tijd aan op Centraal...hoef ik maar 1 keer te lopen en niks tussen tijds te stoppen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow cool![]()
Hoi Vlarp...12 uur slapen is heel normaal hoor na zo'n lange vliegtrip.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:37 schreef Vlarp het volgende:
*net wakker schrikt*
Ik heb gewoon dik 12 uur geslapen
Ben blij dat ik vandaag dus vrij benquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi Vlarp...12 uur slapen is heel normaal hoor na zo'n lange vliegtrip.
Vlarp!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben blij dat ik vandaag dus vrij ben
Jer!! Cyb!!
ik ben brak!!! en ik heb een saaie avond int verschietquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
Vlarp!
en vanavond weer flink stappen natuurlijk?
Jer!
kijk eens in je onderbroek...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:40 schreef SCH het volgende:
wat is een smegmahoofd?
Kijk in de spiegel..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:40 schreef SCH het volgende:
wat is een smegmahoofd? :'(
hey jerruh, jij bent toch de jerruh die ik heb ontmoet?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben brak!!! en ik heb een saaie avond int verschiet.!!!
ehm...nee...geloof ikquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:44 schreef SCH het volgende:
[..]
hey jerruh, jij bent toch de jerruh die ik heb ontmoet?
oh, het is een andere naam voor 23 cm. okquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
kijk eens in je onderbroek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |